Prieš išvažiuodami perskaitykite šį žurnalo „Keturi ratai“ parengtą straipsnį, pasidomėkite, kokių gerų automobilių galima rasti Vokietijoje.

BUGATTI Veyron Super Sport (kaina - 8 286 700 Lt)

Pasaulį išvys 46 tokie automobiliai. Jie yra dar galingesni už standartinius Veyron. Pastarųjų galia yra 1 001 AG, o Super Sport – 1 200 AG. Šis automobilis pripažintas visų laikų greičiausiu automobiliu pasaulyje. Rekordas buvo pasiektas „Volkswagen“ bandymų trasoje Vokietijoje. Pirmuoju bandymu pasiektas 427,93 o antruoju – 434,20 km/h greitis. Taigi rekordu patvirtintas šių dviejų rezultatų vidurkis – 431,072 km/h.

PAGANI Huayara Chasis Nr. 1 (8 234 800 Lt)

Pirmuoju kėbulo numeriu pažymėtas automobilis skirtas, matyt, kolekcininkams. Jo rida yra 1 000 kilometrų, tačiau juos nuvažiavo pats automobilio kūrėjas Horacio Pagani, bandydamas naujojo automobilio savybes. Automobilio galia yra 750 AG. Teigiama, kad tai – vienas greičiausių sportinių automobilių. Dėl itin gerai sureguliuotos pakabos ir transmisijos, automobilis lenktynių trasose lengvai lenkia galingesnius varžovus.
Pagani Huayra

PAGANI Zonda R (7 612 000 Lt)

Italijos išskirtinių automobilių dirbtuvių kūrinys pasižymi labai nedideliu svoriu – 1 070 kg. Jame montuojamas „Mercedes-Benz“ 12 cilindrų variklis, pasiekiantis 750 AG ir 710 Nm sukimo momentą. Pirmoji Zonda buvo pagaminta 1996 metais – nuo to laiko dirbtuvės pagamino tik 260 įvairių Zonda modifikacijų. Dalis jų jau sudaužyta avarijų metu, tad, įsigiję tokį automobilį, turėsite turtą, kurio vertė vien tik didės. Juolab kad R serijos automobilių yra pagaminta 16 vienetų, iš kurių 15 jau parduota.
Pagani Zonda R (2009 m.)

LAMBORGHINI Sesto Elemento (7 102 515 Lt)

2010 metais pristatytas superautomobilis iš kitų varžovų išsiskiria itin mažu svoriu (999 kg), prilygstančiu mažos klasės „kibiriukui“. Dėl to ne tin galingas variklis (570 AG) sugeba automobilį iki 100 km/h katapultuoti per 2,5 sekundės.Vos pagaminus 20 tokių automobilių, jie buvo žaibiškai parduoti. Visos tos mašinos buvo skirtos naudoti lenktynių trasose ar privačiuose keliuose. Bet jūs jau galite įsigyti keliams skirtą versiją.
Lamborghini Sesto Elemento

ASTON Martin One-77 (6 781 600 Lt)

2009 metais Ženevos salone pristatytas angliškas automobilis iš varžovų išsiskiria ne „gyvuliškomis“ galios ir greičio savybėmis, o elegancija ir aristokratiškumu. Tai, ką padarė „Aston Martin“, yra labai gražu ir kilminga. Juolab tik 77 tokie automobiliai važinės po visą pasaulį, tad jūs išsyk nusiperkate bilietą į išsvajotą milijonierių klubą. O jeigu yra keistuolių, kuriems rūpi, kas yra po šio gražuolio variklio gaubtu, tai pasakysime: 750 AG, 750 Nm. O iki 100 km/h jis įsibėgės vos per 3,5 sek.
Aston Martin One-77

BUGATTI Veyron Grand Sport (5 057 803 Lt)

Tai sportinis automobilis su nudengiamu stogu. Įsigiję neužmirškite, kad su atviru stogu galima važiuoti ne greičiau kaip 369 km/h... Uždėję stogą galite geležėlę po dešine koja minti iki 408,75 km/h – toks šio automobilio greičio rekordas. Smagu žinoti, kad po variklio gaubtu slypi 1 200 AG. Automobilis taps dar artimesnis, kai sužinosite, kad jo dizainą kūrė dabartinis „Škoda“ dizaino vadas slovakas Jozefas Kabanas.
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse

PAGANI Zonda F Clubsport (4 529 140 Lt)

2005 metais padėtas gaminti modelis yra rekomenduojamas tiems, kurie mėgsta vairuoti lenktynių trasose. Žinoma, jis neatlaikys mūsų „Nemuno žiedo“ nelygumų, tačiau galėsite pasivažinėti šalia Piarnu esančioje naujoje lenktynių trasoje. Vingiuotuose kelio ruožuose jis yra greitesnis už BUGGATI Veyron, tačiau jam „daug“ pralaimi lenktynėse. 200 km/h greitį jis pasiekia per 10 sekundžių.
Pagani Zonda Roadster F (2006 m.)

KOENIGSEGG Agera R Limtited (4 463 400 Lt)

Švedijoje sukonstruotas ir gaminamas automobilis. Jo kūrėjai pagrindiniu konkurentu laiko BUGATTI ir ketina iš šio ypač galingo automobilio atimti visus greičio ir pagreičio titulus. Taigi švediškas bolidas iki 100 km/h įsibėgėja per 2,9 sekundės, o iki 300 km/h – per 14,53 sek., t. y. tiek, kiek mūsų seni Passat. Automobilio galia 1 160 AG, sukimo momentas 1 200 Nm.
Koenigsegg Agera S

MERCEDES-BENZ SLR MacLaren Stirling Moss (3 702 200 Lt)

Garsiojo lenktynininko vardu pavadintas vokiškas superautomobilis buvo kurtas ir gamintas labiau Anglijoje nei Vokietijoje, mat būtent šioje šalyje yra „McLaren“ technologijų centras ir gamykla. Šis modelis yra tartum garsiojo senojo 300SLR moderni replika. Tokių automobilių pagaminta 75 vienetai, jie parduodami tik serijinių SLR savininkams.
Mercedes-Benz SLR Stirling Moss (2009 m.)

ZENVO ST1 (3 088 050 Lt)

„Zenvo“ – Danijoje 2004 metais įkurta bendrovė. Jos savininkų siekis – gaminti itin brangius automobilius mažomis serijomis. Tad kasmet ir pagaminama ne daugiau kaip 3 automobiliai, o serijos ribojamos iki 15 vienetų. ZENVO ST1 – visai neprastas daikčiukas, galintis pasigalynėti su pasaulio greičiausiais. Štai 200 km/h greitį jis pasiekia viso labo per 8,9 sek. 1 376 kilogramus sveriančio bolido galia 1 250 AG. Automobilio dizainas buvo sukurtas gimtojoje Danijoje.
Zenvo ST1