„Bugatti“ neatsikrato įkyrios idėjos

 (4)
Panašu, kad „Volkswagen Group“ priklausančioje kompanijoje „Bugatti“ niekas negirdėjo apie dyzelinį skandalą ir dėl jo įvestą taupymo programą, rašo leidinys „Za Ruliom“. Tokia mintis kyla matant šio superautomobilių gamintojo užmojus vos po „Chiron“ premjeros gaminti naują modelį su sedano kėbulu.
2009 m. koncepcinis "Bugatti 16C Galibier"
2009 m. koncepcinis "Bugatti 16C Galibier"
© Gamintojo nuotr.

Beprotiškai greitas sedanas? Tokių netrūksta jau dabar: rinkoje yra ir, pavyzdžiui, „Mercedes-AMG S65“, ir kątik pasirodęs „BMW M760Li xDrive“. Tačiau „Bugatti“ nori pakeisti mūsų įsivaizdavimą, kokiu greičiu gali skrieti keturduris automobilis.

„Buggati“ jau ir anksčiau turėjo ambicijų sukurti praktišką, tačiau itin greitą automobilį, bet iki šiol viskas apsiribodavo koncepciniais modeliais. Dar 1993 metais buvo pademonstruotas „EB 112 Prototype“ - kompanijos „Italdesign“ pasiūlytos išvaizdos modelis, iš kurio neabejotinai įkvėpimo vėliau sėmėsi „Porsche Panamera“ kūrėjai.

Po penkerių metų „Bugatti“ atskleidė „EB 118 Concept“ prototipą, kuris priminė tarpinį variantą tarp sedano ir kupė, o dar vėliau pristatytas „EB 218 Concept“. Paskutinis eksperimentinis kūrinys buvo 2009-ųjų „16C Galibier“, kuriam taip pat nebuvo lemta tapti pastovia konvejerio užduotimi, tačiau akivaizdu, kad kompanijos vadovybėje nuolat galvojama apie tokį modelį.

„Niekaip negaliu išmesti šios idėjos iš galvos. Tai – vienas iš ateities projekto variantų, galbūt kitas mūsų automobilis“, - kalbėdamas su agentūra „Bloomber“ Ženevos automobilių parodoje patikino „Bugatti“ vadovas Wolfgangas Duerhaimeris.

Įmonėje taip pat svarstoma apie elektromobilį, tačiau viešai nekomentuojama, ar jo pavara galėtų atitekti naujam sedanui. Bet kokiu atveju, akivaizdu, kad patenkinant „Bugatti“ ambicijas jo motoro galia turėtų viršyti 1000 AG.

Be to W. Duerhaimeris atskleidė, kad „Bugatti“ nesiruošia reaguoti į mados klyksmus ir neplanuoja gaminti visureigių.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Renault“ pakėlė uždangą nuo savo naujausio koncepcinio modelio (5)

Paryžiuje prasidėjusioje tarptautinėje automobilių parodoje kompanija „Renault“ ketvirtadienį pakėlė uždangą nuo savo naujausio koncepcinio modelio „Trezor“. Kaip teigiama įmonės pranešime žiniasklaidai, šis modelis pažymi naujo markės dizaino ciklą.

„Audi” koziris Paryžiuje: naujasis „Q5“ (14)

Paryžiaus automobilių parodai „Audi“ atskleidė ilgai lauktą ir atkakliai slėptą kozirį – naująjį kompaktinį SUV „Audi Q5“. Pasak gamintojo, populiariausią „Premium“ segmento automobilį pasaulyje.

Paryžiuje debiutuoja galingasis „MINI John Cooper Works Clubman“ (3)

Paryžiaus automobilių parodoje surengta pasaulinė „MINI John Cooper Works Clubman“ modelio premjera. Naujasis automobilis tapo erdviausiu ir galingiausiu modeliu „Mini“ šeimoje, o pagrindiniai jo pranašumai – sportiškumas, kasdienis universalumas ir patogumas ilgose kelionėse.

BMW įdomiausias naujienas „pataupė“ pavasariui (11)

Nors buvo labai tikimasi, Paryžiuje BMW gamintojas nepristatė nei ilgai laukto naujos kartos 5 serijos modelio, nei naujojo „BMW X2“ – išvydome tik koncepcinį pastarojo prototipą, savo išvaizda dar tolimą nuo gamybai parengtos versijos. Bet naujienų bavarų stende taip pat netrūko.

Ateities automobilis pagal MINI, kurio net nereikės pirkti

Neseniai MINI pasidalino savo ateities automobilio vizija. Nauja koncepcija nustebino ne tik aptakiomis formomis bet ir visiškai permatomu korpusu bei idėja dalintis transporto priemone su kitais.
Facebook draugai