Ženevos automobilių parodoje bus pristatyti atnaujinto dizaino „Nissan Navara“ ir „Pathfinder“ modeliai, kurie Europos prekybos salonuose pasirodys rudenį. Metų pabaigoje į salonus atriedės išskirtiniai modeliai su naujuoju 3,0 l V6 dyzeliniu varikliu, rašoma gamintojo pranešime.
Nissan Pathfinder ir Navara
© Gamintojo nuotr.

Kalbant apie šių automobilių naujoves, išskiriamas naujas pažangesnis 3,0 l V6 dyzelinis variklis, reikšmingai patobulintas populiarusis 2,5 dCi dyzelinis variklis, aukštesnio lygio pasyviosios saugos įranga, nauja įranga, įskaitant šiuolaikinę „Nissan Connect Premium“ palydovinę navigacijos sistemą su jutikliniu ekranu, aukštos klasės „Bose“ garso sistemą ir galinio vaizdo kamerą, taip pat patobulintas interjeras ir pritaikyta daug stilingų sprendimų, kad „Navara“ ir „Pathfinder“ išvaizda ir toliau trauktų dėmesį.

Naujasis V6 dyzelinis variklis

Naująjį, tiesioginio įpurškimo, V6 dyzelinį variklį su turbokompresoriumi sukūrė „Renault Nissan“ alijansas. Gamintojų teigimu, jis išsiskiria puikiomis eksploatacinėmis savybėmis, ypatinga kuro ekonomija, mažomis kuro sąnaudomis ir kitus klasės atstovus pranokstančiais pažangiais techniniais sprendimais.

Variklio galia – 170 kW (231 AG), o sukimo momentas – 550 Nm. Gamintojų teigimu, tai geriausias rodiklis klasėje. Maksimalus sukimo momentas pasiekiamas esant 1700 aps./min. ir išlieka iki 2500 aps./min., o 500 Nm sukimo momentas pasiekiamas jau prie 1500 aps./min. Varikliui dirbant tuščiąja eiga, apsukų skaičius per minutę siekia 650. Be to, jis neskleidžia jokios vibracijos ir triukšmo, kaip įprasta dyzeliniams varikliams.

Be to, šis variklis užtikrina didesnę velkamąją galią: „Pathfinder“ velkamoji galia – 3500 kg priekaba su stabdžiais, o „Navara“ – 3000 kg. Išskiriamų teršalų ir kuro sąnaudų rodikliai atitinka „Euro 5“ standartą.

Dar vienas šio variklio privalumas – reikia rečiau keisti alyvą (kas 20 000 km).

Patobulintas 2.5 l dCi galios agregatas

Nepamirštas ir dabartinis 2.5 l dCi keturių cilindrų variklis. Reikšmingi patobulinimai, susiję su pažangesniais techniniais sprendimais ir eksploatacinėmis savybėmis, sustiprins šio populiariausio variklio statusą.

Sumaniai perreguliavus šį variklį, jo galia ir sukimo momentas padidėjo 11 proc. Galia padidėjo 19 AG – iki 140 kW (190 AG), o sukimo momentas 47 Nm – iki 450 Nm.

Šalia šių patobulintų techninių charakteristikų, minėtinos ir mažesnės kuro sąnaudos bei geresni išskiriamų teršalų rodikliai. Modeliai su mechanine transmisija vidutiniškai suvartoja 8,5 l/100 km, t.y. 1,3 l/100 km mažiau, o CO2 kiekis sumažėjo 40 g/km – iki 224 g/km.

Išorės pokyčiai

Naujieji modeliai nuo savo pirmtakų skiriasi atnaujintu priekinės ir galinės dalių dizainu. Priekinėje dalyje pakeistas variklio dangtis, atnaujintos grotelės ir pritaikytas naujas bamperis. Dabar montuojamas apvalesnių formų bamperis, dėl kurio abu modeliai pailgėjo 80 mm.

