„Audi“ finansų vadovas Axelis Strotbekas kalbėdamas Frankfurto finansų mokykloje teigė, jog „Audi“ autonominio vairavimo sistema galės perimti automobilio akceleravimo, stabdymo ir vairavimo funkcijas važiuojant spūstyse ir veiks iki 60 km/val. greičio. Pasak jo, dar rugpjūtį „Audi“ autonominio vairavimo sistema buvo išbandyta Floridos greitkelyje ir jau netrukus taps prieinama pirkėjams.

Vos pora dienų prieš šį A.Strotbeko pareiškimą „General Motors“ paskelbė, jog po poros metų pasirodys „Cadillac“ modelis, kuris greitkeliais galės važiuoti vairuotojui nelaikant rankų ant vairo ir nespaudžiant akceleratoriaus pedalo. Autonominio vairavimo sistemas kuria ir kiti gamintojai, pavyzdžiui, „Daimler“.

Siekdamas aplenkti BMW ir tapti didžiausiu pasaulio prestižinių automobilių gamintoju, „Audi“ šiais metais ketina pristatyti net 17 naujų ar atnaujintų modelių. Pagrindiniu „Volkswagen“ grupės pelno šaltiniu esantis „Audi“ tikisi, kad šiemet pajamos kiek išaugs dėl padidėjusių pardavimų apimčių. A.Strotbeko teigimu, tikimasi, jog šiemet pavyks parduoti per 1,7 mln. automobilių, tuo tarpu pernai buvo parduota 1,58 mln. vnt. Per artimiausius penkerius metus „Audi“ ketina investicijoms skirti 22 mlrd. eurų (76 mlrd. Lt), net 70 proc. šios sumos bus nukreipta į naujų produktų ir technologijų kūrimą.