Trijų cilindrų, 1.0 litro benzininio „EcoBoost“ variklis išvysto 125 AG, jis sunaudoja 5,0 l kuro 100 kilometrų ir išmeta 114 g/km CO2. Kita šio variklio versija su 100 AG išmeta 109 g/km CO2. Gamintojo pranešime rašoma, kad 1.0 l „EcoBoost“ pajėgumas prilygsta 1.6 l tradicinio variklio pajėgumui.

„EcoBoost“ variklio cilindrų blokas išsitenka ant A4 popieriaus lapo, o jo sukimo momentas siekia 170 Nm (200 Nm padidinto turbinos slėgio režimu).

Serijinė naujųjų technologijų „EcoBoost“ variklio gamyba prasidės specialiai reorganizuotoje Vokietijos Kelno variklių gamykloje, į kurią „Ford“ investavo 134 mln. eurų (463 mln. litų).

Europai skirti „EcoBoost“ varikliai nuo 2012 metų taip pat bus pradėti gaminti ir Rumunijoje. Iš viso Europai skirtų variklių planuojama pagaminti iki 700 tūkst. vnt. per metus, o pasaulinei rinkai skirtų variklių produkcijos apimtis artimiausiu metu išaugs iki 1,5 mln. variklių per metus.

Po „Ford Focus“ su „EcoBoost“ varikliu Europai bus pasiūlyti ir „Ford C-Max“ ir „Ford B-Max“, debiutuosiančiam 2012 metais.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją