„Naująjį kabrioletą BMW inžinieriai sukūrė pagal sėkmingiausio pasaulyje kompaktinės klasės kabrioleto – „BMW 1 Series“ – receptą. Nors modelis pailgėjo ir praplatėjo, jis išlaikė neprilystamą vikrumą, komforto lygį ir dinamiškumą. Manome, kad „2 Series Convertible“ pasikėsins į rekordą, kurį pasiekė modelio pirmtakas – 1 serijos kabrioletų visame pasaulyje parduota jau 130 000“, – sakė oficialaus BMW modelių importuotojo Lietuvoje, bendrovės „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.

„BMW 2 Series Convertible“ išvaizda sukurta pagal antrosios serijos „Coupe“ modelį. Nuo pirmosios serijos naujasis modelis skiriasi plokščiu siluetu, platesnėmis galinių ratų arkomis, primenančiomis, kad kabrioletas varomas galiniais ratais, bei agresyvesniu priekinės dalies dizainu.

Svarbiausias kabrioleto akcentas – elektrinis nudengiamas medžiaginis stogas – buvo suprojektuotas iš naujo bei pagerintos jo garso izoliacijos savybės, dėl kurių vairuotojai girdės mažiau vėjo bei kelio triukšmo. „BMW 2 Series Convertible“ stogą atidaryti arba uždaryti galima važiuojant net iki 50 km/h greičiu, o visas procesas trunka 20 sekundžių. Kabrioleto savininkai prie automobilio spalvos galės derinti juodos spalvos, antracito atspalvio su sidabro efektu bei rudos spalvos su sidabro efektu stogus.

Nudengus „BMW 2 Series Convertible“ stogą automobilio vairuotojas ir keleiviai jausis tarsi laivo denyje. Šis pojūtis atsiranda dėl kabrioleto kėbulo pečių linijos, kuri harmoningai pereina į nudengiamo stogo skyrių ir virtimo apsaugų, paslėptų už galinių sėdynių galvos atlošų. Išskirtinai naujojo kabrioleto centrinei konsolei BMW dizaineriai suteikė juodus blizgius paviršius aplink radijo ir klimato kontrolės valdymo pultelius, ventiliacijos angas papuošė chromo intarpais, o klimato duomenys rodomi baltomis raidėmis juodame fone – tokia spalvų schema kol kas nebuvo panaudota jokiame BMW modelyje.

Standartiškai naujajame kabriolete bus montuojama „BMW Professional“ radijo sistema, automobilio valdymo sistema „iDrive“ su plokščiu ekranu bei klimato kontrolė. Papildomai vairuotojai galės pasirinkti odos apdailą su šilumą atspindinčia „SunReflective“ technologija, naujausią gamintojo navigacijos sistemą, kuri galės automatiškai atsinaujinti per automobilyje įmontuotą SIM kortelę.

Po „BMW 2 Series Convertible“ variklio dangčiu suksis trys dinamiški benzininiai ir vienas dyzelinis variklis. Galingiausiame „BMW M235i Convertible“ modelyje bus montuojamas 3 l darbinio tūrio variklis, išvystantis 326AG, „BMW 220i Convertible“ turės 2 l darbinio tūrio, 184AG variklį, „BMW 228i Convertible“ – 2 l darbinio tūrio 245AG agregatą. Dyzelinių variklių gerbėjai galės užsisakyti „BMW 228i Convertible“, po kurio variklio dangčiu dirbs 2 l darbinio tūrio, 190AG motoras.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)