„Dyzelinis skandalas“ tęsiasi: „Volkswagen“ priešinasi JAV reikalavimams

 (11)
Vokietijos automobilių gamintoja „Volkswagen“ atsisako perduoti JAV valdžios institucijoms, tiriančioms dujų emisijų testų klastojimą, reikalingą tyrimui medžiagą. JAV valdžios institucijos pareikalavo pateikti atitinkamą dokumentaciją, įskaitant automobilių gamybos koncerno vadovybės elektroninius laiškus, pranešė penktadienį laikraštis „The New York Times“ (NYT).
© AFP/Scanpix

Anot laikraščio, tarp JAV valdžios pareikalautų dokumentų buvo ir tarnybinis vadovaujančių darbuotojų susirašinėjimas, tačiau koncernas atsisakė pateikti tokius dokumentus, savo atsisakymą pagrįsdamas Vokietijos įstatymais, ribojančiais tokio pobūdžio duomenų perdavimą kitoms valstybėms, ypač valstybėms, esančioms už ES ribų.

Kaip rašo laikraštis, „VW veiksmai smarkiai apsunkina tyrimą, kurį atlieka JAV valdžios institucijos“. JAV pareigūnai, tikėjęsi gauti susirašinėjimo duomenis, vylėsi išsiaiškinti, kas konkrečiai iš įmonės vadovų žinojo apie piktnaudžiavimus.

„Mūsų kantrybė dėl „Volkswagen“ senka“, - Niujorko valstijos vyriausiojo prokuroro Erico Schneidermano žodžius cituoja „The New York Times“.

„Aš nepaprastai nusivylęs tuo, kad, nepaisant viešų pareiškimų apie profesinį bendradarbiavimą, VW faktiškai jam priešinasi, remdamasis Vokietijos įstatymais“, - laikraščiui pareiškė Konektikuto vyriausiasis prokuroras George'as Jepsenas.

Praėjusį pirmadienį JAV teisingumo departamentas pateikė kolektyvinį ieškinį Vokietijos automobilių gamintojai „Volkswagen“ dėl kilusio emisijų skandalo. Paaiškėjo, kad automobilių gamybos milžinė milijonuose transporto priemonių buvo įdiegusi programinę įrangą, padedančią klastoti kenksmingų dujų emisijų testus.

Dar praėjusių metų rugsėjį JAV reguliavimo institucijoms pradėjus tyrimą VW pripažino savo kaltę ir nurodė, kad programinė įranga buvo įdiegta 11 mln. visame pasaulyje parduotų automobilių. „Kaltinimai pateikiami dėl beveik 600 tūkst. dyzelinių automobilių įrengtų nelegalių įrenginių, skirtų paveikti emisijų kontrolės sistemas ir leidžiančių išskiriamą dujų kiekį atitikti EPA standartus bei teršti aplinką“, - teigiama dokumente.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„CityBee“ plečia paslaugų spektrą (1)

Automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugas teikianti „CityBee“ plečia paslaugų spektrą: nuo šiol klientams papildomai bus teikiamos ir ilgesnės automobilių nuomos paslaugos. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, automobilį ilgesniam laikotarpiui bus galima išsinuomoti naudojantis programėle be papildomo užstato ar kelionės į specialius nuomos punktus.

Automobilių pardavėjų skaičiai nedžiugina: Lietuva – vis dar trečia nuo galo ES atskleidė, kas parduoda daugiausiai (30)

Naujų lengvųjų automobilių pardavimai Lietuvoje išlaiko stabilų augimą, rašoma pranešime žiniasklaidai. 2016 m. Lietuvoje parduota 23 tūkst. 113 naujų M1 ir N1 kategorijos automobilių, arba beveik penktadaliu (18,9 proc.) daugiau negu 2015 m., skelbia Lietuvos autoverslininkų asociacija (LAA).

2016-ųjų TOP-10 anapus Atlanto – tendencija aiški (34)

Nors naujais rekordais ar drastiškais pokyčiais ir nekvepia, 2016 metais automobilių pardavimai Jungtinėse Valstijose gamintojus kaip reikiant džiugino pardavėjus. Pigūs degalai, paprasta finansavimo sistema ir elementarus vartotojų noras pirkti padėjo automobilių gamintojams į kelius išsiųsti milijonus naujutėlaičių transporto priemonių, skelbia autoblog.com.

Buvęs „Volkswagen“ vadovas tvirtina „nežinojęs“ apie klastojimus

Buvęs „Volkswagen“ (VW) vykdomasis direktorius Martinas Winterkornas pareiškė nežinojęs apie manipuliacijas išmetamųjų teršalų rezultatais, kol skandalas neiškilo į viešumą, informuoja BBC.

Vidutinis Lietuvos automobilių parko amžius nesikeičia (12)

Konferencijoje, skirtoje 2016 metų automobilių rinkos apžvalgai bei prognozėms, pranešimą skaitęs Valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis pastebėjo, kad nors pagal registracijos prašymų duomenis kelerius metus iš eilės konstatuojamas vietinei rinkai reikšmingas, nes nuoseklus, augimas, vis dėlto viso transporto priemonių, turinčių leidimą dalyvauti viešajame eisme, parko amžius išlieka beveik nepakitęs. M1 klasės transporto priemonių vidutinis amžius siekia penkiolika metų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai