D. Britanijos pasitraukimas iš ES: automobilių gamintojų nuomonė vienareikšmė

Nissan“ ir „Daimler“ prisijungė prie „Ford“ ir remia ministro pirmininko Davido Camerono siekį išlaikyti Jungtinę Karalystę (JK) Europos Sąjungoje. „Mes, kaip įmonės, norime, kad JK liktų Europoje – taip būtų geriausia dėl darbų, prekybos ir išlaidų, – rašoma „Nissan“ generalinio direktoriaus Carloso Ghosno pranešime spaudai. – Mums stabilumo pozicija atrodo pozityvesnė nei nežinomųjų rinkinys.“
"Nissan Qashqai" taip pat gaminamas D. Britanijoje
© Gamintojo nuotr.

C. Ghosno teigimu, „Nissan“ neatšauks esamų investicinių sprendimų Jungtinėje Karalystėje, kurioje japonų automobilių gamintoja turi didelę gamyklą, gaminančią „Nissan“ ir „Infiniti“ automobilius, informuoja autonews.com.

Jis teigė: „Be abejonės, norime, kad „Nissan“ gamykla ir inžinerijos centras JK išliktų kiek įmanoma konkurencingesni, lyginat su kitomis įmonėmis pasaulyje, o kiekviena ateities investicijų galimybė būtų išnaudojama, kaip yra dabar.“

Ford Motor“ generalinis direktorius Markas Fieldsas praėjusį pirmadienį sakė „Bloomberg“ televizijai, kad JAV automobilių gamintojos manymu JK tikrai svarbu likti vienos rinkos dalimi. JK buvimas reformuotos ES dalimi būtų naudingiausia karalystei.

„Daimler“ vyriausiasis finansininkas Bodo Uebbeiris sakė žurnalistams Niujorke, kad jis pritarė europietiškam idealui, o kuo jis didesnis, tuo geriau.

Užsienio automobilių gamintojus domina diskusijos dėl JK vartotojų bazės ir dėl šalies prieigos prie 28-ių šalių bloko bendros rinkos, kas reiškia, kad daugelis turi jame gamyklų.

„Dabar gaminame daugiau automobilių Anglijos Šiaurės rytuose nei visoje Italijoje dėl didelio „Nissan“ sėkmingumo“, – ketvirtadienį sakė D. Cameronas.

Birželio 23 d. britai balsuos, ar jų šaliai likti ES, ar išstoti.

„Nissan“ pranešė, kad JK yra tiesiogiai įdarbinusi 8000 žmonių, o per tarpininkavimo verslą ir tiekimo grandines – 32000 žmonių. Pernai „Nissan“ pagamino JK 475000 automobilių, 80 proc. iš jų eksportavo.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„CityBee“ plečia paslaugų spektrą (3)

Automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugas teikianti „CityBee“ plečia paslaugų spektrą: nuo šiol klientams papildomai bus teikiamos ir ilgesnės automobilių nuomos paslaugos. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, automobilį ilgesniam laikotarpiui bus galima išsinuomoti naudojantis programėle be papildomo užstato ar kelionės į specialius nuomos punktus.

Automobilių pardavėjų skaičiai nedžiugina: Lietuva – vis dar trečia nuo galo ES atskleidė, kas parduoda daugiausiai (33)

Naujų lengvųjų automobilių pardavimai Lietuvoje išlaiko stabilų augimą, rašoma pranešime žiniasklaidai. 2016 m. Lietuvoje parduota 23 tūkst. 113 naujų M1 ir N1 kategorijos automobilių, arba beveik penktadaliu (18,9 proc.) daugiau negu 2015 m., skelbia Lietuvos autoverslininkų asociacija (LAA).

2016-ųjų TOP-10 anapus Atlanto – tendencija aiški (39)

Nors naujais rekordais ar drastiškais pokyčiais ir nekvepia, 2016 metais automobilių pardavimai Jungtinėse Valstijose gamintojus kaip reikiant džiugino pardavėjus. Pigūs degalai, paprasta finansavimo sistema ir elementarus vartotojų noras pirkti padėjo automobilių gamintojams į kelius išsiųsti milijonus naujutėlaičių transporto priemonių, skelbia autoblog.com.

Buvęs „Volkswagen“ vadovas tvirtina „nežinojęs“ apie klastojimus

Buvęs „Volkswagen“ (VW) vykdomasis direktorius Martinas Winterkornas pareiškė nežinojęs apie manipuliacijas išmetamųjų teršalų rezultatais, kol skandalas neiškilo į viešumą, informuoja BBC.

Vidutinis Lietuvos automobilių parko amžius nesikeičia (13)

Konferencijoje, skirtoje 2016 metų automobilių rinkos apžvalgai bei prognozėms, pranešimą skaitęs Valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis pastebėjo, kad nors pagal registracijos prašymų duomenis kelerius metus iš eilės konstatuojamas vietinei rinkai reikšmingas, nes nuoseklus, augimas, vis dėlto viso transporto priemonių, turinčių leidimą dalyvauti viešajame eisme, parko amžius išlieka beveik nepakitęs. M1 klasės transporto priemonių vidutinis amžius siekia penkiolika metų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai