„Bugatti“ neatsikrato įkyrios idėjos

 (4)
Panašu, kad „Volkswagen Group“ priklausančioje kompanijoje „Bugatti“ niekas negirdėjo apie dyzelinį skandalą ir dėl jo įvestą taupymo programą, rašo leidinys „Za Ruliom“. Tokia mintis kyla matant šio superautomobilių gamintojo užmojus vos po „Chiron“ premjeros gaminti naują modelį su sedano kėbulu.
2009 m. koncepcinis "Bugatti 16C Galibier"
2009 m. koncepcinis "Bugatti 16C Galibier"
© Gamintojo nuotr.

Beprotiškai greitas sedanas? Tokių netrūksta jau dabar: rinkoje yra ir, pavyzdžiui, „Mercedes-AMG S65“, ir kątik pasirodęs „BMW M760Li xDrive“. Tačiau „Bugatti“ nori pakeisti mūsų įsivaizdavimą, kokiu greičiu gali skrieti keturduris automobilis.

„Buggati“ jau ir anksčiau turėjo ambicijų sukurti praktišką, tačiau itin greitą automobilį, bet iki šiol viskas apsiribodavo koncepciniais modeliais. Dar 1993 metais buvo pademonstruotas „EB 112 Prototype“ - kompanijos „Italdesign“ pasiūlytos išvaizdos modelis, iš kurio neabejotinai įkvėpimo vėliau sėmėsi „Porsche Panamera“ kūrėjai.

Po penkerių metų „Bugatti“ atskleidė „EB 118 Concept“ prototipą, kuris priminė tarpinį variantą tarp sedano ir kupė, o dar vėliau pristatytas „EB 218 Concept“. Paskutinis eksperimentinis kūrinys buvo 2009-ųjų „16C Galibier“, kuriam taip pat nebuvo lemta tapti pastovia konvejerio užduotimi, tačiau akivaizdu, kad kompanijos vadovybėje nuolat galvojama apie tokį modelį.

„Niekaip negaliu išmesti šios idėjos iš galvos. Tai – vienas iš ateities projekto variantų, galbūt kitas mūsų automobilis“, - kalbėdamas su agentūra „Bloomber“ Ženevos automobilių parodoje patikino „Bugatti“ vadovas Wolfgangas Duerhaimeris.

Įmonėje taip pat svarstoma apie elektromobilį, tačiau viešai nekomentuojama, ar jo pavara galėtų atitekti naujam sedanui. Bet kokiu atveju, akivaizdu, kad patenkinant „Bugatti“ ambicijas jo motoro galia turėtų viršyti 1000 AG.

Be to W. Duerhaimeris atskleidė, kad „Bugatti“ nesiruošia reaguoti į mados klyksmus ir neplanuoja gaminti visureigių.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

Pirmąjį pusmetį naujų automobilių pardavimai augo įspūdingu tempu

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2016 m. birželį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo 21 proc. iki 2186 vnt. 2015 m. birželį šalyje buvo įregistruoti 1803 automobiliai.

Elektromobiliai gaus kitokius registracijos numerius papildyta 13.34 (4)

Nuo liepos 1 dienos Lietuvoje registruojamiems lengviesiems elektra ir vandeniliu varomiems automobiliams bus suteikiami specialūs numeriai.

„Tesla“ vairuotojas žuvo naudodamas autopiloto funkciją (17)

Elektromobilių gamintoja „Tesla“ ketvirtadienį pranešė, kad vienas vairuotojas žuvo naudodamas savo automobilio „Model S“ automatinio vairavimo funkciją, o JAV federalinė eismo saugumo agentūra pradėjo tyrimą dėl šio incidento.

„Volkswagen“ išmokų suma viršys 77 šalių metinį BVP (2)

Pamėginkite įsivaizduoti pinigų krūvą, kurią „Volkswagen“ turi sumokėti JAV po šioje šalyje pasiekto kompensacinio mechanizmo susitarimo dėl emisijų klastojimo skandalo. Ta krūva prilygtų kalnui, nuo kurio būtų smagu nusileisti rogutėmis.

Į „Renault Clio“ sumontavo 275 AG motorą (13)

Keturiasdešimties metų sukaktį žyminti „Renault Sport“ pristato koncepcinį modelį „Clio R.S.16“. Turėdamos trumpesnį nei penkių mėnesių terminą, „Renault Sport“ specialistų komandos dirbo realizuodamos beprotišką idėją: po „Clio R.S.“ kapotu sumontuoti 2 litrų darbinio tūrio turbokompresorinį variklį, pasiekiantį 275 AG galią ir 360 Nm maksimalų sukimo momentą.
Facebook draugai