Taigi, dyzelino mėgėjams „Bentley“ po „Bentayga“ variklio gaubšle sumontavo 4 litrų darbinio tūrio V8 agregatą su triguba oro kompresijos sistema, kuri pirmą kartą pritaikyta giminingo koncerno „Audi“ modelyje „SQ7“.

Ši sistema yra išties pažangi: dvi tradicinės dujinės turbinos ir vienas elektrokompresorius, „dengiantis“ traukos trūkumą žemuose sūkiuose – derinys, kuris konstruoja nenutrūkstančią trauką iš esmės visame diapazone. Elektriniam kompresoriui energiją tiekia atskirai sumontuotas nedidelės galios elektros variklis.

Beje, „Bentley“ teigimu, dyzelinė jėgainė viso labo 3 kilogramais sunkesnė už W12 konstrukcijos 608 AG galios benzininį motorą, kuris komplektuojamas tradiciniame „Bentayga“.

Ši sistema generuoja 435 AG galią ir net 900 Nm maksimalų sukimo momentą, kuris pasiekiamas 1000-3250 aps./min. diapazone. Kitaip sakant, nuo variklio paleidimo...

Iki 100 km/val. greičio dyzelinė „Bentayga“ gali įsibėgėti per 4,8 sekundės (0,1 sek. greičiau nei greičiausia „Audi SQ7“!), o maksimalus jos greitis siekia 270 km/val. (tyčia paslinktas elektroninis ribotuvas nuo tradicinio 250 km/val., kad būtų dar vienas išskirtinumas).

Tiesa, benzininis „Bentayga“ 100 km/val. greitį nuo starto gali pasiekti per 4,1 sek. Tačiau jos kaina prasideda nuo 208 tūkst. 500 eurų, o dyzelinė versija bus ir pigiausia - ją bus galima įsigyti už 146 tūkst. 500 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (47)