„Bugatti“ neatsikrato įkyrios idėjos

 (4)
Panašu, kad „Volkswagen Group“ priklausančioje kompanijoje „Bugatti“ niekas negirdėjo apie dyzelinį skandalą ir dėl jo įvestą taupymo programą, rašo leidinys „Za Ruliom“. Tokia mintis kyla matant šio superautomobilių gamintojo užmojus vos po „Chiron“ premjeros gaminti naują modelį su sedano kėbulu.
2009 m. koncepcinis "Bugatti 16C Galibier"
© Gamintojo nuotr.

Beprotiškai greitas sedanas? Tokių netrūksta jau dabar: rinkoje yra ir, pavyzdžiui, „Mercedes-AMG S65“, ir kątik pasirodęs „BMW M760Li xDrive“. Tačiau „Bugatti“ nori pakeisti mūsų įsivaizdavimą, kokiu greičiu gali skrieti keturduris automobilis.

„Buggati“ jau ir anksčiau turėjo ambicijų sukurti praktišką, tačiau itin greitą automobilį, bet iki šiol viskas apsiribodavo koncepciniais modeliais. Dar 1993 metais buvo pademonstruotas „EB 112 Prototype“ - kompanijos „Italdesign“ pasiūlytos išvaizdos modelis, iš kurio neabejotinai įkvėpimo vėliau sėmėsi „Porsche Panamera“ kūrėjai.

Po penkerių metų „Bugatti“ atskleidė „EB 118 Concept“ prototipą, kuris priminė tarpinį variantą tarp sedano ir kupė, o dar vėliau pristatytas „EB 218 Concept“. Paskutinis eksperimentinis kūrinys buvo 2009-ųjų „16C Galibier“, kuriam taip pat nebuvo lemta tapti pastovia konvejerio užduotimi, tačiau akivaizdu, kad kompanijos vadovybėje nuolat galvojama apie tokį modelį.

„Niekaip negaliu išmesti šios idėjos iš galvos. Tai – vienas iš ateities projekto variantų, galbūt kitas mūsų automobilis“, - kalbėdamas su agentūra „Bloomber“ Ženevos automobilių parodoje patikino „Bugatti“ vadovas Wolfgangas Duerhaimeris.

Įmonėje taip pat svarstoma apie elektromobilį, tačiau viešai nekomentuojama, ar jo pavara galėtų atitekti naujam sedanui. Bet kokiu atveju, akivaizdu, kad patenkinant „Bugatti“ ambicijas jo motoro galia turėtų viršyti 1000 AG.

Be to W. Duerhaimeris atskleidė, kad „Bugatti“ nesiruošia reaguoti į mados klyksmus ir neplanuoja gaminti visureigių.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Naujos kartos „Ford Fiesta ST“ leis rinktis važiavimo stilių (2)

„Ford Performance“ penktadienį pristatė naujos kartos „Ford Fiesta ST“, kurio širdimi tapo visiškai naujas trijų cilindrų, 1,5 litrų darbinio tūrio turbininis „EcoBoost“ variklis. Kompaktiškas ir lengvas variklis generuoja 200 AG bei 290 Nm sukimo momentą ir leidžia „fiestai“ iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 6,7 sekundės.

Šoktelėjęs prancūzų kompanijos pelnas palengvins „Opel“ įsigijimą (2)

Pernai net 18 proc. šoktelėjęs „Peugeot“, „Citroen“ ir DS modelius gaminančio koncerno „PSA Group“ pelnas įrodo, kad Prancūzijos automobilių gamintojas išgyvena tikrą pakilimą, be to, gali pagrįstai siekti įsigyti „General Motors“ priklausančias sunkioje padėtyje atsidūrusias Europos bendroves.

„Tesla“ akcininkams – optimizmo dozė (6)

„Tesla“ paviešino ketvirtojo 2016 metų ketvirčio pardavimų rezultatus – panašu, kad bendrovės akcininkai turi net kelias priežastis džiaugtis, skelbia autoevolution.com.

Netikėtas posūkis: „Google“ kontroliuojanti kompanija apkaltino „Uber“ vagyste (1)

Lenktynėse siekiant sukurti autonominius automobilius ketvirtadienį įvyko netikėtas posūkis: „Google“ kontroliuojanti kompanija „Alphabet“ pateikė ieškinį prieš pavėžėjimo paslaugas teikiančią bendrovę „Uber“ ir kaltina ją technologijos vagyste.

Debiutuoja galingiausia „Porsche Panamera“ versija (7)

Kovo pradžioje startuosiančioje Ženevos automobilių parodoje sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ pademonstruos naują „Panamera Turbo S E-Hybrid“ modelį, kuris taps galingiausiu „Panamera“ serijos automobiliu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, tai pirmas kartas, kai modelių linijos flagmanu tampa hibridinis automobilis, ir tai žymi vokiečių koncerno teikiamą svarbą elektriniams automobilių sprendimams.
Facebook draugai