Pirmas įspūdis žvilgtelėjus į šį „Volvo“ iš toliau – juk tai „kupas“, ne sedanas! Aptakios, tačiau agresyvios kėbulo linijos, sklandžiai jungiančios stogą su bagažine, sudaro nediduko sportinio kupė įspūdį. Tačiau tai labai apgaulinga – net stambūs vyrukai be didesnių problemų įsitaiso ant užpakalinės sėdynės ir iškart nustemba – vietos akivaizdžiai daugiau nei pirmos kartos S60!

Čia pat dėmesį patraukia skandinaviškai santūrus salonas – juodos ir dramblio kaulo spalvų derinys atrodo ir prabangiai, ir praktiškai. Dar vienas malonus pastebėjimas bandant susireguliuoti sėdynės padėtį – elektrinės sėdynės valdymo rankenėlės toje pačioje vietoje ir išdėstytos taip pat, kaip ir senesniuose „Volvo“ modeliuose. Prisiekusiam „Volvo“ gerbėjui tai labai maloni smulkmena.

Taigi, judam! Jungiame atbulinę pavarą ir čia nustebina centrinėje konsolėje esantis informacinis ekranas. Naujajame S60 jis yra pakankami aukštai ir dėl to netenka toli nukreipti žvilgsnio, norint pažvelgti į jį. O nustebina tuo, kad galinės vaizdo kameros rodomame vaizde atvaizduojama automobilio važiavimo trajektorija – ratų vėžės ir veidrodėlių judėjimo trajektorija, o sukant vairą, ekranas rodo būsimą trajektoriją. Tai labai patogu ir padeda netgi patyrusiam vairuotojui. Tiesa, ekrane kliūtys atrodo šiek tiek arčiau, nei realiai, tačiau akys prie to greitai pripranta.

Atlikę keletą manevrų pasiekiame miesto pakraštį ir leidžiame sau spustelėti akceleratorių tiek, kad pajustume naujojo D5 jėgą. Įspūdis puikus! Dvi turbinos, 205 AG ir 420 Nm sukimo momentas – variklis labai elastingas, „veža“ tolygiai nuo žemų apsukų iki „redlaino“. Staigiau spustelėjus akceleratorių „Volvo“ sekundės daliai susimąsto („ar tikrai vairuotojas šito nori?“) ir šauna į priekį, smagiai ir beveik nejuntamai rinkdamas pavaras. Šis „susimąstymas“ galėtų būti ir trumpesnis, bet prisiminęs, jog sėdi už, dyzelinį variklį ir automatinę pavarų dėžę turinčio automobilio vairo, supranti, kad nėra ko norėti geriau.

Klausytis „murkiančio“ variklio puiku, tačiau tuo pačiu stiprokai girdimas ir padangų skleidžiamas garsas. Garso izoliacija – tai ta vieta, kur „Volvo“ galėjo pasistengti labiau. Bet tai ne problema, kai automobilyje sumontuota trylikos garsiakalbių, „Premium“ klasės garso sistema.

Trasa S60 bandymui parinkta įdomi – keletas posūkių su įkalnėmis bei nuokalnėmis ir tada tiesus ruožas. Keletas kilometrų įveikiami nepastebimai. Vairuoti malonu. „Volvo“ kelyje „stovi kaip įkaltas“. Pakaba kietoka, bet tiek, kiek reikia stabiliam vairavimui. Amerikos rinkai skirtuose S60 montuojama minkštesnė pakaba, kurią Europoje reikia užsisakyti atskirai. Įdomu būtų išbandyti ir tokią bei palyginti su europietiška, kuri net su 18 colių ratlankiais kelia malonų įspūdį.

Išskirtinis bet kurio „Volvo“ bruožas – eismo saugumas. Neskaitant jau tradicinių „Volvo“ automobiliuose šoninio ir galinio smūgio apsaugos sistemų (SIPS, WHIPS), kurių veikimo neteko patirti nė vienam naujojo S60 bandymuose dalyvavusiam „AutoVikingui“, išbandytos ir unikalios naujovės – prisitaikanti greičio palaikymo sistema, apie atsitrenkimo į priekyje važiuojantį automobilį pavojų įspėjanti sistema su pilnu automatiniu stabdymu bei pėsčiuosius aptinkanti sistema. Jų veikimas įspūdingas ir tik stiprina įsitikinimą, jog tie, kas renkasi „Volvo“ – priima teisingą sprendimą.

Daugelis „AutoVikingų“ jau ne vienerius metus vairuojantys „Volvo“, ir net ne pirmą šios markės modelį, dabar tvirtai tiki, kad ateityje turės ir šį „pašėlusį“ S60, nes jis tiesiog „limpa“!