„Ford“ atstovo teigimu, sprendimas didelius dyzelinius variklius gaminti atskirai buvo svarstomas dar prieš GM-PSA susitarimą.

Pranešama, kad abi kompanijos nutarė atskirai kurti ir gaminti didesnius (2.0 l ir didesnio darbinio tūrio) dyzelinius variklius. Lengvieji komerciniai automobiliai, kurie pasirodys 2015 m., bus pirmieji, turėsiantys atskirai sukurtus variklius.

„Ford“ patvirtino, kad su PSA toliau kartu gamins vidutinio dydžio (1.4 l ir 1.6 l) dyzelinius variklius, kurie sudaro apie 75 proc. iš daugiau nei 20 mln. variklių, pagamintų per pastaruosius 12 metų.

„Ford“ didelius dyzelinius variklius naudoja „Focus“ ir „Mondeo“ modeliams, taip pat „S-Max“ bei „Galaxy“ vienatūriams ir „Kuga“ visureigiui. PSA tokius variklius siūlo kartu su „Peugeot 308“, 407 ir 508 modeliais bei su „Citroen C4“, C5 ir C8.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją