„Audi“ pristatė naujos kartos multimedijos sistemos koncepciją

Šiomis dienomis „Audi“ dalyvauja žinomiausioje „Google I/O“ progaminės įrangos vystytojų konferencijoje, kurioje pristato savo naujos kartos multimedijos sistemos koncepciją su visiškai integruota „Android“ sistema. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, ši pasaulinė premjera atveria naujas perspektyvas, kurios itin paspartins naujų jungiamumo paslaugų kūrimą ir mobiliąsias paslaugas „Audi“ automobiliuose.
"Audi Q8 Sport Concept"
© Gamintojo archyvas

„Google I/O“ konferencija, kuri prasidėjo gegužės 17 d. ir tęsis tris dienas „Google“ būstinėje Mountain View, Kalifornijoje (JAV), yra laikomas didžiausiu ir svarbiausia renginiu programinės įrangos vystytojų pasaulyje. Viena iš joje pristatomų temų – sklandžiai integruotas „Android“ sprendimas automobilio multimedijos sistemos programose, kurias kuria milijonus narių jungianti „Android“ atviro kodo bendruomenė.

Audi Q8 sport concept“ technologijų platforma, kurią „Audi“ pristatė „Google I/O“ konferencijoje, jau turi įdiegtą „Android“ sistemą. Naujos funkcijos, tarp kurių yra muzikos transliavimo paslaugos „Spotify“ bei „Google Play Music“, taip pat ir „Google Assistant“, yra pasiekiamos dideliame prietaisų skydelio centre esančiame multimedijos sistemos MMI lietimui jautriame ekrane. Ši informacija yra matoma ir skaitmeniniame prietaisų skydelyje-ekrane „Audi virtual cockpit“, įmontuotame tiesiai priešais vairuotoją.

Tai yra pirmas kartas, kai naujos paslaugos buvo visiškai integruotos į unikalią „Audi“ multimedijos sistemą. Ir nors navigacijos žemėlapiams toliau naudojama įprasta „Audi HERE“ duomenų bazė, vairuotojas gali pasirinkti ir „Google Maps“ navigaciją.

"Audi Q8 Sport Concept"
"Audi Q8 Sport Concept"
© Gamintojo archyvas

„Android“ yra populiariausia pasaulyje mobili platforma, kuria naudojasi daugiau kaip 1,4 mlrd. vartotojų visame pasaulyje ir kuri pasižymi itin didelėmis galimybėmis. Milžiniška atviros „Android“ bendruomenės patirtis ir kūrybiškumas itin pagreitina naujų programų kūrimą. Naujos programos, kurios atitiks „Google“ ir „Audi“ reikalavimus, kaip papildomos jungiamumo paslaugos, gali greitai būti įdiegtos ir automobilyje – tą bus galima lengvai padaryti per „Android“ platformą. Kartu su dažnais atnaujinimais, vartotojas turės ne tik žymiai platesnį paslaugų pasirinkimą, bet ir platesnį jų pritaikymą tarptautiniu mąstu.

Ateities automobiliai tikrai bus daugiafunkciniai bei ypatingai pritaikyti tiek trumpoms, tiek ir ilgo nuotolio kelionėms. Juose, be integruotų informacinių ir pramoginių pasalaugų paketų, bus galima lengvai naudotis ir integruotomis „Android“ sistemomis, leisiančiomis automobilyje išbandyti ir visas išmaniųjų telefonų programų funkcijas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„General Motors“ pelnas krito pardavus „Opel“ (1)

Detroite įsikūrusi automobilių bendrovė „General Motors“ (GM) paskelbė, kad šių metų antrojo ketvirčio grynasis pelnas krito 58 proc. dėl nuostolių, patirtų pardavus padalinį Europoje, ir vienkartinių išlaidų, susijusių su bendrovės pasitraukimu iš kai kurių Azijos rinkų, informuoja „MarketWatch“.

Ketvirtinis „Mitsubishi“ pelnas augo atsigavus pardavimams

Japonijos automobilių gamybos koncerno „Mitsubishi Motors“ veiklos pelnas pirmąjį metų ketvirtį išaugo keturgubai, lyginant su praėjusiais metais, kai, bendrovei prisipažinus dėl sąmoningo kai kurių automobilių degalų sąnaudų duomenų sumažinimo, pardavimai Japonijos rinkoje ženkliai smuko. Tai informuoja agentūra „Reuters“.

Sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo (3)

Ilgą laiką buvęs vienas sparčiausių visoje Europos Sąjungoje (ES), sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje sulėtėjo, rodo Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenys.

Fizinė ir virtuali simuliacija – reikalinga kombinacija autonominių automobilių kūrime

Vystydami savivaldžių automobilių sistemas, „Groupe Renault“ specialistai derina ekstensyvias virtualios simuliacijos bandymų sesijas su fizinėmis automobilių testų programomis. „Renault“ koncernas puoselėja planus tapti pirmuoju automobilių gamintoju, iki 2020-ųjų metų galinčiu pasiūlyti iš dalies autonominę vairavimo sistemą, nereikalaujančią iš vairuotojo stebėti kelią ar laikyti rankomis vairą važiuojant tam tikruose sankcionuotuose bendrojo naudojimo kelių ruožuose, ir dirba prie savivaldžių sistemų diegimo savo modelių gamoje.

BMW neigia dalyvavęs karteliniame susitarime (1)

Vokietijos automobilių gamintoja „Bayerische Motoren Werke AG“ (BMW) kategoriškai neigia pranešimus žiniasklaidoje dėl savo tariamo dalyvavimo karteliniame automobilių gamintojų susitarime.
Facebook draugai