Visų pirma, JAV teisėsaugos atstovai baiminasi, kad būdami tokiuose automobiliuose, nusikaltėliai galės be vargo šaudyti į policijos automobilius, nekreipdami dėmesio į vairavimą. Be to, vairuotojo neturinčiose transporto priemonėse gali būti patalpinti sprogmenys, o visa tai nusiųsta nurodytu maršrutu.

Nusikaltėliai taip pat gali apeiti bepiločiuose automobiliuose įdiegtą saugumo sistemą, o tai leistų kirsti sankryžą, degant raudonos šviesos signalui arba viršyti leidžiamą greitį.

Antra vertus, FTB pažymėjo ir daug pozityvių dalykų. Tikimasi, kad sumažės eismo įvykių, o persekioti tokias transporto priemones bus paprasčiau: bus galima sekti tokį automobilį iš gana didelio atstumo, o kartu atlikti dėmesį nukreipiančius manevrus be baimės, jog persekiojamasis pasislėps.

Ataskaitos autorių nuomone, bepiločius automobilius JAV viešuosiuose keliuose bus leista visuotinai naudoti maždaug po penkerių-septynerių metų.

Japonų kompanija „Toyota“ bepiločiuose automobiliuose taip pat mato daug trūkumų, rašo „Bloomberg“. Teigiama, kad optimizavus eismo srautą, sutrumpės kelyje praleistas laikas, tačiau dažnas amerikietis visa tai išnaudos didesniam atstumui nuvažiuoti. Tai reiškia, kad bus sunaudojama daugiau degalų, o tai turės neigiamos įtakos miestų ekologinei situacijai.

Ekspertų teigimu, žmonės paprastai yra linkę padidėjusį greitį transformuoti ne tam, kad būtų sutaupytas laikas, o nuvažiuojamo atstumo padidinimui. Savo ruožtu, „Toyota“ šiuo metu linkusi akcentuoti pusiau automatinį automobilių valdymo režimą. Šiuo atveju žmogus periodiškai atlieka vairuotojo funkciją.