„Ford“ planuoja panaikinti 1400 darbo vietų

JAV automobilių gamybos milžinė „Ford Motor Co“ pasiūlys savanorišką pasitraukimą ir kitas finansines paskatas maždaug 15000 darbuotojų, vykdydama savo planą panaikinti 1400 darbo vietų Šiaurės Amerikoje ir Azijoje, informuoja BBC.
"Ford" vadovas Markas Fieldsas
© Reuters / Scanpix

Tokiomis priemonėmis JAV automobilių gamintoja tikisi pagerinti pardavimus ir pelno rodiklius.

Nors planuojamas darbo vietų naikinimas yra mažesnis, nei skelbta anksčiau, įmonė tikisi, kad tokiomis priemonėmis jai pavyks iš esmės sumažinti išlaidas. Kiek tikimasi sutaupyti panaikinus darbo vietas, kol kas neaišku.

Automobilių gamintojos vadovas Markas Fieldsas balandį analitikams sakė, kad bendrovė ketina ir toliau „telkti dėmesį į išlaidų mažinimą“.

Balandį, palyginti su 2016 metų analogišku mėnesiu, „Ford“ pardavimai Jungtinėse Valstijose sumažėjo 7 proc., o Europoje - 11 proc. Įmonės akcijų vertė per pastaruosius dvylika mėnesių nukrito daugiau nei 15 proc.

Trečiadienį „Ford“ pranešė, kad naujausių „atleidimų vėjų“ nepajus darbuotojai, dirbantys pagal valandinį užmokestį ar gamybos sektoriuje, taip pat jie nebus jaučiami ir Europos ar Pietų Amerikos padaliniuose.

Išsamesnė informacija „Ford“ darbuotojams bus suteikta birželį, sakė įmonės atstovas spaudai Mike'as Moranas. Įmonė tikisi personalo karpymo procesą užbaigti iki rugsėjo pabaigos.

2016 m. pabaigos duomenimis, viso pasaulio mastu „Ford“ buvo įdarbinusi 200 tūkst. žmonių, įskaitant 101 tūkst. įmonės darbuotojų Šiaurės Amerikoje ir 23 tūkst. - Azijoje.

Bendrovė, kuri pretenduoja į maždaug 7 proc. pasaulinės automobilių rinkos, dar ne taip seniai pasamdė tūkstančius darbuotojų, reaguodama į stiprią paklausą. Tačiau pastaruoju metu situacija iš esmės pasikeitė. Nuo 2013 metų „Ford“ panaikino 3000 darbo vietų Pietų Amerikoje. Pernai ji panaikino šimtus darbo vietų Europoje, tikėdamasi sumažinti išlaidas 200 mln. dolerių per metus. Be to, kaip buvo skelbta gamintojos metinėje ataskaitoje, ji panaikino apie 2000 pozicijų Azijoje.

Sausį JAV automobilių gamybos milžinė pranešė nestatysianti naujos automobilių surinkimo gamyklos Meksikoje, kai JAV prezidentas Donaldas Trumpas sukritikavo JAV automobilių gamintojas, gaminančias automobilius Meksikoje.

Nuo tada, kai 2014 metų viduryje M. Fieldsas pradėjo eiti savo pareigas, bendrovės akcijų vertė nukrito beveik 40 proc.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Volkswagen“ ir „Daimler“ stebėtojų tarybos sušauks neeilinius posėdžius po kaltinimų karteliniu susitarimu

Dviejų didžiųjų Vokietijos automobilių gamintojų „Volkswagen“ ir „Daimler“ stebėtojų tarybos sušauks neeilinius posėdžius po to, kai buvo apkaltintos pažeidus Europos Sąjungos kartelines taisykles, informuoja BBC.

D. Britanija veržiasi tapti pasaulio lydere elektromobilių baterijų srityje (3)

Didžiosios Britanijos vyriausybė per ketverius metus investuos 246 milijonus svarų (275 milijonus eurų) į elektriniams automobiliams skirtų baterijų technologiją, mat siekia šiame sektoriuje tapti pasauline lydere, rašo autocar.co.uk.

„General Motors“ pelnas krito pardavus „Opel“ (2)

Detroite įsikūrusi automobilių bendrovė „General Motors“ (GM) paskelbė, kad šių metų antrojo ketvirčio grynasis pelnas krito 58 proc. dėl nuostolių, patirtų pardavus padalinį Europoje, ir vienkartinių išlaidų, susijusių su bendrovės pasitraukimu iš kai kurių Azijos rinkų, informuoja „MarketWatch“.

Ketvirtinis „Mitsubishi“ pelnas augo atsigavus pardavimams

Japonijos automobilių gamybos koncerno „Mitsubishi Motors“ veiklos pelnas pirmąjį metų ketvirtį išaugo keturgubai, lyginant su praėjusiais metais, kai, bendrovei prisipažinus dėl sąmoningo kai kurių automobilių degalų sąnaudų duomenų sumažinimo, pardavimai Japonijos rinkoje ženkliai smuko. Tai informuoja agentūra „Reuters“.

Be pasigailėjimo: įrangos neatnaujinę „Volkswagen“ tiesiog išregistruojami (52)

„Volkswagen Group“ pagamintų dyzelinių automobilių, kuriuose buvo įdiegta emisijų klastojimo įranga, savininkai Vokietijoje, atsisakę atnaujinti programinę įrangą, neteks savo transporto priemonės registracijos. Skelbiama, kad šis reikalavimas susijęs su VW, „Audi“, „Škoda“ ir „Seat“ modeliais, rašo europe.autonews.com.
Facebook draugai