„Audi“ naujiena Ženevoje žurnalistus traukė it medusspecialiai DELFI iš Ženevos

 (34)
Vokietijos kompanija „Audi“ ketvirtadienį žiūrovams duris atversiančioje tarptautinėje Ženevos parodoje pristato ne vieną naujieną. Didžioji jų dalis – rinkoje jau esančių modelių padailinimai ar naujos modifikacijos, o didžiausią žurnalistų dėmesį prikaustė oficialiai debiutavęs „Audi Q2“ – šį automobilį buvo itin sunku nufotografuoti dėl gausybės norinčiųjų su juo susipažinti.
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

„Jaunatviškas ir provokuojantis“ – taip gamintojas pristato šį kompaktiškąjį miesto visureigį, iškart leisdamas suprasti, į kokią auditoriją taikoma. Vokiečiai neslepia, kad „Audi Q2“ sukūrė galvodami apie jaunus, pasiturinčius klientus, kurie mėgsta aktyvų gyvenimo būdą ir nori išsiskirti iš minios.

Todėl inžinieriai automobilio dizainą vadina veržliu ir raumeningu, taip pat pabrėžia visureigio pritaikymą aktyvioms pramogoms – štai, pavyzdžiui, galinėje sėdynėje atidaroma anga leidžia transportuoti slides. 4,19 metro ilgio automobilio (ratų bazė – 2,6 metro) bagažinės tūris – 405 litrai arba 1050 nulenkus galines sėdynes.

Vairuotojo sėdėjimo padėtis – sportiška it „Audi A4“ modelyje, o multimedijos įrenginys atkartoja aukštesnės klasės modelių galimybes, nes gamintojas tiki, jog jaunajam visureigio vairuotojui tai yra labai svarbu.

Bus galima rinktis „Audi virtual cockpit“ displėjų su 12,3 colių skersmens ekranu, kurie multimedijos funkcijos šio gamintojo automobiliuose perteikia geriausiai. Didžiąją dalį automobilio funkcijų rodmenų (be to, navigacijos duomenis, įvairias pramogas, net „Twitter“ paskyros pranešimus) bus galima projektuoti vairuotojo akių lygyje. Ar beverta pridurti, kad multimedijos sistema pasiūlys gausybę programėlių, be kurių nebeišsiverčiame nė dienos.

Be visų šiuolaikinių saugumo sistemų „Q2“ vairuotojui mėgins padėti tiek savarankiška parkavimosi, tiek išvažiavimo iš stovėjimo vietos sistemomis. Sėdinčiam prie vairo reikės tik teisingai parinkti pavarą, akceleruoti ir stabdyti.

„Audi Q2“ bus siūloma su trim dyzeliniais (1.6 litro darbinio tūrio arba 2.0 litro) ir trim benzininiais (1.0 litro trijų cilindrų, 1.4 ir 2.0 litro) varikliais, kurių galia sieks nuo 116 iki 190 AG. Galingiausios versijos jau bazinėje įrangoje bus aprūpintos visų varomų ratų pavara „quattro“, o galią ratams perduos septynių laipsnių automatinė pavarų dėžė (galima rinktis ir mechaninę dėžę).

Kitos „Audi“ naujienos

Vyresnieji „Q2“ broliai „Q3“ ir „Q5“ Ženevoje pasirodė sportiškosiomis versijomis. „Audi RS Q3“ siūlo įsibėgėjimą iki 100 km/val. vos per 4,4 sekundės ir maksimalų 270 km/val. greitį. Į priekį jį gena 2.5 litro darbinio tūrio nesunkiai forsuojamas penkių cilindrų TFSI variklis, kurio galia šiai modifikacijai buvo padidinta iki 367 AG, o maksimalus sukimo momentas prie 1625-5500 aps./min. pasiekia 465 Nm.

Prie variklio specialiai priderinta 7 laipsnių automatinė „S tronic“ pavarų dėžė. „Audi“ tikina, kad automobilis, kurio visus ratus varo „quattro“ pavara, šimtui kilometrų gali vidutiniškai deginti 8,6 litro benzino.

Sportinė važiuoklė leidžia reguliuoti amortizatorių standumą, o automobilis, palyginus su originalu, „sužemintas“ 20-čia mm.

Žinoma ir jo kaina – nuo 58 tūkst. 900 eurų.

Šalia šio automobilio stende taip pat galima išvysti ir jau pažįstamą „Audi SQ 5“.

Be šių sportiškųjų SUV, „Audi“ stende taip pat galima išvysti neseniai atnaujintos kartos „Audi A4“ padidinto pravažumo versiją „Audi A4 Allroad“ (kaip ir didesnįjį „Audi A6 Allroad“), taip pat sportiškuosius „Audi S4“ bei „Audi S4 Avant“ bei grėsmingai atrodantį „Audi RS 7“ ir kitus modelius.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Volkswagen“ gamykloje nuo konvejerio riedės didžiausi „Seat“ miesto visureigiai

„Volkswagen Group“ (VW) padalinio „Seat“ siūlomų transporto priemonių asortimentą papildys vidutinio dydžio miesto visureigis. Kaip pranešė „Seat“ vadovas Luca de Meo, naujasis modelis bus gaminamas VW gamykloje Volfsburge, Vokietijoje.

BMW pristatė 5-os serijos universalus su „M Performance“ paketu (7)

Neseniai Lietuvoje debiutavusios BMW naujos 5-osios serijos universalus „Touring“ bus galima aprūpinti originaliu „M Performance“ įrangos paketu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, modeliai su šiuo paketu išsiskirs ne tik stilistiniais kėbulo akcentais, bet ir išaugusia variklių galia, sportine išmetimo sistema ir efektyvesniais stabdžiais.

Lietuvoje debiutuoja iš tinklo įkraunamas hibridinis „Audi Q7 e-tron“ (15)

Nuo šių metų kovo Baltijos šalių gyventojams jau siūlomas „Audi Q7 e-tron“ – pirmasis pasaulyje iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis automobilis su visų ratų „quattro“ pavara ir dyzeliniu TDI varikliu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, Q7 – tai „premium“ klasės visureigis, kuris naudodamas ličio jonų baterijos energiją ir dyzelinį variklį gali įveikti net 1410 km, viename kombinuoto ciklo kilometre išmesdamas 48-50 gramų CO2 ir sudegindamas mažiau nei du litrus degalų 100 kilometrų.

„Morgan Stanley“: „Tesla Model 3“ gali būti 10 kartų saugesnis nei bet kuris kitas automobilis (10)

Ketvirtadienį išleistame pranešime, grupė banko „Morgan Stanley“ analitikų pareiškė, kad šių metų viduryje pasirodysiantis „Tesla Model 3“ automobilis bus gerokai saugesnis nei tikimasi, rašo „Business Insider“.

„Ford“ mano, kad pirmojo ketvirčio pelnas sumažės

JAV automobilių gamintojas „Ford“ ketvirtadienį pranešė manantis, kad pirmojo metų ketvirčio metu kompanijos pelnas, tenkantis vienai akcijai, bei pelnas prieš apmokestinimą 2017-aisiais sumažės dėl padidėjusių išlaidų prekėms, garantijoms bei investicijoms, praneša „Reuters“.
Facebook draugai