Neoficialiomis žiniomis, kompanijos vadovai jau palaimino šį modelį serijinei gamybai. Manoma, kad „Bugatti Galibier 16C“ kaina gali siekti 900 tūkst. svarų sterlingų (apie 3,4 mln. Lt).

Prabangaus sedano koncepcija nebuvo pristatyta Frankfurto automobilių parodoje, tačiau jos metu buvo surengtas privatus vakaras, skirtas išskirtiniams „Bugatti“ klientams, kurie turėjo galimybę susipažinti su gamybai ruošiamu automobiliu ir jį įvertinti.

„Bugatti Galibier 16C“ po poros metų turėtų pakeisti „Veyron“ modelį. Nors abu šie modeliai turės tą patį 8,0 l, 16 cilindrų variklį, tačiau naujokas nebus toks galingas, kaip pirmtakas. Vis dar gaminamas „Veyron“ išvysto 1001 AG, o „Galibier 16C“ pasieks 800 AG.

Be to, žadama, kad maksimalus „Galibier 16C“ greitis bus 350 km/val., o „Veyron“ gali įsibėgėti iki 400 km/val. ir daugiau.

Anksčiau „Bugatti“ techninis vadovas Wolfgangas Schreiberis teigė norintis sukurti „greičiausią ir galingiausią pasaulyje, keturių durų automobilį“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją