Kaip teigia vienas olandų interneto puslapis, italams teks keisti visų degalų bakų dangą. Tuo metu „Ferrari“ neigia tokią informaciją ir tikina, kad visi sportiniai modeliai paprasčiausiai turės modernizuotus degalų bakus.

Skelbiamas ir modernizavimo valandinis įkainis – vienai mašinai jis lygus 8 valandoms. Ta proga derėtų priminti, kad praėjusių metų rudenį „Ferrari“ buvo priverstas atšaukti daugiau kaip 3 tūkstančius „Italia“ ir „Spyder“ modelių dėl bagažinėms keliamų reikalavimų, o tiksliau vieno iš jų – kad bagažinė atsidarytų iš vidaus.

Pradinė „LaFerrari“ kaina buvo 1,3 mln. eurų. Automobilis yra pirmasis „Ferrari“ hibridas. Jis naudoja HY-KERS sistemą, kurią sudaro atmosferinis 6.26 l V12 variklis, išvystantis 800 AG, ir 120 kW (163 AG) elektros motoras. Tad bendra hibrido galia – 963 AG.

Šiokių tokių nesklandumų netrūksta ir kitų Italijos gamintojų garaže. Štai „Maserati“ gamintojai priversti mažinti „Ghibli“ ir „Qautroporte“ modelių gamybą dėl per menkos paklausos. Kaip teigia „Automotive News“, darbo pamainų skaičius Turino gamykloje susitraukė nuo dvylikos iki dešimties.

Laida „Piko minutės“ transliuojama pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.20 val.