Kinijos publikai pirmą kartą bus parodytas naujasis „Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro“ jau pakeliui į masinę gamybą. Tikimasi, kad šis modelis į gatves išriedės 2016 metų pradžioje.

„Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro“ – pirmasis „Audi“ modelis, kuriame vienu metu dirba benzininis TFSI variklis, įkraunamas elektrinis pavaros mechanizmas ir „quattro“ visų ratų pavara. Judesį šiam automobiliui suteikia 2.0 TFSI benzininio variklio ir elektros motoro tandemas, išvystantis 367 AG ir iki 700 Nm maksimalų sukimo momentą. Šie parametrai suteikia galimybę gana masyviam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sek. ir išvystyti 220 km/val. maksimalų greitį.

Važiuojant standartiniu hibridiniu režimu (kai kartu veikia benzininis ir elektrinis varikliai), galima nuvažiuoti iki 1020 km. 100 km kelio sunaudojama tik 2,5 litro benzino ir į aplinką išmetama mažiau, kaip 60 g CO2. Važiuojant vien tik elektros varikliu, su pilna eigos akumuliatoriaus įkrova galima įveikti iki 53 km kelią. Šiuo metu tai yra geriausias ekonomiškumo ir ekologiškumo rodiklis šioje klasėje. Matavimai atlikti pagal hibridiniams automobiliams Kinijoje taikomą PHEV metodiką.

Dar vienas naujojo „Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro“ akcentas – naujoviška temperatūros valdymo sistema, apimanti visą automobiliu sukuriamos šilumos valdymą, pradedant variklių ir akumuliatorių aušinimu (kas ypač svarbu įkraunamiems hibridams) ir baigiant oro kondicionieriumi bei išmetimo sistema. Optimalus kaistančių automobilio dalių aušinimas, šilumos nuvedimas bei antrinis panaudojimas – viena iš priemonių, užtikrinančių aukštą „Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro“ energinį efektyvumą.

„Audi Q7 2.0 TFSI e-tron quattro“ baziniame komplekte esanti MMI navigation plus navigacijos sistema valdoma MMI jutikliniu ekranu arba balso komandomis. Ji glaudžiai integruota į hibridinę eigos sistemą ir netgi yra tapusi savotišku jos valdymo pultu. Kai automobilis hibridiniu režimu važiuoja pagal navigacinės sistemos sudarytą maršrutą, navigaciniai duomenys panaudojami važiavimo energinio efektyvumo didinimui, pvz., automatiškai parenkami benzininio ir elektrinio variklio veikimo režimai, atsižvelgiant į kelyje būsimas įkalnes ir nuokalnes sudaromi pavarų perjungimo grafikai, pagal sankryžų skaičių planuojami start-stop ir stabdymo energijos regeneravimo sistemų įjungimo/išjungimo momentai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)