„Ford“ atstovo teigimu, sprendimas didelius dyzelinius variklius gaminti atskirai buvo svarstomas dar prieš GM-PSA susitarimą.
Pranešama, kad abi kompanijos nutarė atskirai kurti ir gaminti didesnius (2.0 l ir didesnio darbinio tūrio) dyzelinius variklius. Lengvieji komerciniai automobiliai, kurie pasirodys 2015 m., bus pirmieji, turėsiantys atskirai sukurtus variklius.
„Ford“ patvirtino, kad su PSA toliau kartu gamins vidutinio dydžio (1.4 l ir 1.6 l) dyzelinius variklius, kurie sudaro apie 75 proc. iš daugiau nei 20 mln. variklių, pagamintų per pastaruosius 12 metų.
„Ford“ didelius dyzelinius variklius naudoja „Focus“ ir „Mondeo“ modeliams, taip pat „S-Max“ bei „Galaxy“ vienatūriams ir „Kuga“ visureigiui. PSA tokius variklius siūlo kartu su „Peugeot 308“, 407 ir 508 modeliais bei su „Citroen C4“, C5 ir C8.