BMW X6 su „ActiveHybrid“ technologija kuro sąnaudas ir CO2 emisiją sumažins apie 20 proc. lyginant su įprastine automobilio versija.

Naujasis BMW X6 bus varomas 4,4 l, V8 benzininiu varikliu su dviguba turbina, kuris išvystys 402 AG. Jis dirbs kartu su dviem elektriniais motorais ir bendras agregato pajėgumas bus 479 AG, sukimo momentas – 575 Nm. Palyginimui – įprastas degalais varomas X6 M modelis išvysto 547 AG, o sukimo momentas – 501 Nm.

Iki 100 km/val. hibridinis X6 įsibėgės per 5,6 sek. Degalų sąnaudos sieks apie 9,9 l/100 km, o CO2 emisija – 231 g/km.

Kartu su išplatintomis pirmosiomis hibridinio X6 nuotraukomis, pristatytas ir BMW 7-os serijos „ActiveHybrid“ modelis. Šio prabangaus automobilio „širdis“ bus aštuonių cilindrų benzininis variklis su dviguba turbina, sudarysiantis tandemą su elektriniu motoru. Bendra agregato galia – 459 AG, o sukimo momentas bus 516 Nm.

Iki 100 km/val. 7-os serijos modelis įsibėgės per 4,9 sek. Gamintojų teigimu, vidutinės degalų sąnaudos bus apie 9,4 l/100 km., o CO2 emisija sieks 219 g/km.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją