„Audi“ naujiena Ženevoje žurnalistus traukė it medusspecialiai DELFI iš Ženevos

 (34)
Vokietijos kompanija „Audi“ ketvirtadienį žiūrovams duris atversiančioje tarptautinėje Ženevos parodoje pristato ne vieną naujieną. Didžioji jų dalis – rinkoje jau esančių modelių padailinimai ar naujos modifikacijos, o didžiausią žurnalistų dėmesį prikaustė oficialiai debiutavęs „Audi Q2“ – šį automobilį buvo itin sunku nufotografuoti dėl gausybės norinčiųjų su juo susipažinti.
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

„Jaunatviškas ir provokuojantis“ – taip gamintojas pristato šį kompaktiškąjį miesto visureigį, iškart leisdamas suprasti, į kokią auditoriją taikoma. Vokiečiai neslepia, kad „Audi Q2“ sukūrė galvodami apie jaunus, pasiturinčius klientus, kurie mėgsta aktyvų gyvenimo būdą ir nori išsiskirti iš minios.

Todėl inžinieriai automobilio dizainą vadina veržliu ir raumeningu, taip pat pabrėžia visureigio pritaikymą aktyvioms pramogoms – štai, pavyzdžiui, galinėje sėdynėje atidaroma anga leidžia transportuoti slides. 4,19 metro ilgio automobilio (ratų bazė – 2,6 metro) bagažinės tūris – 405 litrai arba 1050 nulenkus galines sėdynes.

Vairuotojo sėdėjimo padėtis – sportiška it „Audi A4“ modelyje, o multimedijos įrenginys atkartoja aukštesnės klasės modelių galimybes, nes gamintojas tiki, jog jaunajam visureigio vairuotojui tai yra labai svarbu.

Bus galima rinktis „Audi virtual cockpit“ displėjų su 12,3 colių skersmens ekranu, kurie multimedijos funkcijos šio gamintojo automobiliuose perteikia geriausiai. Didžiąją dalį automobilio funkcijų rodmenų (be to, navigacijos duomenis, įvairias pramogas, net „Twitter“ paskyros pranešimus) bus galima projektuoti vairuotojo akių lygyje. Ar beverta pridurti, kad multimedijos sistema pasiūlys gausybę programėlių, be kurių nebeišsiverčiame nė dienos.

Be visų šiuolaikinių saugumo sistemų „Q2“ vairuotojui mėgins padėti tiek savarankiška parkavimosi, tiek išvažiavimo iš stovėjimo vietos sistemomis. Sėdinčiam prie vairo reikės tik teisingai parinkti pavarą, akceleruoti ir stabdyti.

„Audi Q2“ bus siūloma su trim dyzeliniais (1.6 litro darbinio tūrio arba 2.0 litro) ir trim benzininiais (1.0 litro trijų cilindrų, 1.4 ir 2.0 litro) varikliais, kurių galia sieks nuo 116 iki 190 AG. Galingiausios versijos jau bazinėje įrangoje bus aprūpintos visų varomų ratų pavara „quattro“, o galią ratams perduos septynių laipsnių automatinė pavarų dėžė (galima rinktis ir mechaninę dėžę).

Kitos „Audi“ naujienos

Vyresnieji „Q2“ broliai „Q3“ ir „Q5“ Ženevoje pasirodė sportiškosiomis versijomis. „Audi RS Q3“ siūlo įsibėgėjimą iki 100 km/val. vos per 4,4 sekundės ir maksimalų 270 km/val. greitį. Į priekį jį gena 2.5 litro darbinio tūrio nesunkiai forsuojamas penkių cilindrų TFSI variklis, kurio galia šiai modifikacijai buvo padidinta iki 367 AG, o maksimalus sukimo momentas prie 1625-5500 aps./min. pasiekia 465 Nm.

Prie variklio specialiai priderinta 7 laipsnių automatinė „S tronic“ pavarų dėžė. „Audi“ tikina, kad automobilis, kurio visus ratus varo „quattro“ pavara, šimtui kilometrų gali vidutiniškai deginti 8,6 litro benzino.

Sportinė važiuoklė leidžia reguliuoti amortizatorių standumą, o automobilis, palyginus su originalu, „sužemintas“ 20-čia mm.

Žinoma ir jo kaina – nuo 58 tūkst. 900 eurų.

Šalia šio automobilio stende taip pat galima išvysti ir jau pažįstamą „Audi SQ 5“.

Be šių sportiškųjų SUV, „Audi“ stende taip pat galima išvysti neseniai atnaujintos kartos „Audi A4“ padidinto pravažumo versiją „Audi A4 Allroad“ (kaip ir didesnįjį „Audi A6 Allroad“), taip pat sportiškuosius „Audi S4“ bei „Audi S4 Avant“ bei grėsmingai atrodantį „Audi RS 7“ ir kitus modelius.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

JAV valdžia kaltina „Fiat Chrysler“ emisijų klastojimu (3)

JAV valdžia į teismą padavė automobilių gamintoją „Fiat Chrysler“, kaltindama įmonę pardavinėjant automobilius, kuriuose buvo įdiegti įrankiai, skirti apeiti emisijų testus, rašo BBC.

Artėjant vasarai perspėja vairuotojus: vaikai kelyje gali pasielgti neprognozuojamai (9)

Kai įvyksta eismo nelaimė, skaudžiausia išgirsti apie sužalotus arba žuvusius vaikus. Ekspertai, analizuodami tokius įvykius, sako, kad dėl nelaimių dažniausiai kalti ne patys vaikai. O kas iš tiesų kaltas?

Europa jau turi pamainą „Tesla“ fabrikams (90)

Baterijų gamyklos ketina keltis į Europą ir tokiu būdu meta iššūkį lyderiaujančiai „Tesla Inc.“, kuri baigia statyti savo gamyklą Nevadoje, ir siekia greitesnio perėjimo prie „žaliosios“ energijos tiek automobilių gamybos, tiek ir energetikos sektoriuje.

BMW atnaujina antros serijos modelius (2)

Šiemet BMW pristato atnaujintus antros serijos kupė ir kabrioleto modelius. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, nuo gamybos pradžios jų parduota daugiau nei 140 tūkstančių vienetų.

„Ford“: naujuoju įmonės direktoriumi taps J. Hackettas

Naujuoju JAV automobilių gamintojos „Ford“ prezidentu ir vykdomuoju direktoriumi paskirtas 62-ejų metų Jimas Hackettas, pakeitęs šiose pareigose 56-erių metų Marką Fieldsą. M. Fieldsas atsistatydino po 28-erių metų darbo bendrovėje, iš kurių trejus metus ėjo prezidento bei vykdomojo direktoriaus pareigas. Apie tai oficialiai pirmadienį paskelbė bendrovė.
Facebook draugai