BMW 5-serijos dizainas pakeistas simboliškai, o svarbiausios naujienos – variklių srityje. Pirkėjams bus siūloma nauja BMW 518d versija – tai bus automobilis su 2.0 l turbodyzeliniu varikliu, kuris naudojamas ir 520d versijoje. Skirtumas tas, kad 518d turės mažiau arklio galių (143 AG) ir išsiskirs ekonomiškumu – žadama, kad šio modelio vidutinės degalų sąnaudos bus tik 4,5 l/100 km, o CO2 emisija – 119 g/km. Šis jėgos agregatas galės būti montuojamas 5-serijos sedanui bei universalui.

Kita naujiena – galingų jėgainių gerbėjams: 5-serija gauna V8, 450 AG variklį su „TwinPower Turbo“ technologija. Nuo šiol šio modelio pirkėjai galės rinktis iš 4 benzininių ir 6 dyzelinių variklių gamos (neskaitant M versijų), visi jie atitinka „Euro 6“ taršos reikalavimus, kurie įsigalios 2014 m. rudenį.

Svarbiausiu daugiau kritikos nei pagyrimų sulaukusios „Gran Turismo“ versijos pokyčiu tapo 60 l (iki 500 l) išaugusi bagažinė.

Nuo 2009 m., kai pasirodė dabartinės, šeštos, kartos BMW 5-serija, vokiečiams jau pavyko parduoti daugiau nei 1 mln. šių automobilių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (77)