Pirmasis jos narys – „Audi A3 1.6 TDI ultra“ jau spėjo pelnyti vairuotojų pagarbą ir specialistų pripažinimą. Šiais metais „ultra“ modifikacijas įgys ir kitų modelių automobiliai su naujoviškais TDI varikliais. 2014 metais „ultra” ženkleliu planuojama pažymėti 11 naujų A4, A5 ir A6 šeimynoms priskiriamų dyzelinių modifikacijų.

„Audi“ bendrovės produkto filosofijoje indeksas „ultra” nuo šiol reiškia tvarų, aplinkai draugišką kasdieninį mobilumą. Jo šerdimi tapo trys skirtingo galingumo 2.0 TDI varikliai, atitinkamai išvystantys 136 AG, 163 AG ir 190 AG pajėgumą. Visi varikliai atitinka „Euro 6“ taršos reikalavimus. Vidutinės šių variklių degalų sąnaudos – nuo 3,9 iki 4,6 litro dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša: nuo 104 iki 119 g vienam kilometrui kelio.

Su šiais ekonomiškumo ir ekologiškumo parametrais „ultra“ modeliai yra energetiškai efektyviausi savo segmente ir šis energetinis efektyvumas yra ne „demonstracinis”, o faktiškai pasireiškiantis realybėje ir pasiekiamas neaukojant galios, dinamiškumo, komforto ir kitų parametrų.

Pasakodamas apie naujųjų „TDI ultra“ variklių konstrukciją, „Audi“ bendrovės vyriausiasis inžinierius dr. Ulrichas Hackenbergas akcentuoja, jog šiuos ekonomiškumo ir ekologiškumo parametrus užtikrina naujausios kartos TDI technologija, efektyvus pavarų perjungimo mechanizmas bei pažangus išmetamųjų dujų apdorojimas. Šių naujovių neįmanoma pastebėti vien tik atidengus variklio gaubtą ir žvelgiant į apsauginiu plastmasės dangalu uždengtą variklį, o ir į nuėmus nedaug kas atsiskleidžia. Visi naujojo variklio privalumai pasireiškia retesniais apsilankymais degalinėje, mažesniais su automobilio tarša susietais valstybiniais mokesčiais ir žemesnėmis su variklio galia bei tarša siejamomis draudimo įmokomis.

Pasak „Audi“ bendrovės variklių ir pavaros mechanizmų kūrimo skyriams vadovaujančio vyr. inžinieriaus dr. Stefano Knirschpo, degalų sąnaudas sumažina ir atitikimą „Euro 6“ reikalavimams užtikrina SCR sistema, šalinanti azoto oksidus iš išmetamųjų dujų. Standartiškai „ultra“ modeliai tiekiami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, kurios aukštesnės pavaros yra ilgesnės, nei įprasta.

A6 modelyje papildomai galima rinktis septynių laipsnių „S tronic“, kurios konstrukcijoje pritaikyti pažangūs pavarų perjungimo algoritmai leidžia dar labiau sumažinti vidutines degalų sąnaudas ir CO2 taršą.

Dar vienas degalų sąnaudų ir CO2 taršos mažinimo rezervų – visiškai naujos konstrukcijos DSG transmisija, užtikrinanti dar greitesnį ir sklandesnį pavarų perjungimą.

Degalus padeda taupyti ir standartinėje komplektacijoje esanti start-stop sistema bei informacinio kompiuterio vairuotojui teikiamos rekomendacijos, padedančios teisingai pasirinkti pavarą, ypač praverčiančios modeliuose su mechanine pavarų dėže bei važiuojant įjungus rankinį automatizuotos pavarų dėžės režimą. Pagerinta modelių „Audi A4“ ir „A4 Avant ultra“ kėbulo aerodinamika ir šiek tiek pažeminta prošvaisa – štai dar keletas degalų sąnaudų ir taršos mažinimo priemonių.

Naujieji „ultra“ modeliai prekybos atstovybes pasieks pirmąjį 2014 metų ketvirtį, jų kainos prasidės nuo 32 600 eurų (112,5 tūkst. Lt), už tiek bus siūlomas 136 AG „Audi A4“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)