„Audi“ naujiena Ženevoje žurnalistus traukė it medusspecialiai DELFI iš Ženevos

 (34)
Vokietijos kompanija „Audi“ ketvirtadienį žiūrovams duris atversiančioje tarptautinėje Ženevos parodoje pristato ne vieną naujieną. Didžioji jų dalis – rinkoje jau esančių modelių padailinimai ar naujos modifikacijos, o didžiausią žurnalistų dėmesį prikaustė oficialiai debiutavęs „Audi Q2“ – šį automobilį buvo itin sunku nufotografuoti dėl gausybės norinčiųjų su juo susipažinti.
„Audi“ naujiena Ženevoje žurnalistus traukė it medus
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

„Jaunatviškas ir provokuojantis“ – taip gamintojas pristato šį kompaktiškąjį miesto visureigį, iškart leisdamas suprasti, į kokią auditoriją taikoma. Vokiečiai neslepia, kad „Audi Q2“ sukūrė galvodami apie jaunus, pasiturinčius klientus, kurie mėgsta aktyvų gyvenimo būdą ir nori išsiskirti iš minios.

Todėl inžinieriai automobilio dizainą vadina veržliu ir raumeningu, taip pat pabrėžia visureigio pritaikymą aktyvioms pramogoms – štai, pavyzdžiui, galinėje sėdynėje atidaroma anga leidžia transportuoti slides. 4,19 metro ilgio automobilio (ratų bazė – 2,6 metro) bagažinės tūris – 405 litrai arba 1050 nulenkus galines sėdynes.

Vairuotojo sėdėjimo padėtis – sportiška it „Audi A4“ modelyje, o multimedijos įrenginys atkartoja aukštesnės klasės modelių galimybes, nes gamintojas tiki, jog jaunajam visureigio vairuotojui tai yra labai svarbu.

Bus galima rinktis „Audi virtual cockpit“ displėjų su 12,3 colių skersmens ekranu, kurie multimedijos funkcijos šio gamintojo automobiliuose perteikia geriausiai. Didžiąją dalį automobilio funkcijų rodmenų (be to, navigacijos duomenis, įvairias pramogas, net „Twitter“ paskyros pranešimus) bus galima projektuoti vairuotojo akių lygyje. Ar beverta pridurti, kad multimedijos sistema pasiūlys gausybę programėlių, be kurių nebeišsiverčiame nė dienos.

Be visų šiuolaikinių saugumo sistemų „Q2“ vairuotojui mėgins padėti tiek savarankiška parkavimosi, tiek išvažiavimo iš stovėjimo vietos sistemomis. Sėdinčiam prie vairo reikės tik teisingai parinkti pavarą, akceleruoti ir stabdyti.

„Audi Q2“ bus siūloma su trim dyzeliniais (1.6 litro darbinio tūrio arba 2.0 litro) ir trim benzininiais (1.0 litro trijų cilindrų, 1.4 ir 2.0 litro) varikliais, kurių galia sieks nuo 116 iki 190 AG. Galingiausios versijos jau bazinėje įrangoje bus aprūpintos visų varomų ratų pavara „quattro“, o galią ratams perduos septynių laipsnių automatinė pavarų dėžė (galima rinktis ir mechaninę dėžę).

Kitos „Audi“ naujienos

Vyresnieji „Q2“ broliai „Q3“ ir „Q5“ Ženevoje pasirodė sportiškosiomis versijomis. „Audi RS Q3“ siūlo įsibėgėjimą iki 100 km/val. vos per 4,4 sekundės ir maksimalų 270 km/val. greitį. Į priekį jį gena 2.5 litro darbinio tūrio nesunkiai forsuojamas penkių cilindrų TFSI variklis, kurio galia šiai modifikacijai buvo padidinta iki 367 AG, o maksimalus sukimo momentas prie 1625-5500 aps./min. pasiekia 465 Nm.

Prie variklio specialiai priderinta 7 laipsnių automatinė „S tronic“ pavarų dėžė. „Audi“ tikina, kad automobilis, kurio visus ratus varo „quattro“ pavara, šimtui kilometrų gali vidutiniškai deginti 8,6 litro benzino.

Sportinė važiuoklė leidžia reguliuoti amortizatorių standumą, o automobilis, palyginus su originalu, „sužemintas“ 20-čia mm.

Žinoma ir jo kaina – nuo 58 tūkst. 900 eurų.

Šalia šio automobilio stende taip pat galima išvysti ir jau pažįstamą „Audi SQ 5“.

Be šių sportiškųjų SUV, „Audi“ stende taip pat galima išvysti neseniai atnaujintos kartos „Audi A4“ padidinto pravažumo versiją „Audi A4 Allroad“ (kaip ir didesnįjį „Audi A6 Allroad“), taip pat sportiškuosius „Audi S4“ bei „Audi S4 Avant“ bei grėsmingai atrodantį „Audi RS 7“ ir kitus modelius.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

Pirmąjį pusmetį naujų automobilių pardavimai augo įspūdingu tempu

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2016 m. birželį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo 21 proc. iki 2186 vnt. 2015 m. birželį šalyje buvo įregistruoti 1803 automobiliai.

Elektromobiliai gaus kitokius registracijos numerius papildyta 13.34 (4)

Nuo liepos 1 dienos Lietuvoje registruojamiems lengviesiems elektra ir vandeniliu varomiems automobiliams bus suteikiami specialūs numeriai.

„Tesla“ vairuotojas žuvo naudodamas autopiloto funkciją (17)

Elektromobilių gamintoja „Tesla“ ketvirtadienį pranešė, kad vienas vairuotojas žuvo naudodamas savo automobilio „Model S“ automatinio vairavimo funkciją, o JAV federalinė eismo saugumo agentūra pradėjo tyrimą dėl šio incidento.

„Volkswagen“ išmokų suma viršys 77 šalių metinį BVP (2)

Pamėginkite įsivaizduoti pinigų krūvą, kurią „Volkswagen“ turi sumokėti JAV po šioje šalyje pasiekto kompensacinio mechanizmo susitarimo dėl emisijų klastojimo skandalo. Ta krūva prilygtų kalnui, nuo kurio būtų smagu nusileisti rogutėmis.

Į „Renault Clio“ sumontavo 275 AG motorą (13)

Keturiasdešimties metų sukaktį žyminti „Renault Sport“ pristato koncepcinį modelį „Clio R.S.16“. Turėdamos trumpesnį nei penkių mėnesių terminą, „Renault Sport“ specialistų komandos dirbo realizuodamos beprotišką idėją: po „Clio R.S.“ kapotu sumontuoti 2 litrų darbinio tūrio turbokompresorinį variklį, pasiekiantį 275 AG galią ir 360 Nm maksimalų sukimo momentą.
Facebook draugai