„Audi“ atstovų teigimu, šiuo metu brėžiama bendros galią generuojančios sistemos vizija, kurioje dalyvautų aktyvi rekuperacinė pakaba (sugerianti nepanaudojamą pakabos dalių – pavyzdžiui, amortizatorių – energiją), benzininis motoras, akumuliatoriai ir elektrinis variklis-generatorius.

Kompanija teigia, kad atskiri šios sistemos mazgai jau dabar diegiami arba yra beveik paruošti diegimui kai kuriuose gamintojo automobiliuose.

Be to, Vokietijos gamintojas planuoja diegti specialias išmanias sistemas, kurios galėtų autonomiškai kontroliuoti visą automobilio elektrinę pavarą.

Pavyzdžiui, jau netrukus į gatves išvažiuosianti „Audi Q7 E-tron“ naudos 3D informaciją iš palydovinės navigacijos ir eismo informacijos pranešimus (visa tai gavusi internetu). Šią informaciją ji analizuos ir galės perimti hibridinės pavaros valdymą. Tokiu būdu automobilis pats nustatys, kada labiau verta naudoti vidaus degimo variklį, pakrauti elektros sistemos komponentus, kada galima naudotis elektriniu motoru, o kada riedėti naudojant tik akumuliatoriuose sukauptą energiją.

Teigiama, kad tokia „protinga“ sistema galės pasiekti maksimalius ekonomijos rezultatus. Be to, sistema, žinodama tikslų maršrutą, leis naudotis taršiu varikliu užmiesčiuose, o per miestus važiuoti vien tik elektros pagalba, neišmetant nė gramo teršalų.

Naudodama kombinuotas elektrifikuotas sistemas „Audi“ tikisi pamažu atsisakyti dabar populiariausių kompanijos modeliuose dyzelinių variklių. Tiesa, iš pradžių planuojama be jų palikti tik mažesniuosius automobilius: „A1“, „A3“ ir „A4“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)