Baltos „Frozen White“ spalvos „Focus RS“ atvykęs į „Vilniaus Vista“ saloną yra vienintelis toks Baltijos šalyse automobilis, skirtas reprezentaciniams tikslams. Tikimasi, kad išskirtinis „Focus RS“ modelis padidins susidomėjimą „Focus“ modeliais Europoje ir mūsų šalyje.

„Focus“ yra vienas pagrindinių „Ford“ modelių Europoje, kurių per 7 šių metų mėnesius parduota 189,9 tūkst. vnt. Lietuvoje šiuo metu yra pristatoma ir speciali „Focus Limited“ versija.

Legendinis „Ford Focus RS“ į rinką grįžo po šešerių metų pertraukos. Moderniai interpretuojantis „RS“ filosofiją, naujasis „Ford Focus RS“ įkūnija įspūdingą ir įkvepiantį, tačiau prieinamą ir praktišką sportinį automobilį.

„Ford Focus RS” širdis – „Duratec RS” 2.5 l variklis su turbina, išvystantis 305 AG esant 6500 aps./min., o maksimalų 440 Nm sukimo momentą pasiekia esant 2300-4500 aps./min.

Dinamikos gerinimas apima 40 mm platesnę tarpvėžę, jautresnį vairą, didesnius stabdžius, pagal užsakymą pagamintas „Continental” 235/35 R19 padangas ir patobulintą aerodinamiką, tačiau esminė naujovė – inovatyvi pakabos technologija, pavadinta „RevoKnuckle” („RevoLankstas”).

Kontroliuoti galią kelyje padeda „Quaife“ sraigtinis riboto slydimo diferencialas, patobulintas „Ford Team RS“ komandos ir pritaikytas 6 pavarų „Focus RS“ dėžei.

Naujasis „Ford Focus RS” iki 100 km/h įsibėgėja per 5,9 sekundės ir pasiekia maksimalų 263 km/h greitį. Tai greičiausias „Ford of Europe” sukurtas automobilis, „Lommel” bandymų trasoje Belgijoje aplenkiantis net „Ford GT”. Lietuvoje „Ford Focus RS“ kainuos 109 tūkst. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją