Nepriklausoma automobilių saugumo organizacija „Euro NCAP“ visus bandymus atlieka su galybe daviklių turinčiais manekenais, kurie fiksuoja atskiroms kūno dalims tenkančias perkrovas. 64 km/val. greičiu skriejantis automobilis paleidžiamas deformuojamos sienos link, į kurią atsitrenkia vairuotojo puse. Norint, kad automobilis gautų aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą, tvarkingai saugos diržu prisisegęs žmogus iš tokio automobilio turėtų išlipti daugiausiai su menku nubrozdinimu.

Nors dauguma naujų testuojamų modelių gauna labai gerus įvertinimus už saugumą, kai kurie gamintojai montuoja „Euro NCAP“ reikalavimus pranokstančias technologijas. Tad ar turėtų būti baisu patiems atlikti tokį saugumo testą automobiliu, kuris iš „Euro NCAP“ ekspertų yra gavęs penkias žvaigždutes?

Ne, TV laidos „Ne vienas kelyje“ kūrybinė grupė nebandė sudaužyti naujo automobilio. Jie turėjo porą saugiklių: visų pirma, siena buvo iš putplasčio, o jų išbandytas „Subaru Outback“ automobilis turėjo automatinę stabdymo sistemą.

Automatinės automobilio stabdymo sistemos skirtos tam, kad apsaugotų vairuotojus nuo neatidumo pasekmių. Juk nemažai avarijų įvyksta, kai vairuotojai trumpam nukreipia žvilgsnį nuo kelio, o ten netikėtai išdygsta žmogus arba staiga ima stabdyti priešais važiuojantis automobilis.

Kaip veikia tokios sistemos ir kaip jos gali pakeisti eismo saugumo situaciją, sužinosite peržiūrėję TV laidos „Ne vienas kelyje“ siužetą.

TV laidą „Ne vienas kelyje“ žiūrėkite sekmadieniais 17.00 val. per LNK.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)