Kaip ir ankstesnės kartos modelis automobilis turi dugno, ratų arkų, apatinės kėbulo dalies ir slenksčių apsaugas, pasižymi geresnėmis įkalnės ir nuokalnės įveikimo charakteristikomis, 2,75 cm aukštesnę nei įprasto modelio prošvaisą, specialius ratlankius ir padangas ir, žinoma, „4MOTION“ visų ratų pavarą su bekelės režimą turinčia pavarų dėže.

Antrosios kartos „Passat Alltrack“ variklių gamoje – net keturi visiškai nauji jėgos agregatai. Tai benzininis TSI ir trys dyzeliniai TDI motorai, kurie atitinka griežtus „Euro 6“ reikalavimus. Benzininis 162 kW (220 AG) variklis išvysto 350 Nm sukimo momentą, 110 kW (150 AG) TDI variklis – 340 Nm, 140 kW (190 AG) – 400 Nm, o 176 kW (240 AG) – net 500 Nm sukimo momentą.

Visi varikliai komplektuojami su „Start-stop“ ir stabdymo energijos regeneravimo sistemomis. 150 AG galios TDI variklis gali būti komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, visi kiti varikliai derinami tik su automatinėmis DSG pavarų dėžėmis.

Jau bazinės komplektacijos „Passat Alltrack“ turi „4MOTION“ visų ratų pavarą. Įprastomis sąlygomis taupant degalus automobilis varomas tik priekiniais ratais, bet atsiradus praslydimo pavojui įjungiamas ir galinis tiltas. Be to, sukimo momentas skirtingiems ratams paskirstomas priklausomai nuo sukibimo, taip užtikrinant didesnį pravažumą.

Visų varančiųjų ratų sistema turi penktosios kartos „Haldex“ movą su EDS elektroniniu diferencialo blokatoriumi ir veikia drauge su ECS elektrinio stabilumo paketu. Be to, 220 AG turbobenzininio ir 240 turbodyzelinio modelio abi ašys komplektuojamos su „XDS+“ sistema, kurią už papildomą mokestį galima sumontuoti ir kitose automobilio versijose.

Visuose „Passat“ modeliuose su DCC adaptyvia važiuoklės valdymo sistema vienu mygtuko paspaudimu galima pasirinkti vieną iš galimų važiavimo režimų: ekonomišką, įprastą, sportinį ir individualų. Tuo tarpu naujasis „Passat Alltrack“ turi ir papildomą bekelės režimą. Jį įjungus, visos sistemos (variklio, pavarų dėžės ir važiuoklės) ir vairavimo pagalbininkai suderinami veikti sunkesnėmis nei įprasta sąlygomis.

Volkswagen Passat Alltrack“ vairuotojui padeda daug išmaniųjų vairavimo pagalbininkų, užtikrinančių važiavimo saugumą ir palengvinančių vairavimo procesą. Čia sumontuota daug pažangių informacinių ir pramoginių sistemų su interneto prieigos galimybe, kurią užtikrina „App-Connect” sistema.

Saugumą užtikrina „Front Assist“ situacijos priešais automobilį stebėjimo sistema su pėsčiųjų atpažinimo funkcija, kuri padeda išvengti skaudžių eismo įvykių. Važiavimo eismo juostoje ir manevravimo pagalbininkai itin praverčia intensyvaus eismo miesto gatvėmis, o pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys padeda išvengti pakartotinio smūgio.

Passat Alltrack degalų sąnaudos

Passat Alltrack degalų sąnaudos, l/100 km: 6,9 - 4,9 (vidutinės); CO2 tarša, g/km: 158 -129 (vidutinė), energinio efektyvumo klasė: C - A
Passat Alltrack 2,0 l TSI 162 kW (220 AG) degalų sąnaudos, l/100 km: 8,5 – 6,9 (vidutinės); CO2-Taršag/km: 158 - 157 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: C
Passat Alltrack TDI 110 kW /150 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 5,9 – 4,3 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 130 - 129 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: A
Passat Alltrack TDI 140 kW / 190 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 6,1 – 4,6 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 130 - 129 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: B - A
Passat Alltrack TDI 176 kW / 240 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 6,6 – 4,8 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 145 - 144 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: B

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)