Kol kas šis dar tik projektuojamas automobilis-lėktuvas turės hibridinę pavarą, kurią bus galima įkrauti iš elektros tinklo. Čia bus sumontuotas 300 AG vidaus degimo variklis ir du 600 AG elektros motorai, kurie bus atsakingi už pakilimą ir nusileidimą. Ore aparatas galės pasiekti iki 322 km/val. greitį ir nuskristi daugiau kaip 800 kilometrų.

Kaip teigia gamintojas, valdyti šį lėktuvą bus nesudėtingiau nei paprastą mašiną, o mokymai užtruks vos 5 valandas. Pilotui tereikės į kompiuterį įvesti nusileidimo vietą, taip pat nurodyti kelis atsarginius aerodromus, o visus paskaičiavimus atliks kompiuteris. Jis išanalizuos oro sąlygas, atstumą, uždaras skraidymo zonas.

Be to, lėktuvas turės parašiutą, taip pat avarinio automatinio nusileidimo sistemą. Nusileidus lėktuvo-automobilio sparnai ir sraigtai bus sudedami, o automobilis galės tęsti kelione įprastu keliu.

Gamintojas teigia, kad šį projektą įgyvendinti tikimasi po 8-12 metų. Šiuo metu kompanija yra suskurusi „Terrafugia Transition“ automobilį-lėktuvą, kuriuo galima nuskristi iki 787 kilometrų. Maksimalus greitis ore siekia 185 km/val., žemėje – 110 km/val. greitį. JAV toks automobilis-lėktuvas kainuoja nuo 279 tūkst. JAV dolerių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)