„Audi“ naujiena Ženevoje žurnalistus traukė it medusspecialiai DELFI iš Ženevos

 (34)
Vokietijos kompanija „Audi“ ketvirtadienį žiūrovams duris atversiančioje tarptautinėje Ženevos parodoje pristato ne vieną naujieną. Didžioji jų dalis – rinkoje jau esančių modelių padailinimai ar naujos modifikacijos, o didžiausią žurnalistų dėmesį prikaustė oficialiai debiutavęs „Audi Q2“ – šį automobilį buvo itin sunku nufotografuoti dėl gausybės norinčiųjų su juo susipažinti.
„Audi“ naujiena Ženevoje žurnalistus traukė it medus
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

„Jaunatviškas ir provokuojantis“ – taip gamintojas pristato šį kompaktiškąjį miesto visureigį, iškart leisdamas suprasti, į kokią auditoriją taikoma. Vokiečiai neslepia, kad „Audi Q2“ sukūrė galvodami apie jaunus, pasiturinčius klientus, kurie mėgsta aktyvų gyvenimo būdą ir nori išsiskirti iš minios.

Todėl inžinieriai automobilio dizainą vadina veržliu ir raumeningu, taip pat pabrėžia visureigio pritaikymą aktyvioms pramogoms – štai, pavyzdžiui, galinėje sėdynėje atidaroma anga leidžia transportuoti slides. 4,19 metro ilgio automobilio (ratų bazė – 2,6 metro) bagažinės tūris – 405 litrai arba 1050 nulenkus galines sėdynes.

Vairuotojo sėdėjimo padėtis – sportiška it „Audi A4“ modelyje, o multimedijos įrenginys atkartoja aukštesnės klasės modelių galimybes, nes gamintojas tiki, jog jaunajam visureigio vairuotojui tai yra labai svarbu.

Bus galima rinktis „Audi virtual cockpit“ displėjų su 12,3 colių skersmens ekranu, kurie multimedijos funkcijos šio gamintojo automobiliuose perteikia geriausiai. Didžiąją dalį automobilio funkcijų rodmenų (be to, navigacijos duomenis, įvairias pramogas, net „Twitter“ paskyros pranešimus) bus galima projektuoti vairuotojo akių lygyje. Ar beverta pridurti, kad multimedijos sistema pasiūlys gausybę programėlių, be kurių nebeišsiverčiame nė dienos.

Be visų šiuolaikinių saugumo sistemų „Q2“ vairuotojui mėgins padėti tiek savarankiška parkavimosi, tiek išvažiavimo iš stovėjimo vietos sistemomis. Sėdinčiam prie vairo reikės tik teisingai parinkti pavarą, akceleruoti ir stabdyti.

„Audi Q2“ bus siūloma su trim dyzeliniais (1.6 litro darbinio tūrio arba 2.0 litro) ir trim benzininiais (1.0 litro trijų cilindrų, 1.4 ir 2.0 litro) varikliais, kurių galia sieks nuo 116 iki 190 AG. Galingiausios versijos jau bazinėje įrangoje bus aprūpintos visų varomų ratų pavara „quattro“, o galią ratams perduos septynių laipsnių automatinė pavarų dėžė (galima rinktis ir mechaninę dėžę).

Kitos „Audi“ naujienos

Vyresnieji „Q2“ broliai „Q3“ ir „Q5“ Ženevoje pasirodė sportiškosiomis versijomis. „Audi RS Q3“ siūlo įsibėgėjimą iki 100 km/val. vos per 4,4 sekundės ir maksimalų 270 km/val. greitį. Į priekį jį gena 2.5 litro darbinio tūrio nesunkiai forsuojamas penkių cilindrų TFSI variklis, kurio galia šiai modifikacijai buvo padidinta iki 367 AG, o maksimalus sukimo momentas prie 1625-5500 aps./min. pasiekia 465 Nm.

Prie variklio specialiai priderinta 7 laipsnių automatinė „S tronic“ pavarų dėžė. „Audi“ tikina, kad automobilis, kurio visus ratus varo „quattro“ pavara, šimtui kilometrų gali vidutiniškai deginti 8,6 litro benzino.

Sportinė važiuoklė leidžia reguliuoti amortizatorių standumą, o automobilis, palyginus su originalu, „sužemintas“ 20-čia mm.

Žinoma ir jo kaina – nuo 58 tūkst. 900 eurų.

Šalia šio automobilio stende taip pat galima išvysti ir jau pažįstamą „Audi SQ 5“.

Be šių sportiškųjų SUV, „Audi“ stende taip pat galima išvysti neseniai atnaujintos kartos „Audi A4“ padidinto pravažumo versiją „Audi A4 Allroad“ (kaip ir didesnįjį „Audi A6 Allroad“), taip pat sportiškuosius „Audi S4“ bei „Audi S4 Avant“ bei grėsmingai atrodantį „Audi RS 7“ ir kitus modelius.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Ferrari“ išleido ypatingą keturvietį automobilį (6)

Kompanija „Ferrari“ pristatė naują superautomobilio „GTC4 Lusso“ modifikaciją, kurios pavadinime atsirado raidelė „T“. „FF“ modelį pakeitęs neferariškas savo netradicine šiam italų gamintojui išvaizda hečbekas tapo pirmuoju šios markės keturviečiu automobiliu su turbininiu varikliu.

Išplatinta pirmoji galingojo „Hyundai RN30“ nuotrauka (3)

„Hyundai Motor“ išplatino pirmąją naujausio galingojo „N“ koncepcinio modelį „RN30“ nuotrauką, kuris 2016 m. rugsėjo 29 d. Paryžiaus automobilių parodoje švęs pasaulinę premjerą. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, automobilių sporto įkvėptas lenktyninis koncepcinis modelis sukurtas taip, kad trasoje visiems leistų pajusti azartą ir suteiktų malonumą.

„Ford Fiesta“ mini 40 metų jubiliejų (2)

Nuo to momento, kuomet 1976-aisiais nuo konvejerio nuriedėjo pirmoji „Fiesta“, šio modelio automobiliai rado pastogę daugiau nei 17 milijonų namų ūkių visame pasaulyje. Kompaktiška, saugi ir ekonomiška „Fiesta“ žaibiškai išpopuliarėjo atsigaunančios ekonomikos sąlygomis po 1970-ųjų metų pasaulinės naftos krizės, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Dyzeliniams automobiliams dar kartą skelbiama mirtis (234)

Dar kone prieš dešimtmetį, kai ėmė plisti elektromobilių idėja, vidaus degimo technologijų priešai pradėjo trimituoti apie artėjančią tokių variklių mirtį. Nuo to laiko tvirtinimai, esą ateityje neliks benzinu ir dyzeliniu kuru „mintančio“ transporto, pasigirsta su stebinančiu reguliarumu.

Pristatytas įkraunamas „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ (3)

„Porsche“ pristatė ketvirtą modelį naujos kartos prabangių sedanų „Panamera“ serijoje – įkraunamą hibridą „Panamera 4 E-Hybrid“. Artėjančioje Paryžiaus automobilių parodoje debiutuosiantis sedanas išsiskiria nauja hibridinės transmisijos technologija, kuri iki šiol buvo naudota superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“.
Facebook draugai