Chrisas Urmsonas Senato posėdžio metu kalbėjo, kad šios sferos reguliavimo įgaliojimai turi būti suteikti transporto sekretoriui, o ne kiekvienos atskiros valstijos valdžiai. Jis dar kartą pakartojo ir bendrovės poziciją: būtų saugiau, jeigu keleiviai negalėtų veikti automatinių automobilio sistemų.

Toks požiūris kertasi su Kalifornijoje galiojančiomis taisyklėmis, nes valstijos Motorinių transporto priemonių departamentas dar gruodį parengtose nuostatose nurodė, kad ypatingais atvejais turi išlikti galimybė apmokytam asmeniui perimti automobilio kontrolę.

Ch. Urmsonas teigia, kad šiuo metu 23 valstijose veikia 53 atskiri įstatymai, reglamentuojantys automatiškai valdomų automobilių eismą, ir kai kurie jų kertasi vienas su kitu.

„Nuolat susiduriame su augančiu valstijų įstatymų ir nuostatų dėl bepiločių automobilių kiekiu, neatmetama galimybė, kad jais vadovaujantis dirbti bus visai neįmanoma, – nurodė „Google“ atstovas. – Jei kiekviena valstija veiks savo nuožiūra, autonominių transporto priemonių valdymas jose bus ypač nepraktiškas“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)