Įgaliotoji „Fiat“ markės atstovė Lietuvoje „Autobrava” paskelbė apie pradedamą prekybą „Punto Evo” modeliu, kuris buvo pristatytas dar pernai rudenį tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. Pasak automobilio kūrėjų, jis pasižymi saugumu, ekonomiškumu ir naujausiomis technologijomis, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Fiat Punto Evo
© Gamintojo nuotr.

Pavadinime esantis žodis „Evo” simbolizuoja modelio evoliuciją, kurią pabrėžia naujasis „MultiAir“ variklis, lyginant su analogiško darbinio tūrio pirmtakais, išvystantis 12 proc. daugiau galios, kartu pasiekdamas 16 proc. mažesnį degalų sunaudojimą bei CO2 emisiją. Iš „Fiat Grande Punto” evoliucionavęs modelis taip pat pasižymi pakitusiu automobilio dizainu ir nauja „Hi-Touch“ salono apdaila.

„Kurdami „Punto Evo”, „Fiat” inžinieriai galvojo apie jauną aktyvų žmogų, todėl už prieinamą kainą pasiūlė automobilį, kuriame pritaikytos ne tik naujausios telekomunikacinės ir saugumą užtikrinančios technologijos, bet ir sistemos, leidžiančios išreikšti jo ekogyvenimo būdo vertybes”, – sakė „Autobrava“ pardavimų vadovė Ivona Narbutienė.

Lietuvoje pirkėjai „Fiat Punto Evo“ gali rinktis su vienu iš trijų benzininių arba dviejų dyzelinių variklių. Pirmieji du iš benzininių – 1.2 l ir 1.4 l varikliai. Trečiasis benzininis – naujausios „MultiAir“ technologijos 1.4 l darbinio tūrio variklis, išvystantis 105 AG, jo degalų sąnaudos siekia 5,7 l/ 100 km, o su automatizuota pavarų dėže dar mažiau – 5,4 l/100 km.

Dyzelinių antros kartos 1.3 l „Multijet“ variklių pasiūlą sudaro du skirtingos galios agregatai – 75 AG arba 95 AG, kurie 100 km nuvažiuoti vidutiniškai sunaudoja atitinkamai 4,5 ir 4,2 l dyzelino.

Pasak I.Narbutienės, vienas iš didžiausių šio automobilio privalumų – aukščiausio lygio saugumo sistema, kurią sudaro jau žemiausiame automobilio standartinės įrangos lygyje „Active” esančios visos 7 galimos saugos oro pagalvės bei ABS ir EBD saugos sistemos. Toje pačioje komplektacijoje taip pat yra ir telekomunikacinė „Blue&Me“ sistema su ant vairo esančiais radijo/ CD valdymo mygtukais. Ši sistema taip pat prisideda prie saugumą užtikrinančių funkcijų, nes neatitraukiant rankų nuo vairo leidžia valdyti garso aparatūrą ir net skambinti mobiliuoju telefonu.

Vairuotojai, pasirinkę „Fiat Punto Evo“ „Emotion” komplektaciją, joje galės rasti dar daugiau saugų važiavimą kontroliuojančių sistemų – ESP + ASR/MSR, HBA ir Hill Holder, įkalnėje neleidžiančią pariedėti atgal. O pirkėjai, vertinantys ekonomišką ir aplinką tausojantį vairavimą, „Fiat Punto Evo“ modelį gali rinktis su „Start&Stop“ sistema, sustojimo metu laikinai sustabdančia variklio veikimą.

„Fiat Punto Evo” kaina Lietuvoje prasideda nuo 36 900 litų, automobiliui bus suteikta 3 metų garantija ir nemokama techninė pagalba kelyje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po atakų Ispanijoje – padidintas dėmesys saugumui „Velomaratone“ (3)

Po kruvinų teroro išpuolių Ispanijoje policija ir organizatoriai ėmėsi specialių priemonių, kad...

BMW atskleidė įspūdingą modelį (32)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Kinų gamintojai žengia į Europą su nauju prekės ženklu – kompaktiniu visureigiu (4)

Kaip jau žinoma, „Geely“ nupirkta „Volvo“ kompanija stipri, kaip niekada anksčiau. Kalbama,...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (12)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

„Škoda“ jau 2020 metais pristatys elektrinį miesto visureigį (4)

„ Volkswagen Group “ jau kurį laiką deda didžiules pastangas, norėdama nuo greičiau rinkai...

Top naujienos

Pavalgęs A. Užkalnis sako, kad Nidą metas branginti, kol visai užbrangs (51)

Žinau, žinau, šiandien ne toks sekmadienis, kad galima būtų ramiai apie Nidą rašyti: nebėr tų...

Trečdalis menopauzės sulaukusių moterų turi šią „dovaną“: ginekologas paaiškino, kada reikia sunerimti (15)

Daugelis moterų net neįtaria, jog jų gimdoje vystosi miom a. O dažniausiai jas atlikti padeda...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (157)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Greitai uždirbti iš savo buto gali ne visi: ko labiausiai reikia? (2)

Lietuvoje, ypatingai didmiesčiuose ir kurortuose, populiarėja trumpalaikės nuomos verslas. Jį...

Sąmokslo teorijų karalienė: kas slypi už kalbų apie slapta pasaulį valdančius žmones (388)

Mito apie iliuminatus atsiradimo istorija atskleidžia, kaip šiandien gimsta melagingos žinios, o...

Skaitmeninės legendos: A. Sabonis ir Š. Marčiulionis žais tarp visų laikų NBA geriausiųjų? (4)

Vasarai artėjant prie pabaigos NBA vaizdo žaidimų kūrėjai atskleidžia vis daugiau paslapčių...

„Velomaratono“ dalyviai slysčiojo lietaus išpraustame Vilniuje, bet gerino pernykščius rezultatus (18)

Sekmadienį aštuntą kartą startavo masiškiausias šalyje dviračių sporto renginys...

Sugriuvus automobilių stovėjimo aikštelei, mašinos pakibo ore (17)

Nottinghamo centre, įgriuvus daugiaaukštei automobilių aikštelei, dalis joje stovėjusių mašinų...

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (143)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis (44)

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...