„Citroen“ vadovės Lindos Jackson teigimu, kompanija svarsto ne vieną alternatyvą savo ateities dideliam šeimyniniam automobiliui.

„Turime į tai pažvelgti iš kitos perspektyvos. Ką C5 klientas nori pirkti? Kylant SUV automobilių populiarumui, turime galvoti, ko norės toks klientas po penkerių metų. Nemanau, kad tai bus tiesiog kitas C5“, – svarstė L. Jackson.

Tikėtina, jog naujasis automobilis bus paprastesnis, bet ne prastesnis.

„Nekalbame apie visišką automobilio supaprastinimą, paliekant jį tuščią. Kalbame apie tai, kad automobilyje turi būti tiksliai tai, ko jame iš tikrųjų reikia“, – aiškino „Citroen“ vadovė.

Ji patikino, kad tokie žodžiai nesignalizuoja apie būsimus bandymus atpiginti automobilį.

„Maža kaina nėra mūsų strategija. Mūsų mintyse „Citroen“ visada turi būti priešakinėse tendencijų gretose, o norint ten būti, reikia sukurti kažką šiek tiek kitokio, pridėti produktui vertės“, – atskleidė L. Jackson.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)