Praėjusią savaitę VW pranešė dokumentuose sumažinusi Europoje parduotų VW, „Seat“ ir „Škoda“ automobilių CO2 emisijų duomenis, informuoja „Autonews“. Tai pagilino krizę, kuri prasidėjo, dar rugsėjį išaiškėjus, jog automobilių gamintoja buvo instaliavusi programinę įrangą, pateikusią netikslius duomenis apie azoto oksido emisijas testuojant automobilius.

Apgaulė dėl anglies dvideginio – rimtesnis nusižengimas, nes Vokietijoje, Prancūzijoje, Jungtinėje Karalystėje ir kai kuriose kitose Europos šalyse, priklausomai nuo anglies dvideginio emisijų kiekio, yra taikomi mokesčiai.

Be to, ES yra nustatytos anglies dvideginio emisijų gairės automobilių gamintojams. Jei VW dėl klastojimo nusižengė normoms, kompanijos laukia ES baudos.

ES klimato ir energetikos komisaras Miguelis Ariasas Canete‘as pareikalavo iš VW generalinio direktoriaus Matthiaso Muellerio informacijos, kokie modeliai ir kiek naujai registruotų automobilių yra su suklastotais emisijų duomenimis ir kiek tiksliai emisijų pamažinta.

ES komisaras taip pat paprašė pranešti, kada kompanija ketina atnaujinti automobilių dokumentus ir pateikti teisingus anglies dvideginio emisijų duomenis. Į klausimus jis pareikalavo atsakyti per 10 dienų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją