„Tik ką pristatytas „Fiat Ægea“ iškart buvo kuriamas kaip sedanas. Todėl šio automobilio stilius yra vientisas ir išbaigtas. Automobilis buvo kuriamas koncerno „Style Centre FCA“ Italijoje, prie šio projekto trejus metus dirbo 2000 specialistų. Toks kūrėjų dėmesys naujam modeliui suprantamas – tai globalus modelis, jis bus parduodamas daugiau nei 40-yje šalių. Dėl praktiškumo „Fiat Ægea“ turėtų būti patrauklus daugeliui pirkėjų“, – sakė įgaliotojo „Fiat“ atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.

„Fiat Ægea“ Stambulo automobilių parodoje pristatytas neatsitiktinai – naujasis modelis bus gaminamas „Tofas“ gamykloje Bursoje. Į šios gamyklos modernizavimą FCA (Fiat Chrysler Automobiles) investavo vieną milijardą dolerių. Todėl ši gamykla buvo pasirinkta „Fiat Ægea“ gamybai. Per modelio gamybos ciklą italai planuoja pagaminti 1,3 milijono automobilių, sedanas bus prieinamas daugiau nei 40-yje šalių Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje.

Stilingas ir itin erdvus

Pasak automobilio kūrėjų, jiems pavyko įgyvendinti šūkį, nuo kurio prasidėjo „Fiat Ægea“ projektavimo darbai: „gimęs būti sedanu“. Nors naujasis „Fiat“ modelis taiko į rinkos segmentą, kur pirkėjams itin svarbi nedidelė kaina, tačiau tarp konkurentų „Fiat Ægea“ išsiskiria harmoningu, išbaigtu stiliumi. Estetika visuomet buvo stipri italų automobilių gamintojų pusė, šį kartą jie vėl įrodė, kad gražūs gali būti ir visiems prieinami, nebrangūs automobiliai.

Elegantiškas automobilis yra gana kompaktiškas. Jo ilgis siekia 4,5 metro, bazė – 2640 mm. Tačiau automobilis pasižymi erdvumu – salono plotis yra geriausias savo klasėje ir siekia net 178 cm. „Ægea“ bagažinės talpa – net 510 litrų.

„Fiat Ægea“ ratus suks taupūs varikliai

„Fiat Ægea“ pirkėjai pagal savo poreikius galės rinktis keturias variklių versijas: du benzininius ir du dyzelinius variklius. Jų galia – nuo 95 iki 120 AG. Automobiliai bus komplektuojami su mechaninėmis ar automatinėmis pavarų dėžėmis. Sukimo momentas bus perduodamas priekinės ašies ratams.

Gamintojai užsimena, kad į „Fiat Ægea“ montuojami „Multijet II“ šeimynos varikliai pasižymės maža tarša ir nedidelėmis degalų sąnaudomis. Teigiama, kad kompaktiško sedano su dyzeliniu varikliu vidutinės kuro sąnaudos bus mažesnės, nei 4 litrai degalų šimtui kilometrų kelio.

Nors „Fiat Ægea“ orientuotas į augančias rinkas, klientai automobilio įrangos komplektavimo atžvilgiu tikrai nebus nuskriausti. „Fiat Ægea“ pasižymės šiame rinkos segmente itin patraukliomis komplektavimo galimybėmis. „Fiat Ægea“ salone bus galima naudotis laisvų rankų įranga, Bluetooth ir klimato kontrolės sistema. Taip pat vairuotojui padės galinio vaizdo kamera, „TomTom“ navigacija.

„Fiat Ægea“ sedanas Lietuvos „Autobrava“ salonuose pasirodys dar šių metų pabaigoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)