„Bugatti“ neatsikrato įkyrios idėjos

 (4)
Panašu, kad „Volkswagen Group“ priklausančioje kompanijoje „Bugatti“ niekas negirdėjo apie dyzelinį skandalą ir dėl jo įvestą taupymo programą, rašo leidinys „Za Ruliom“. Tokia mintis kyla matant šio superautomobilių gamintojo užmojus vos po „Chiron“ premjeros gaminti naują modelį su sedano kėbulu.
2009 m. koncepcinis "Bugatti 16C Galibier"
© Gamintojo nuotr.

Beprotiškai greitas sedanas? Tokių netrūksta jau dabar: rinkoje yra ir, pavyzdžiui, „Mercedes-AMG S65“, ir kątik pasirodęs „BMW M760Li xDrive“. Tačiau „Bugatti“ nori pakeisti mūsų įsivaizdavimą, kokiu greičiu gali skrieti keturduris automobilis.

„Buggati“ jau ir anksčiau turėjo ambicijų sukurti praktišką, tačiau itin greitą automobilį, bet iki šiol viskas apsiribodavo koncepciniais modeliais. Dar 1993 metais buvo pademonstruotas „EB 112 Prototype“ - kompanijos „Italdesign“ pasiūlytos išvaizdos modelis, iš kurio neabejotinai įkvėpimo vėliau sėmėsi „Porsche Panamera“ kūrėjai.

Po penkerių metų „Bugatti“ atskleidė „EB 118 Concept“ prototipą, kuris priminė tarpinį variantą tarp sedano ir kupė, o dar vėliau pristatytas „EB 218 Concept“. Paskutinis eksperimentinis kūrinys buvo 2009-ųjų „16C Galibier“, kuriam taip pat nebuvo lemta tapti pastovia konvejerio užduotimi, tačiau akivaizdu, kad kompanijos vadovybėje nuolat galvojama apie tokį modelį.

„Niekaip negaliu išmesti šios idėjos iš galvos. Tai – vienas iš ateities projekto variantų, galbūt kitas mūsų automobilis“, - kalbėdamas su agentūra „Bloomber“ Ženevos automobilių parodoje patikino „Bugatti“ vadovas Wolfgangas Duerhaimeris.

Įmonėje taip pat svarstoma apie elektromobilį, tačiau viešai nekomentuojama, ar jo pavara galėtų atitekti naujam sedanui. Bet kokiu atveju, akivaizdu, kad patenkinant „Bugatti“ ambicijas jo motoro galia turėtų viršyti 1000 AG.

Be to W. Duerhaimeris atskleidė, kad „Bugatti“ nesiruošia reaguoti į mados klyksmus ir neplanuoja gaminti visureigių.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

Britų sportinių automobilių gamintoją „Lotus“ perka Kinijos „Geely“

Didžiosios Britanijos sportinių automobilių gamintoją „Lotus“ perka Kinijos bendrovė „Geely“, informuoja BBC. „Geely“, kuriai taip pat priklauso britų „London Taxi Company“ ir Švedijos „Volvo Car Group“, perims 51 proc. „Lotus“ akcijų.

„CityBee“ išsiplėtė į pajūrį (4)

Nuo trečiadienio pajūrio gyventojai ir poilsiautojai jau gali naudotis plačiu automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugų „CityBee“ tinklu. Maža to, nuo šiol „CityBee“ automobiliais bus galima važinėti tarp trijų didžiųjų šalies miestų ir pajūrio kurortų, paimant jį viename mieste ir paliekant kitame, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Suabejojo, ar verta finansiškai remti elektromobilių plėtrą Lietuvoje (14)

Tarptautinė ECOVIS grupė, vienijanti daugiau kaip 5000 patyrusių teisininkų, mokesčių ir verslo konsultantų 65 pasaulio šalyse, atliko tyrimą apie tai, kokias finansines paskatas įsigyjat elektromobilius ir hibridinius automobilius taiko skirtingos pasaulio šalys. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, iki 21 tūkst. 450 Eur ­– tiek valstybė kartu su savivaldybėmis skiria gyventojams, įsigijusiems elektromobilius ir atsisakiusiems tradiciniu kuru varomų automobilių Pietų Korėjoje.

JAV valdžia kaltina „Fiat Chrysler“ emisijų klastojimu (4)

JAV valdžia į teismą padavė automobilių gamintoją „Fiat Chrysler“, kaltindama įmonę pardavinėjant automobilius, kuriuose buvo įdiegti įrankiai, skirti apeiti emisijų testus, rašo BBC.

Artėjant vasarai perspėja vairuotojus: vaikai kelyje gali pasielgti neprognozuojamai (12)

Kai įvyksta eismo nelaimė, skaudžiausia išgirsti apie sužalotus arba žuvusius vaikus. Ekspertai, analizuodami tokius įvykius, sako, kad dėl nelaimių dažniausiai kalti ne patys vaikai. O kas iš tiesų kaltas?
Facebook draugai