Kitą mėnesį Frankfurto automobilių parodoje debiutuosiantis „Mercedes-AMG C63“ kupė modelis po variklio gaubtu turės 4.0 l dviejų turbinų turbobenzininį V8 motorą. Variklio galia, priklausomai nuo automobilio modifikacijos, skirsis. Silpnesnės versijos „Mercedes-AMG C63“ motoras sieks 476 AG ir 650 Nm sukimo momentą.
Tuo tarpu galingesnė „Mercedes-AMG C63 S“ versija galės pasigirti net 510 AG ir milžinišku 800 Nm sukimo momentu. Variklis bus komplektuojamas su 7 pavarų automatine „Speedshift“ greičių dėže su pasirenkamais važiavimo režimais ir rankinio perjungimo galimybe.
Silpnesnė galingiausio C klasės „Mercedes“ versija įki 100 km/val. įsibėgės per 4 sekundes, 510 AG modelis – per 3,9 sekundes. Be to, su papildomai užsakomu „AMG Driver’s Package“ paketu maksimalus automobilio greitis bus neapribotas ties 250 km/val., bet sieks 290 km/val. Techniniuose duomenyse gamintojas skelbia, kad automobilio vidutinės degalų sąnaudos bus 8,9 l/100 km.
Palyginti su įprastu kupė modeliu, AMG versija turės reguliuojamą važiuoklę su elektra valdomais amortizatoriais, didesnį atstumą tarp ratų, ribotos trinties galinį diferencialą, o išorėje labiausiai skirsis didesnio diametro ratlankiais, gerokai platesnėmis nei įprasto kupė automobilio ratų arkomis (64 mm priekyje ir 66 mm gale) ir efektingai atrodančia aerodinamine apdaila.