Nepriklausomos saugumo ekspertų „Euro NCAP“ organizacijos bandymuose „Renault Talisman“ ir naujojo „Renault Megane“ pasyvus saugumas buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis.
"Renault Megane GT"
© Jurgio Paplaičio nuotr.

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, drauge su naujaisiais „Espace“ ir „Kadjar“ modeliais, „Talisman“ ir „Megane“ papildė „Renault“ modelių ketvertuką, kurių saugumas 2015 metais buvo įvertintas maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis.

Tiek „Renault Talisman“, tiek ir naujasis „Renault Megane“ pasižymi dar didesniu saugumu, kurį užtikrina vairuotojo pagalbinių sistemų kompleksas, padedantis ir perspėjantis vairuotoją eisme, taip palengvindamas vairuotojo kasdienybę ir leisdamas susikoncentruoti į vairavimą.

Šie automobiliai kuriami ant platformos, tarp kurios privalumų galima paminėti gamyboje naudojamą itin tempimui atsparų plieną, iš kurio pagaminti lonžeronai, išorinės sijos ir skersiniai elementai (daugiausiai tie, kurie yra tarp variklio skyriaus ir salono). Vienas kvadratinis šio plieno milimetras gali atlaikyti net iki 120 kg siekiančią apkrovą.

Ši CMF C/D platforma taip pat apjungia efektyvias keleivių apsaugos sistemas, tarp kurių yra dvigubo veikimo priekinės saugos pagalvės, kurios išsiskleidžia priklausomai nuo smūgio krypties ir keleivio padėties.

Ši funkcija „Talisman“ ir naujajam „Megane“ automobiliui leido pelnyti aukštus suaugusiųjų ir vaikų apsaugos įvertinimo balus. Tuo tarpu saugos diržai turi įtempiklius ir prisitaikančius apkrovos ribotuvus, kurie įvertina apkrovos stiprumą, priklausomai nuo smūgio jėgos ir keleivių padėties.

Šoninio smūgio metu priekyje sėdintys keleiviai turi dvigubą apsaugą, kurią užtikrina naujausios kartos šoninės saugos pagalvės ir dvejos užuolaidinės oro pagalvės.

Jau 15 metų „Renault“ tobulina technologiją, kuri priešpriešinio smūgio metu keleiviams neleidžia praslysti po diržais. Kurdami šią technologiją „Renault“ naudoja ypatingus manekenus, turinčius lankstesnes kirkšnių vietas, taip leidžiant sumodeliuoti labiau realias situacijas kelyje atitinkančias sąlygas.

Ši technologija reikalauja dar daugiau dėmesio kuriant sėdynių ergonomiką ir įrengiant saugos diržų tvirtinimų vietas. O 2015 m. sausio mėn. „Euro NCAP“ protokolas, kuris kasmet yra griežtinamas, pirmą kartą pritaikė praslydimo po diržais ribojimo sistemos vertinimo kriterijų.

EuroNCAP vertinimai:

„Renault Talisman“

Vairuotojo apsauga: 86 proc.
Keleivių apsauga: 84 proc.
Pėsčiųjų apsauga: 68 proc.
Apsaugos sistemos: 76 proc.

„Renault Megane“

Vairuotojo apsauga: 88 proc.
Keleivių apsauga: 87 proc.
Pėsčiųjų apsauga: 71 proc.
Apsaugos sistemos: 71 proc.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

BMW atskleidė įspūdingą modelį (21)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (11)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

Kaune atidaryta viena moderniausių „Viada“ degalinių mieste (19)

Didžiausias šalyje degalinių tinklas „Viada LT“ pabaigė vienos lankomiausių Kauno Giraitės...

Į Lietuvą atvežtas riboto leidimo „Range Rover Velar“ (6)

Automobilių prekybos bendrovės „Inchcape Motors“ salonus jau pasiekė pirmieji visureigiai „...

Automobilių gamyboje – nauja aukso kasykla (16)

Autonomiški automobiliai gali drastiškai sumažinti aukų keliuose skaičių, apkarpyti suvartojamų...

Top naujienos

Į populiarumo viršūnes braunasi primiršta šventė: išleidžia tūkstančius eurų (7)

Jei anksčiau prabangiausia šeimos švente buvo įvardijamos vestuvės , tai pastaruoju metu į...

Hobis tapo antrąja profesija (1)

Garsiausiame Pietų Dzūkijos turguje, veikiančiame Lazdijų rajono Veisiejų miesto pakraštyje,...

Orai: įspūdingą karštį nuplaus liūtys

Panašu, kad šį savaitgalį vėl sulauksime panašios karščio kulminacijos kaip ir praėjusį:...

Laisvalaikio veikla lietuviui atnešė milijonus: atskleidė sėkmės formulę (21)

Vienas iš „ Vinted “ įkūrėjų Justas Janauskas , atsimindamas studijų laikus Vilniaus...

Sutemus į „Karklę“ sugūžėjo minios: konfiskuoja ir alkoholį, ir narkotikus papildyta 23:40 (66)

Penktadienio vidurdienį duris atvėrusio festivalio „ Karklė “ apsaugos darbuotojai nesnaudžia...

Ekspertai kai kuriuos Laisvės aikštės pertvarkos projektus pavadino isteriškais (20)

Dailės galerijoje aptarus 10 pateiktųjų projektų, kaip atnaujinti Laisvės aikštę ir jos...

Kai katės pervertina savo galimybės: bando įsirangyti į kelis kartus mažesnes vietas (7)

Yra vienas dalykas, kurį katės mėgsta daryti labiau nei valgyti ir tinginiauti - bandyti sutilpti...

Socialiniame tinkle paatviravo apie sekso metu patirtus sužalojimus (17)

Seksas turėtų būti malonus dalykas, bet kartais jis pasisuka priešinga linkme ir tampa…...

Šiltesni nei įprasta orai išsilaikys ne tik rugpjūtį, bet ir rugsėjį (11)

Pagal dabar turimą informaciją, ne tik rugpjūčio pabaiga, bet ir rugsėjo pradžia turėtų būti...

Joniškio rajone iš voljero pabėgo meška (73)

Penktadienį Joniškio rajone esančiame Kirnaičių kaime iš kavinėje „Plūgo broliai“ esančio...