„Bugatti“ neatsikrato įkyrios idėjos

 (4)
Panašu, kad „Volkswagen Group“ priklausančioje kompanijoje „Bugatti“ niekas negirdėjo apie dyzelinį skandalą ir dėl jo įvestą taupymo programą, rašo leidinys „Za Ruliom“. Tokia mintis kyla matant šio superautomobilių gamintojo užmojus vos po „Chiron“ premjeros gaminti naują modelį su sedano kėbulu.
2009 m. koncepcinis "Bugatti 16C Galibier"
2009 m. koncepcinis "Bugatti 16C Galibier"
© Gamintojo nuotr.

Beprotiškai greitas sedanas? Tokių netrūksta jau dabar: rinkoje yra ir, pavyzdžiui, „Mercedes-AMG S65“, ir kątik pasirodęs „BMW M760Li xDrive“. Tačiau „Bugatti“ nori pakeisti mūsų įsivaizdavimą, kokiu greičiu gali skrieti keturduris automobilis.

„Buggati“ jau ir anksčiau turėjo ambicijų sukurti praktišką, tačiau itin greitą automobilį, bet iki šiol viskas apsiribodavo koncepciniais modeliais. Dar 1993 metais buvo pademonstruotas „EB 112 Prototype“ - kompanijos „Italdesign“ pasiūlytos išvaizdos modelis, iš kurio neabejotinai įkvėpimo vėliau sėmėsi „Porsche Panamera“ kūrėjai.

Po penkerių metų „Bugatti“ atskleidė „EB 118 Concept“ prototipą, kuris priminė tarpinį variantą tarp sedano ir kupė, o dar vėliau pristatytas „EB 218 Concept“. Paskutinis eksperimentinis kūrinys buvo 2009-ųjų „16C Galibier“, kuriam taip pat nebuvo lemta tapti pastovia konvejerio užduotimi, tačiau akivaizdu, kad kompanijos vadovybėje nuolat galvojama apie tokį modelį.

„Niekaip negaliu išmesti šios idėjos iš galvos. Tai – vienas iš ateities projekto variantų, galbūt kitas mūsų automobilis“, - kalbėdamas su agentūra „Bloomber“ Ženevos automobilių parodoje patikino „Bugatti“ vadovas Wolfgangas Duerhaimeris.

Įmonėje taip pat svarstoma apie elektromobilį, tačiau viešai nekomentuojama, ar jo pavara galėtų atitekti naujam sedanui. Bet kokiu atveju, akivaizdu, kad patenkinant „Bugatti“ ambicijas jo motoro galia turėtų viršyti 1000 AG.

Be to W. Duerhaimeris atskleidė, kad „Bugatti“ nesiruošia reaguoti į mados klyksmus ir neplanuoja gaminti visureigių.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

EK imsis priemonių prieš Lietuvą dėl „Volkswagen“ skandalo (14)

Europos Komisija ketvirtadienį nusprendė imtis veiksmų prieš Lietuvą, Čekiją, Graikiją, Ispaniją, Jungtinę Karalystę, Liuksemburgą ir Vokietiją, remdamasi tuo, kad šios šalys nesilaikė ES transporto priemonės tipo patvirtinimo taisyklių, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Sostinėje atidarytas moderniausias „Volvo“ automobilių centras Baltijos šalyse (5)

Gruodžio 7 d. Vilniuje duris atvėrė atnaujintas „Volvo“ automobilių centras, kuriame įdiegti aukščiausio lygio standartai, taikomi aptarnaujant prestižinio švedų gamintojo automobilių savininkus. Pranešime žiniasklaidai rašoma, jog tai pirmasis tokio lygio „Volvo“ automobilių centras Baltijos šalyse.

„Porsche“ paskelbė, kuri „Macan“ versija populiariausia (10)

Populiariausias iš visų „Porsche“ gaminamų automobilių visureigis „Macan“ dar labiau padidino kompanijos pardavimus, kai ši pradėjo į jį montuoti silpniausią 2 litrų darbinio tūrio benzininį variklį su turbina. Anot įmonės atstovo, šią versiją užsisako net 40 procentų „Macan“ pirkėjų.

Mokslininkų atradimas supurtys automobilių pasaulį (194)

Mokslininkai bando superkondensatorių, kuris gali padėti įkrauti elektromobilį taip greitai, kaip į įprastą automobilį įpilama degalų. „Augmented Optics“ sukurtas superkondensatorius gali visiškai transformuoti elektrinių automobilių rinką, o dabartinės baterijos gali išnykti, rašo autoexpress.co.uk.

„Opel“ parodė pirmąsias naujos kartos „Insignia“ nuotraukas (76)

Vokietijos kompanija „Opel“ oficialiai išplatino pirmąsias naujos kartos „Insignia“ modelio nuotraukas ir pateikė nemažai informacijos. Atnaujintas įmonės flagmanas „Opel Insignia Grand Sport“ viešumoje pirmą kartą bus pristatytas kitų metų kovo mėnesį Ženevoje vyksiančioje tarpautinėje parodoje, o prekybos salonus pasieks vėliau 2017-aisiais.
Facebook draugai