„Financial Times Deutschland“ pirmadienį pranešė, kad prestižinius automobilius gaminanti „Volkswagen“ koncernui priklausanti markė planuoja savarankiškai kurti elektromobilius ir pradėti nuo A1 modelio varomo ličio-jonų baterijomis ir mažalitražiu rotoriniu varikliu.

„Audi“ tikisi, kad toks automobilis taps konkurentu kuriamam BMW grupės elektromobiliui „Megacity“. Neoficialių šaltinių teigimu, „Volkswagen“ grupės vadovai tokius „Audi“ užmojus vadina „anarchiškais“, tačiau „Audi“ atstovas teigė, kad „jokių problemų tarp „Volkswagen“ ir „Audi“ nėra“.

„Volkswagen“ grupės vadovai nori, kad visos koncernui priklausančios markės elektromobilių kūrimo klausimu turėtų vieningą strategiją. Tai turėtų padėti sumažinti elektromobilių vystymo išlaidas.

„Volkswagen“ atstovai situacijos nekomentuoja.

Elektrinė „Audi A1 e-tron“, varoma ir rotoriniu varikliu, buvo pristatyta 2010 m. Ženevos automobilių parodoje. Tąkart kompanija teigė, kad tai yra artima gamybai koncepcija.

Nuo šių metų vidurio „Audi“ Miunchene pradės elektromobilio „A1 e-tron“ bandymus. Planuojama, kad miesto gatvėmis riedės 20 tokių elektromobilių.

75 kW (102 AG) pasiekiančiu elektriniu motoru varomas bandomasis „A1 e-tron“ su įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti daugiau nei 50 km ir pasiekti maksimalų 130 km/val. greitį.

Gamintojų teigimu, netikėtai išsekus baterijoms, į pagalbą ateis mažas rotorinis 15 kW „Wankel“ benzininis variklis, skirtas įkrauti baterijoms. „Audi“ žada, kad tokiu būdu „A1 e-tron“ galės įveikti dar 200 km, o vidutinės degalų sąnaudos tesieks 1,9 l/100 km, CO2 emisija bus 45 g/km.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją