Siekdama veiksmingiau konkuruoti su BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ kompanija „Cadillac“ ketina pristatyti du naujus automobilių modelius ir plėsti prekybos atstovų tinklą Europoje. Vis dėlto naujausias „General Motors“ prabangių automobilių prekės ženklo tikslas atrodo ganėtinai kukliai, lyginant su praeityje keltais iššūkiais, kurie niekada taip ir nebuvo pasiekti.
"Cadillac XT5"
© Gamintojo nuotr.

2006 m. „General Motors“ prognozavo iki 2010 m. šiame regione parduoti 20 tūkst. „Cadillac“ automobilių. Šis pareiškimas skambėjo tikrai drąsiai, nes 2005 m. šių automobilių buvo parduota tik 2019 vienetų, rašo „Autonews“. „Cadillac“ daug vilčių dėjo į BLS modelio automobilius – vidutinio dydžio sedanus, sukurtus „Saab 9-3“ pagrindu, tačiau šis modelis nebuvo sėkmingas.

Dabar „Cadillac“ iki šio dešimtmečio pabaigos tikisi pasiekti 5 tūkst. metinių pardavimų tikslą. Į šią prognozę įtraukti ir „General Motors“ gaminami „Chevrolet Corvette“ ir „Chevrolet Camaro“ sportiniai automobiliai, parduodami tų pačių atstovų kaip ir „Cadillac“. Palyginimui, praėjusiais metais „General Motors“ Europoje pavyko parduoti 1131 „Corvette“ ir „Camaro“ modelių automobilį ir 579 „Cadillac“ automobilius.

„Cadillac“ į rinką dar aršiau veržtis ketina pristatydamas CT6 erdvų sedaną ir vidutinio dydžio XT5 SUV automobilį, kuris pakeis ankstesnį SRX modelį.

„Siekiame organiško augimo“, – teigė „Cadillac“ pažangaus planavimo ir produkto rinkodaros vadovas Europoje Barnabas Vincze’as.

„Prekiaujame 12 Europos šalių. Kai kuriose iš jų turime vos po vieną prekybos atstovą. Tokia bazė nėra tinkama verslui plėtoti“, – mano jis.

„Cadillac“ Europos rinkoje patiria itin aršią konkurenciją su BMW, „Mercedes“ ir Audi“ automobilių gamintojais, kurie bendrai sudaro apie 85 proc. šio regiono „premium“ klasės automobilių rinkos. Vis dėlto B. Vincze’as patikino, kad „Cadillac“ Europoje ir toliau išliks nišiniu prekės ženklu.

Nepaisant vis populiarėjančių dyzeliu varomų „premium“ klasės automobilių modelių Europoje „Cadillac“ nežada jokių pokyčių šioje srityje. Dyzeliniai automobiliai sudaro pusę Europoje parduodamų automobilių skaičiaus, o kai kuriuose „premium“ klasės segmentuose tokių automobilių parduodama netgi daugiau.

Nors Jungtinė Karalystė (JK) yra antroji pagal dydį „premium“ automobilių rinka Europoje (pirmoji vieta tenka Vokietijai), „Cadillac“ nežada gaminti šios šalies rinkai pritaikytų automobilių su dešinėje pusėje esančia vairuotojo vieta. Šiuo metu Europoje pagal parduodamų „Cadillac“ automobilių skaičių pirmauja Vokietija, Šveicarija ir Švedija.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Apklausa: vokiečiai vis skeptiškiau vertina „dyzeliukus“ (18)

Vokietijos automobilių pirkėjai vis skeptiškiau vertina automobilius su dyzeliniais varikliais,...

Po atakų Ispanijoje – padidintas dėmesys saugumui „Velomaratone“ (3)

Po kruvinų teroro išpuolių Ispanijoje policija ir organizatoriai ėmėsi specialių priemonių, kad...

BMW atskleidė įspūdingą modelį (36)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Kinų gamintojai žengia į Europą su nauju prekės ženklu – kompaktiniu visureigiu (12)

Kaip jau žinoma, „Geely“ nupirkta „Volvo“ kompanija stipri, kaip niekada anksčiau. Kalbama,...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (12)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

Top naujienos

Seimo nariai nenori įteisinti savo atostogų (17)

Dar 2005 metais gautas Konstitucinio Teismo išaiškinimas, kad parlamentarams reikia įstatymu...

Po rekonstrukcijos atidarytą „Maximą“ sekmadienio vakarą užliejo vanduo gedimas parduotuvėje likviduotas (171)

Vilniuje vos prieš dešimt dienų po keturis mėnesius trukusio atnaujinimo atidarytoje Mindaugo g....

Lietuva apsisprendė – pažadas NATO bus įgyvendintas, bet džiaugsmą lydi nerimo signalai (1351)

Kitąmet Lietuva pirmą sykį per pastaruosius du dešimtmečius gynybai skirs 2 proc. BVP –...

Išbandymas alkotesteriu: kodėl pareigūnai vengia antro karto

Socialiniuose tinkluose garsiai nuskambėjo istorija, kai viena vairuotoja pasiskundė, jog policijos...

Norite užauginti sveikus vaikus? Sekite suomių pavyzdžiu (2)

Aktyvūs vaikai yra ne tik laimingesni, bet pasižymi geriau išlavintais gebėjimais, sveikatos...

Persigalvojo: su slaptažodžiais nebereikia tiek vargti (5)

Tikriausiai jūsų slaptažodis – paini raidžių, skaičių ir punktuacijos kombinacija. Pasirodo,...

Šią savaitę orai nelepins: skėčio reikės beveik kasdien (10)

Šią savaitę skėčių beveik nepaleisime iš rankų, ypač savaitės pradžioje. Antroje savaitės...

Artėja visiškas Saulės užtemimas: kaip į tai reaguos gyvybė Žemėje (75)

Veikiausiai girdėjote, kad rugpjūčio 21 dieną įvyks Saulės užtemimas. Tūkstančiai žmonių...

Vilniaus oro uosto tako remontas – tik pradžia (41)

Laiku baigtas Vilniaus oro uosto tako remontas buvo tik pradžia – per artimiausius kelerius metus...