„Volkswagen“ variklių inžinieriai šį kartą santūrūs. Pasak jų, ką tik sukonstruotas Polo TSI BlueMotion variklis, – ne perversmas, o tik dėsningas TSI technologijų evoliucijos žingsnis aplinkos tausojimo kryptimi.

Žadama, kad nauja versija vidutiniškai sunaudos 4,1 l benzino 100 km kelio (maždaug 0,2 l mažiau nei pirmtakas) ir į aplinką išmes 94 g/km CO2.

Minėtas „TSI BlueMotion“ – nedidelių gabaritų trijų cilindrų, vieno litro darbinio tūrio 95 AG pajėgumo varikliukas, tačiau jį turintis „Polo“ gali įsibėgėti iki 190 km/val. maksimalaus greičio.

Be variklio padidintą ekologiškumą užtikrina ir patobulintas radiatoriaus grotelių bei dugno aerodinamiškumas, pažeminta važiuoklė, mažesnio riedėjimo pasipriešinimo padangos, ilgesni aukštesnių pavarų perjungimo laipsniai. Prie viso to dar prisideda laiko patikrintos ir pasiteisinę start-stop ir stabdymo energijos regeneravimo sistemos ir informaciniame skydelyje rodomi patarimai, kada vairuotojui derėtų perjungti pavarą.

Naujojo „Polo TSI BlueMotion“ kaina Lietuvoje – nuo 16 467 eurų (56,8 tūkst. Lt).

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)