Pasak „Volvo“, specialūs bandomieji keliai šiam tikslui netinka, nes yra pernelyg kliniški ir netikroviški. Kadangi šie automobiliai bet kokiu atveju bus skirti šeimoms, yra prasmės prie savaime besisukiojančio vairo sodinti būtent realias šeimas. „Thatcham Research“ rinks ir analizuos tokio važinėjimo duomenis, kad padėtų „Volvo“ spręsti bet kokias realaus pasaulio problemas, kurias aptiks šių automobilių naudotojai.

Programa, pavadinimu „Drive Me London“, su saujele automobilių prasidės 2017 metų pradžioje, o 2018 metais turėtų prasiplėsti iki šimto mašinų. Nėra abejonių, kad tai bus didžiausio masto autonominio važinėjimo bandymai Didžiojoje Britanijoje.

„Volvo“ cituoja nepriklausomą tyrimą, rodantį, kad 90 proc. visų avarijų įvyksta dėl vairuotojo klaidos ar nedėmesingumo. Pašalinus žmogiškąjį faktorių, avarijų skaičius turėtų sumažėti.

Kiek anksčiau „Volvo“ išsikėlė tikslą iki 2020 metų eliminuoti automobilių viduje patiriamus sužalojimus ar žūtis, ir savarankiškai važinėjantys automobiliai gali tapti būdu tai pasiekti. Dar vienas privalumas yra sumažėjusios grūstys, kas savo ruožtu sumažina oro taršą.

Ši „Drive Me London“ programa buvo paskelbta po pranešimų apie panašią „Volvo“ programą, kuri šiais metais bus vykdoma Kinijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)