„Dodge Viper“ nepasivijo šiuolaikinio pasaulio – gamyba baigsis

 (11)
Legendinio sportinio automobilio „Dodge Viper“ gamyba bus nutraukta, nes jis nebeatitiks Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) federalinių keleivių saugumo normų, skelbia „Motor Trend“, kuriam informaciją patvirtino šaltinis koncerne „Fiat Chrysler Automobiles“. Šiai kompanijai priklauso „Dodge“ markė.
"Dodge Viper"
"Dodge Viper"
© Gamintojo nuotr.

Kitąmet JAV įsigalios įstatymas, kuris imperatyviai nurodo automobilių gamintojams visuose modeliuose montuoti šonines, taip vadinamas užuolaidines oro pagalves. Į „Viper“ tokių oro pagalvių montuoti tiesiog neįmanoma dėl banalios priežasties – erdvės trūkumo.

Teigiama, kad nuo kitų metų automobilio gamyba bus nutraukta ir pamaina jam neruošiama.

Vis dėlto „Fiat Chrysler“ vadovo Sergio Marchionne teigimu, vietoj „Viper“ bus išleistas kitas automobilis, tačiau jam reikės sukurti naują platformą arba pritaikyti kažkurią iš dabar esamų. Kada tai įvyks, kol kas nėra aišku.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

Rusijoje ir toliau sparčiai auga prabangiausių automobilių pardavimai (37)

Remiantis analitinės agentūros „Avtostat“ duomenimis, ypač prabangių automobilių pardavimai pirmąjį 2016 pusmetį šioje šalyje siekė 675 vienetus, o tai net 24,5 proc. daugiau nei per analogišką periodą 2015 m.

Pakeitė „Apple“ automobilio premjeros datą (14)

Įmonė „Apple“ metams atidėjo savo elektromobilio išleidimą. Dabar šių automobilių seriją numatoma išleisit ne 2020-aisiais, kaip buvo planuota, o 2021-aisiais, skelbiama leidinyje „The Information“, kuris remiasi šaltiniais įmonėje.

„Hyundai“ pelnas krinta dešimtą ketvirtį iš eilės

Didžiausia Pietų Korėjos automobilių gamintoja „Hyundai“ pranešė apie dešimtą ketvirtį iš eilės sumažėjusį pelną. Tokius rodiklius lemia arši konkurencija ir susilpnėjusi sedanų paklausa Jungtinėse Valstijose bei vidaus rinkoje, informuoja „Reuters“.

„Mitsubishi“ nugalėjo vokiečių apklausoje (2)

Vienas žinomiausių Europoje interneto portalų apie automobilius Autobild.de paskelbė kasmetinius vairuotojų pasitenkinimo (Customer Service Index) tyrimo „J.D. Power Report 2016“ rezultatus. Internete vykusios apklausos dalyviai „Mitsubishi“ prekės ženklui skyrė pirmąją vietą prekės ženklo vertės kategorijoje. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, „Mitsubishi“ šioje kategorijoje surinko mažiausiai nepasitenkinimo balsų.

„Volvo“ pirmas pusmetis – rekordiškai pelningas (23)

„Volvo“ pranešė, kad per pirmą pusmetį veiklos pelnas trigubai padidėjo, o dėl naujų, populiarių modelių pardavimų kompanija visiškai užtikrinta, kad šie metai apskritai bus rekordiškai pelningi.
Facebook draugai