Praėjus dešimčiai metų nuo tada, kai Elonas Muskas pirmą kartą prabilo apie savo ambicingus planus ir šviesią „Tesla“ ateitį, naktį į ketvirtadienį mūsų šalies laiku jis oficialiai pristatė antrąjį etapą, skelbia „Autocar“.
Elonas Muskas
© Reuters / Scanpix

„Tesla“ vadovas prabilo apie vadinamojo „Globalaus plano“ antrąją dalį, kurioje kalba apie naujus automobilius, autonominių automobilių technologijų naujoves ir planus žengti į viešojo transporto sektorių.

Pirmąją ambicingo plano dalį E. Muskas pristatė prieš dešimt metų. Per tą laiką viskas, apie ką kalbėta tada, virto realybe, įskaitant „Tesla Model S“, „Model X“, „Model 3“ bei saulės energijos tiekėjo laurus.

Pristatydamas antrąjį savo ambicingo plano etapą, „Tesla“ puslapyje internete E. Muskas patvirtino – bendrovė gamins naują kompaktišką visureigį bei pikapus. Be to, „Model 3“ išliks įperkamiausiu modeliu, pigesnių nebus.

E. Muskas įvardijo ir dar dvi elektrines transporto priemones, kurios, jo manymu, yra būtinos – „tai sunkiasvoriai sunkvežimiai ir viešojo transporto priemonės“. Anot verslininko, „Tesla“ jau ėmėsi šių projektų, prototipiniai modeliai bus pristatyti jau ateinančiais metais.

E. Muskas užsiminė, kad sunkiasvoris sunkvežimis vadinsis „Tesla Semi“. „Manome, kad mus pavyks pastebimai sumažinti krovininio transporto kainą, tuo pačiu pagerinant saugumą ir suteikti didesnį malonumą jį valdyti“, – teigia E. Muskas.

Anot E. Musko, technologijoms tobulėjant ir toliau, vieną dieną visi be išimties „Tesla“ automobiliai bus visiškai savarankiški.

Nepaisant to, E. Muskas pridūrė, kad net ir pritaikius moderniausią programinę įrangą, kuri tikrai pranoksta paprasto vidutinių gebėjimų vairuotojo vairavimo kokybę, teks ilgokai palaukti, kol atsakingos tarnybos leis tokiems automobiliams laisvai riedėti keliuose ir gatvėse.

E. Muskas taip pat sakė, kad neseniai įvykusi tragedija, kai, naudojant „Tesla“ autopiloto funkciją, įvyko avarija ir žuvo žmogus, neturėtų mesti įtarimų ant pačios technologijos. Jis įsitikinęs: net dalinė automobilio autonomija užtikrina saugesnį vairavimą nei tais atvejais, kai už tai atsakingas vien žmogus.

„Tesla“ steigėjas pareiškė, kad autopiloto technologija vis dar yra beta etape – tai reiškia, kad ji tobulinama. Užbaigus šį etapą, tokie automobiliai bus net 10 kartų saugesni už tradicinius, įsitikinęs E. Muskas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po atakų Ispanijoje – padidintas dėmesys saugumui „Velomaratone“ (3)

Po kruvinų teroro išpuolių Ispanijoje policija ir organizatoriai ėmėsi specialių priemonių, kad...

BMW atskleidė įspūdingą modelį (32)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Kinų gamintojai žengia į Europą su nauju prekės ženklu – kompaktiniu visureigiu (4)

Kaip jau žinoma, „Geely“ nupirkta „Volvo“ kompanija stipri, kaip niekada anksčiau. Kalbama,...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (12)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

„Škoda“ jau 2020 metais pristatys elektrinį miesto visureigį (4)

„ Volkswagen Group “ jau kurį laiką deda didžiules pastangas, norėdama nuo greičiau rinkai...

Top naujienos

Pavalgęs A. Užkalnis sako, kad Nidą metas branginti, kol visai užbrangs (50)

Žinau, žinau, šiandien ne toks sekmadienis, kad galima būtų ramiai apie Nidą rašyti: nebėr tų...

Trečdalis menopauzės sulaukusių moterų turi šią „dovaną“: ginekologas paaiškino, kada reikia sunerimti (15)

Daugelis moterų net neįtaria, jog jų gimdoje vystosi miom a. O dažniausiai jas atlikti padeda...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (158)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Greitai uždirbti iš savo buto gali ne visi: ko labiausiai reikia? (2)

Lietuvoje, ypatingai didmiesčiuose ir kurortuose, populiarėja trumpalaikės nuomos verslas. Jį...

Sąmokslo teorijų karalienė: kas slypi už kalbų apie slapta pasaulį valdančius žmones (388)

Mito apie iliuminatus atsiradimo istorija atskleidžia, kaip šiandien gimsta melagingos žinios, o...

Skaitmeninės legendos: A. Sabonis ir Š. Marčiulionis žais tarp visų laikų NBA geriausiųjų? (4)

Vasarai artėjant prie pabaigos NBA vaizdo žaidimų kūrėjai atskleidžia vis daugiau paslapčių...

„Velomaratono“ dalyviai slysčiojo lietaus išpraustame Vilniuje, bet gerino pernykščius rezultatus (18)

Sekmadienį aštuntą kartą startavo masiškiausias šalyje dviračių sporto renginys...

Sugriuvus automobilių stovėjimo aikštelei, mašinos pakibo ore (17)

Nottinghamo centre, įgriuvus daugiaaukštei automobilių aikštelei, dalis joje stovėjusių mašinų...

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (143)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis (44)

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...