Parodoje pristatomos aktualiausios rinkos naujienos, pažangūs technologiniai sprendimai, suteikiama galimybė pasitarti su kvalifikuotais specialistais ir testuoti naujausius automobilius bandomųjų važiavimų metu, kurie vyks „Žalgirio“ arenos teritorijoje.

Parodos renginiuose siekiama, kad vairuotojai ne tik pajustų vairavimo komfortą, bet kartu gautų būtinų žinių, taptų atsakingesniais eismo dalyviais.

Parodoje eksponuojami naujausi „Ford“, „Kia“, „Lexus“, „Mercedes – Benz“, „Nissan“, „Renault“, „Seat“, „Škoda“, „Toyota“ automobiliai, garsių gamintojų motociklai.

Vienos didžiausių naujienų šiame renginyje – iki šiol Lietuvoje nematyti naujieji „Nissan Pulsar“ ir „Renault Twingo“.

Taip pat galima išvysti įspūdingus, jau klasika tapusius istorinius modelius, „tiuninguotus“ automobilius.

Centrinėje parodos salėje įsikūręs ir VĮ „Regitra“ paviljonas, kuriame parodos lankytojai konsultuojami transporto priemonių registravimo, vairuotojų egzaminavimo ir vairuotojo pažymėjimų išdavimo klausimais.

Šiemet dėl įsigaliojusių Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo nuostatų itin daug naujovių transporto priemonių registravimo srityje. Jomis besidomintys parodos lankytojai turi galimybę iškart gauti kvalifikuotą konsultaciją ir patarimus.

Parodoje taip pat eksponuojamas būsimuosius vairuotojus ir jų vairavimo mokytojus itin dominantis B kategorijos egzaminų automobilis „Ford Focus“.

Šeštadienį šalia „Žalgirio“ arenos vyks automobilių garso varžybos, konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014“ Kauno atrankos etapas, Kauno teritorinės muitinės technikos demonstracija ir kinologų su tarnybiniais šunimis pasirodymai, radijo bangomis valdomų modelių drifto parodomieji važiavimai ir varžybos.

Bilietas į parodą, kuri baigiasi sekmadienį, suaugusiems kainuoja 10 Lt.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (83)