„Dyzelinis skandalas“ tęsiasi: „Volkswagen“ priešinasi JAV reikalavimams

 (11)
Vokietijos automobilių gamintoja „Volkswagen“ atsisako perduoti JAV valdžios institucijoms, tiriančioms dujų emisijų testų klastojimą, reikalingą tyrimui medžiagą. JAV valdžios institucijos pareikalavo pateikti atitinkamą dokumentaciją, įskaitant automobilių gamybos koncerno vadovybės elektroninius laiškus, pranešė penktadienį laikraštis „The New York Times“ (NYT).
© AFP/Scanpix

Anot laikraščio, tarp JAV valdžios pareikalautų dokumentų buvo ir tarnybinis vadovaujančių darbuotojų susirašinėjimas, tačiau koncernas atsisakė pateikti tokius dokumentus, savo atsisakymą pagrįsdamas Vokietijos įstatymais, ribojančiais tokio pobūdžio duomenų perdavimą kitoms valstybėms, ypač valstybėms, esančioms už ES ribų.

Kaip rašo laikraštis, „VW veiksmai smarkiai apsunkina tyrimą, kurį atlieka JAV valdžios institucijos“. JAV pareigūnai, tikėjęsi gauti susirašinėjimo duomenis, vylėsi išsiaiškinti, kas konkrečiai iš įmonės vadovų žinojo apie piktnaudžiavimus.

„Mūsų kantrybė dėl „Volkswagen“ senka“, - Niujorko valstijos vyriausiojo prokuroro Erico Schneidermano žodžius cituoja „The New York Times“.

„Aš nepaprastai nusivylęs tuo, kad, nepaisant viešų pareiškimų apie profesinį bendradarbiavimą, VW faktiškai jam priešinasi, remdamasis Vokietijos įstatymais“, - laikraščiui pareiškė Konektikuto vyriausiasis prokuroras George'as Jepsenas.

Praėjusį pirmadienį JAV teisingumo departamentas pateikė kolektyvinį ieškinį Vokietijos automobilių gamintojai „Volkswagen“ dėl kilusio emisijų skandalo. Paaiškėjo, kad automobilių gamybos milžinė milijonuose transporto priemonių buvo įdiegusi programinę įrangą, padedančią klastoti kenksmingų dujų emisijų testus.

Dar praėjusių metų rugsėjį JAV reguliavimo institucijoms pradėjus tyrimą VW pripažino savo kaltę ir nurodė, kad programinė įranga buvo įdiegta 11 mln. visame pasaulyje parduotų automobilių. „Kaltinimai pateikiami dėl beveik 600 tūkst. dyzelinių automobilių įrengtų nelegalių įrenginių, skirtų paveikti emisijų kontrolės sistemas ir leidžiančių išskiriamą dujų kiekį atitikti EPA standartus bei teršti aplinką“, - teigiama dokumente.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Elektromobilių populiarėjimas kol kas nepakankamas naftos poreikio kritimui

Elektromobilių populiarėjimo įtaka naftos poreikiui artimiausius du dešimtmečius nebus tokia ženkli, kaip dabar priimta manyti, tvirtina „Facts Global Energy“ (FGE) ekspertai.

„Volkswagen“ gamykloje nuo konvejerio riedės didžiausi „Seat“ miesto visureigiai

„Volkswagen Group“ (VW) padalinio „Seat“ siūlomų transporto priemonių asortimentą papildys vidutinio dydžio miesto visureigis. Kaip pranešė „Seat“ vadovas Luca de Meo, naujasis modelis bus gaminamas VW gamykloje Volfsburge, Vokietijoje.

BMW pristatė 5-os serijos universalus su „M Performance“ paketu (7)

Neseniai Lietuvoje debiutavusios BMW naujos 5-osios serijos universalus „Touring“ bus galima aprūpinti originaliu „M Performance“ įrangos paketu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, modeliai su šiuo paketu išsiskirs ne tik stilistiniais kėbulo akcentais, bet ir išaugusia variklių galia, sportine išmetimo sistema ir efektyvesniais stabdžiais.

„Maserati“ JAV atšaukia „Levante“ ketvirtą kartą per keturis mėnesius (5)

Svarstote apie galimybę investuoti į naująjį „Maserati Levante“? Nors perspektyva vairuoti trišakiu papuoštą visureigį viliojanti, bet yra ir neraminančių žinių. „Maserati“ gaminami naujieji modeliai, panašu, turi kokybės kontrolės ir saugumo problemų, rašo carscoops.com.

Lietuvoje debiutuoja iš tinklo įkraunamas hibridinis „Audi Q7 e-tron“ (16)

Nuo šių metų kovo Baltijos šalių gyventojams jau siūlomas „Audi Q7 e-tron“ – pirmasis pasaulyje iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis automobilis su visų ratų „quattro“ pavara ir dyzeliniu TDI varikliu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, Q7 – tai „premium“ klasės visureigis, kuris naudodamas ličio jonų baterijos energiją ir dyzelinį variklį gali įveikti net 1410 km, viename kombinuoto ciklo kilometre išmesdamas 48-50 gramų CO2 ir sudegindamas mažiau nei du litrus degalų 100 kilometrų.
Facebook draugai