„Ferrari“ galvos skausmas: kaip gaminti ir tuo pačiu negaminti visureigio?

 (9)
Į visureigių mados traukinį šoka ir prabangių automobilių gamintojai: „Lamborghini“, „Aston Martin“, „Rolls-Royce“, „Bentley“ – visos šios kompanijos savo gamoje jau greitai turės arba jau turi visureigius, nors visai neseniai toks automobilis jų salonuose buvo neįsivaizduojamas. Tuo tarpu „Ferrari“ vadovas sakė, kad pirmiau jį teks nušauti, jei kas panorės, kad italai gamintų visureigį. Tad spėkite, koks modelis pasirodys 2021 metais? Taip, visureigis.
"Ferrari GTC4 Lusso"
© Gamintojo archyvas

Sergio Marchionne, „Ferrari“ valdančios FCA grupės vadovas, pareiškė, kad visureigiai nėra suderinamai su kompanijos filosofija ir jam asmeniškai yra nepriimtini. Be to, „Ferrari“ jų tiesiog nereikia.

Kitos kompanijos gamina visureigius, pamindamos savo vairavimo malonumo ir sportiškumo siekį, tik tam, kad pasididintų pelną. „Ferrari“ to nereikia – kompanija nori išlikti išskirtinių automobilių gamintoja, parduodančia nedaug modelių.

Tiesa, „Ferrari“ visgi nori parduoti šiek tiek daugiau. Dabar klientus kasmet pasiekia maždaug 8000 automobilių per metus, o iki 2025-ųjų šį skaičių norima padidinti iki 10 tūkstančių. Tačiau tai padaryti nebus sunku ir negaminant visureigio.

S. Marchionne nėra kvailys ir savo žodžių išsižadėti neketina. Visureigiai būtų labai perkami, tačiau sumažintų kompanijos prestižą. Taigi, 2021 metais „Ferrari“ pristatys keturiais ratais varomą automobilį su pakelta važiuokle.

Žmonių kalba tai vadinama visureigiu (krosoveriu, jei norite būtų labai tikslūs). Tačiau S. Marchionne greičiau priims tą kulką, apie kurią kalbėjo, nei naują modelį pavadins visureigiu. Sklinda gandai, kad ši mašina, dabar vadinama kodiniu vardu F16X pasirodys kartu su „Ferrari GTC4 Lusso“ pamaina.

„Ferrari GTC4 Lusso“, kaip ir prieš jį gamintas FF, yra keturvietis (gale lengvai telpa pora suaugusių žmonių), keturiais ratais varomas kupė-universalas.

Sergio Marchionne
Sergio Marchionne
© AP / Scanpix

Dar gamindama FF modelį „Ferrari“ sukūrė unikalią keturių varomų ratų sistemą. Vietoj to, kad nuo pavarų dėžės, esančios už variklio, į priekinius ratus eitų velenas, „Ferrari“ variklio priekyje sumontavo antrą pavarų dėžę. Tai leido variklį sumontuoti kur kas žemiau ir automobilis išlaikė savo sportinį charakterį, dovanojamą V12 motoro.

„Ferrari GTC4 Lusso“ gaminamas ir su V8 varikliu su turbokompresoriumi ir tikėtina, kad visureigis V12 pasirinkimo net neturės.

Tai koks gi bus F16X? Kad ir kas pakeis „Ferrari GTC4 Lusso“, tas automobilis taps pirmojo „Ferrari“ visureigio pagrindu. Įsivaizduokite dabartinį „Ferrari GTC4 Lusso“ su kur kas aukštesne važiuokle ir prieš akis išvysite būsimą F16X. Anot iš patikimų šaltinių žurnalistų nuklausytų gandų, naujasis automobilis turės atgal atsidarančias dureles, kad įsėsti į visureigio galą būtų lengviau. F16X tikriausiai bus varomas 3,9 l V8 varikliu, sutinkamu ir „California T“, greičiausiai atsiras ir hibridinė jėgainė.

"Lamborghini Urus"
"Lamborghini Urus"
© AP / Scanpix

Kad ir kaip ten bebūtų, galima neabejoti, kad F16X visi laikys markės visureigiu, išskyrus kompanijos vadovą. Kita vertus, dviduris, žemo silueto automobilis tikrai neprimins „Lamborghini Urus“ monstro.

Tačiau kažin, ar jis padės išpopuliarinti „Ferrari“ markę. To nesiekiama, o visureigis bus dar brangesnis už „Ferrari GTC4 Lusso“, kuris ir taip yra mėgstamas turtingų slidinėjimą mėgstančių automobilių entuziastų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„General Motors“ pelnas krito pardavus „Opel“ (2)

Detroite įsikūrusi automobilių bendrovė „General Motors“ (GM) paskelbė, kad šių metų antrojo ketvirčio grynasis pelnas krito 58 proc. dėl nuostolių, patirtų pardavus padalinį Europoje, ir vienkartinių išlaidų, susijusių su bendrovės pasitraukimu iš kai kurių Azijos rinkų, informuoja „MarketWatch“.

Ketvirtinis „Mitsubishi“ pelnas augo atsigavus pardavimams

Japonijos automobilių gamybos koncerno „Mitsubishi Motors“ veiklos pelnas pirmąjį metų ketvirtį išaugo keturgubai, lyginant su praėjusiais metais, kai, bendrovei prisipažinus dėl sąmoningo kai kurių automobilių degalų sąnaudų duomenų sumažinimo, pardavimai Japonijos rinkoje ženkliai smuko. Tai informuoja agentūra „Reuters“.

Be pasigailėjimo: įrangos neatnaujinę „Volkswagen“ tiesiog išregistruojami (23)

„Volkswagen Group“ pagamintų dyzelinių automobilių, kuriuose buvo įdiegta emisijų klastojimo įranga, savininkai Vokietijoje, atsisakę atnaujinti programinę įrangą, neteks savo transporto priemonės registracijos. Skelbiama, kad šis reikalavimas susijęs su VW, „Audi“, „Škoda“ ir „Seat“ modeliais, rašo europe.autonews.com.

Sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo (3)

Ilgą laiką buvęs vienas sparčiausių visoje Europos Sąjungoje (ES), sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo, rodo Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenys.

Fizinė ir virtuali simuliacija – reikalinga kombinacija autonominių automobilių kūrime

Vystydami savivaldžių automobilių sistemas, „Groupe Renault“ specialistai derina ekstensyvias virtualios simuliacijos bandymų sesijas su fizinėmis automobilių testų programomis. „Renault“ koncernas puoselėja planus tapti pirmuoju automobilių gamintoju, iki 2020-ųjų metų galinčiu pasiūlyti iš dalies autonominę vairavimo sistemą, nereikalaujančią iš vairuotojo stebėti kelią ar laikyti rankomis vairą važiuojant tam tikruose sankcionuotuose bendrojo naudojimo kelių ruožuose, ir dirba prie savivaldžių sistemų diegimo savo modelių gamoje.
Facebook draugai