„Bugatti“ neatsikrato įkyrios idėjos

 (4)
Panašu, kad „Volkswagen Group“ priklausančioje kompanijoje „Bugatti“ niekas negirdėjo apie dyzelinį skandalą ir dėl jo įvestą taupymo programą, rašo leidinys „Za Ruliom“. Tokia mintis kyla matant šio superautomobilių gamintojo užmojus vos po „Chiron“ premjeros gaminti naują modelį su sedano kėbulu.
2009 m. koncepcinis "Bugatti 16C Galibier"
2009 m. koncepcinis "Bugatti 16C Galibier"
© Gamintojo nuotr.

Beprotiškai greitas sedanas? Tokių netrūksta jau dabar: rinkoje yra ir, pavyzdžiui, „Mercedes-AMG S65“, ir kątik pasirodęs „BMW M760Li xDrive“. Tačiau „Bugatti“ nori pakeisti mūsų įsivaizdavimą, kokiu greičiu gali skrieti keturduris automobilis.

„Buggati“ jau ir anksčiau turėjo ambicijų sukurti praktišką, tačiau itin greitą automobilį, bet iki šiol viskas apsiribodavo koncepciniais modeliais. Dar 1993 metais buvo pademonstruotas „EB 112 Prototype“ - kompanijos „Italdesign“ pasiūlytos išvaizdos modelis, iš kurio neabejotinai įkvėpimo vėliau sėmėsi „Porsche Panamera“ kūrėjai.

Po penkerių metų „Bugatti“ atskleidė „EB 118 Concept“ prototipą, kuris priminė tarpinį variantą tarp sedano ir kupė, o dar vėliau pristatytas „EB 218 Concept“. Paskutinis eksperimentinis kūrinys buvo 2009-ųjų „16C Galibier“, kuriam taip pat nebuvo lemta tapti pastovia konvejerio užduotimi, tačiau akivaizdu, kad kompanijos vadovybėje nuolat galvojama apie tokį modelį.

„Niekaip negaliu išmesti šios idėjos iš galvos. Tai – vienas iš ateities projekto variantų, galbūt kitas mūsų automobilis“, - kalbėdamas su agentūra „Bloomber“ Ženevos automobilių parodoje patikino „Bugatti“ vadovas Wolfgangas Duerhaimeris.

Įmonėje taip pat svarstoma apie elektromobilį, tačiau viešai nekomentuojama, ar jo pavara galėtų atitekti naujam sedanui. Bet kokiu atveju, akivaizdu, kad patenkinant „Bugatti“ ambicijas jo motoro galia turėtų viršyti 1000 AG.

Be to W. Duerhaimeris atskleidė, kad „Bugatti“ nesiruošia reaguoti į mados klyksmus ir neplanuoja gaminti visureigių.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

„Renault“ pristatė naujos kartos „Grand Scenic“ (11)

Kompanija „Renault“ oficialiai pristatė naujos kartos kompaktiškąjį vienatūrį „Grand Scenic“, kurio prekyba prasidės šių metų pabaigoje. Kaip ir daugelis kitų prancūzų gamintojo naujienų, šis modelis sukurtas ant modulinės platformos CMF, ant kurios „Renault-Nissan“ aljansas gamina naujus C ir D segmentų automobilius.

Pristatytas unikalus projektas – autobusas, kuriam spūstys netrukdo kliūtis apvažiuoja iš viršaus (48)

Tarptautinėje aukštųjų technologijų parodoje Kinijos sostinėje Pekine pristatytas unikalus projektas – virš automobilių galinčio važiuoti autobuso prototipas. Šis technologinis stebuklas, iš kurio kūrėjai tikisi itin daug, vadinamas „Transit Elevated Bus“ arba tiesiog trumpiniu TEB, skelbia inforesist.org.

Lietuvoje prasideda oficiali prekyba svarbiausia „Jaguar“ naujiena (6)

„Jaguar“ neslepia, kad miesto visureigis „F-Pace“ yra komerciškai svarbiausias koncerno automobilis nuo legendinio „E-Type“ laikų, todėl visi oficialūs gamintojo atstovai šio modelio oficialios prekybos pradžios laukė nekantraudami ir puoselėdami dideles viltis. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, vienintelis oficialus „Jaguar“ atstovas Lietuvoje „Inchcape Motors“ markės gerbėjams sodriai raudoną „F-Pace“ pristatė dar vasarį, tačiau tai tebuvo proga jį išvysti – oficiali prekyba „Jaguar F-Pace“ startuoja šį penktadienį.

Parodė vaizdžiai, kodėl geriau nepirkti šių automobilių (20)

Jei renkantis automobilį pranešimas, kad transporto priemonės saugumas vertintinas nuliu, pirkėjo negąsdina, galbūt jis pakeis savo nuomonę pažiūrėjęs šiuos filmuotus kadrus, kuriuose užfiksuotas „nulinukų“ („Renault Kwid“, „Maruti Suzuki Celerio“, „Maruti Suzuki Eeco“, „Mahindra Scorpio“ ir „Hyundai Eon“.) pasirodymas saugumo testuose – rėžiantis į sieną santykinai nedideliu 64 km/val. greičiu.

Apklausa atskleidė technologinių sprendimų automobiliuose lyderius (27)

„Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ lenkia kitus automobilių gamintojus siūlydami klientams itin patogius valdymo technologijų sprendimus, atsikleidė tyrimas. Nepaisant to, to vis dar trūksta automobilių pardavėjų pastangų, siekiant įpratinti vairuotojus išnaudoti jiems siūlomas galimybes.
Facebook draugai