Elektra iš atsinaujinančių energijos šaltinių varomų elektromobilių skeptikų vis mažiau. Tačiau pripažįstama, kad kol kas šios mašinos yra itin brangios, elektros įkrovimo stotelių infrastruktūra neišplėtota, todėl jos nepopuliarios. Nors techniškai pagaminti elektromobilį nėra sudėtingą, tačiau jie kuriami naudojant įprastų ir sunkių automobilių su vidaus degimo varikliais platformas, kuriems reikalingi talpūs ir itin brangūs akumuliatoriai. O šiuo metu siūlomi maži elektromobiliai neatitinka jokių saugumo reikalavimų. Išspręsti šias problemas pasirengusios BMW AG ir „Mercedes“ gamintoja Daimler AG, netolimoje ateityje ketindamos pasiūlyti nebrangų miesto elektromobilį.

Prototipu buvo pasirinktas Miuncheno technikos universitete sukurtas MUTE elektromobilis. Bendradarbiaujant su dar 14 automobilinės industrijos kompanijų ketinama pristatyti efektyvų, saugų ir nebrangų elektromobilį.
Pasak BMW ir „Mercedes“ gamintojų ateityje elektromobiliai taps pagrindine transporto priemonė perpildytuose megapoliuose. Tačiau kol jie ims dominuoti miestų gatvėse, teks įveikti nemažai sunkumų. Didesnių elektromobilių platformai naudojamos įprastos mašinos, todėl jų sunkiems kėbulams reikalingi didelės talpos ir brangūs akumuliatoriai. Planuojama, kad naujasis elektromobilis turės 15 kW elektrovariklį ir svers vos 400 kg (be akumuliatorių). Tačiau svarbiausia yra tai, kad nors ir mažas bei lengvas, „Visio.M“ atitiks visus įprastiems automobiliams su vidaus degimo varikliu taikomus saugumo reikalavimus. Be to masiškai gaminamą elektromobilį bus galima įsigyti už itin patrauklią kainą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)