Atnaujintas modelis atspindi globalaus „Ford“ dizaino filosofiją ir yra atpažįstamas dėl trapecijos formos priekinių radiatoriaus grotelių ir elegantiškų žibintų blokų.

Gamintojų teigimu, „Fiesta“ bus pirmasis šios klasės automobilis, turintis elektroninę susidūrimo važiuojant nedideliu greičiu išvengimo sistemą „Active City Stop“. SYNC sistema leidžia į vieną komunikacijos bloką sujungti ir balsu valdyti telefoną bei daugialypės terpės įrenginius, o į pačią SYNC yra įdiegta „Emergency Assistance“ sistema, kuri automatiškai susiekia su vietos pagalbos tarnyba įvykus avarijai.

Dar viena naujovė – sistema „MyKey“. Ji leidžia tėvams nustatyti tam tikrus parametrus, jei automobilį vairuoja jų nepatyrusios atžalos. „MyKey“ leidžia riboti maksimalų važiavimo greitį, muzikos grotuvo garsą, neleidžia išjungti aktyvių pagalbos sistemų, o garso grotuvas visiškai nutildomas, jei automobilio keleiviai neprisisega saugos diržų.

Daugiau techninių ir prekybos detalių „Ford“ žada pateikti Paryžiaus automobilių salone rugsėjo pabaigoje.

Pirmosios kartos „Fiesta“ debiutavo 1976 metais ir nuo to laiko jau pagaminta daugiau nei 15 milijonų šio modelio automobilių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)