„Mitsubishi“ pripažino dešimtmečius klastojusi automobilių ekonomiškumo rodiklius. Skelbta, kad suklastota per 600 tūkst. mažalitražių automobilių, kurie buvo parduoti tik Japonijoje, duomenys.

Bendrovė pripažįsta netinkamą testavimo metodą naudojusi pastaruosius 25 metus – ilgiau, nei manyta iš pradžių. Tarp šių automobilių yra modelių, pagamintų konkurentei „Nissan“, kuri ir atskleidė „Mitsubishi“ gudrybę.

Pasklidus informacijai apie machinacijas, abiejų įmonių pardavimai, pasak leidinio „Nikkei“, atitinkamai smuko 15 ir 22 proc. „Mitsubishi“ teko sustabdyti skandalo paveiktų automobilių gamybą ir uždaryti savo gamyklą, kurioje jie buvo surenkami. Įmonės vadovybė nusprendė sumažinti atlyginimus 1,3 tūkst. savo darbuotojų.

„Mitsubishi“ akcijų vertei nukritus daugiau nei 50 proc., automobilių gamintoja „Nissan“ pranešė apie savo planus perimti kontrolinį „Mitsubishi“ akcijų paketą.

Tuo tarpu Japonijos automobilių gamintoja „Suzuki“ prisipažino aptikusi savo automobilių kuro sąnaudų testavimo procedūrų „neatitikimus“, bet neigė sukčiavusi. Bendrovė pripažino, kad 16-os modelių testavimo metodas neatitiko oficialių taisyklių, tačiau tikino, kad nauji testai parodė, kad nėra būtinybės koreguoti duomenų.

T. Aikawa „Mistubishi“ prezidento ir generalinio administracijos direktoriaus pareigas pradėjo eiti 2015 m. birželį. Iki skandalo „Mitsubishi Motors“ buvo didžiausia automobilių gamintoja Japonijoje ir 16-ta – pasaulyje.

Naujausias duomenimis, per metus ši automobilių gamintoja pagamina 1 mln. 218 tūkst. 853 automobilius.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)