Gamintojai išskiria ir naujo dizaino, išskirtinių, projekcinių priekinių žibintų, kurie komplektuojami modeliuose su ksenoniniais žibintais (tik „Pathfinder“). Priekinių žibintų purkštukai dabar iškyla iš buferyje esančios kėbulo spalvos dekoratyvinės juostos apačios. Atnaujintiems modeliams siūlomi nauji 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, kurie papildo jau esamą 16 colių plieninių ir lengvojo lydinio bei 17 colių lengvojo lydinio ratlankių gamą. Ant V6 modelių priekinių durų abiejose pusėse puikuojasi diskretiškas „V6“ ženklas, o „Pathfinder“ automobilių su V6 varikliu duris puošia nauja šoninė puošybinė juosta.

„Pathfinder“ turės naujo dizaino galinį bamperį. Kėbulo spalvų gamą papildė du nauji metaliniai atspalviai – Electric Blue ir Blue Grey, siūloma „Navara“ modeliams, o Blue Grey spalva, įtraukta ir į „Pathfinder“ spalvų sąrašą.

Vidaus pokyčiai

Daugelis naujų „Navara“ ir „Pathfinder“ salono sprendimų įdiegta siekiant sukurti kokybiškesnę aplinką. Salone įrengta nauja pavarų perjungimo svirtis, atnaujinta durų apdaila, siūlomi nauji tekstiliniai sėdynių apmušalai, papildomos chromuotos apdailos detalės, patobulintos matuoklių skalės. Priklausomai nuo modelio, taip pat gali būti montuojama „Nissan Connect Premium“ sistema su jutikliniu ekranu.

Apie ypatingą dėmesį, salono kokybę pabrėžiančioms, detalėms byloja durų apdaila, kuri buvo atnaujinta siekiant patobulinti salono išorę, sukurti malonesnę aplinką ir suteikti daugiau praktiškumo.

Tobulinant apdailą, nepamiršta ir praktiška pusė. Apie praktiškumą galima spręsti iš dėtuvių, kuriose lengvai telpa A3 formato žemėlapis ir 1 l talpos butelis. Plačiose galinių durų dėtuvėse galima laikyti standartinį „Nissan“ pirmosios pagalbos rinkinį.

Pakeista centrinė konsolė („Pathfinder“ modeliuose). Be to, ant vairo esantys telefono ir garso sistemos valdikliai dabar yra apšviesti. Automatinės transmisijos apvadą ir prietaisų skydelio gaubtą puošia chromuotos detalės (priklausomai nuo modelio). Centrinėje konsolėje įrengta nauja dėtuvė su garsą slopinančiu dangčiu, o „SE“ ir „LE“ versijose – gerai matomos „Fine Vision Meter“ matuoklių skalės. „Pathfinder LE“ modelius galima įsigyti su juoda arba šviesiai ruda odine sėdynių apdaila.

Atnaujintos įrangos sąraše puikuojasi naujas greičio ribotuvas, sujungtas su esama pastovaus greičio palaikymo sistema.

Į „Navara“ aktyviosios saugos įrangos sąrašą įtraukta „Nissan“ elektroninė stabilumo sistema (ESP), kuri jau komplektuojama „Pathfinder“ modeliuose. Ši sistema turi jutiklius, kurie kontroliuoja variklio darbą, ratų sukimosi greitį, posūkio kampą, šoninę ir išilginę apkrovą ir posvyrio kampą. Praslydus ratams, sistema padeda stabilizuoti padėtį.

Automobilių kainos neskelbiamos.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po atakų Ispanijoje – padidintas dėmesys saugumui „Velomaratone“ (2)

Po kruvinų teroro išpuolių Ispanijoje policija ir organizatoriai ėmėsi specialių priemonių, kad...

BMW atskleidė įspūdingą modelį (32)

Jau kitais metais Vokietijos automobilių koncernas BMW turėtų į gatves sugrąžinti rodsterį...

Kinų gamintojai žengia į Europą su nauju prekės ženklu – kompaktiniu visureigiu (4)

Kaip jau žinoma, „Geely“ nupirkta „Volvo“ kompanija stipri, kaip niekada anksčiau. Kalbama,...

Įtampa Vokietijoje auga: prieš rinkimus – spaudimas automobilių gamintojams (12)

Vokietijos pastangos atsitiesti po vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo gali labai greitai virsti...

„Škoda“ jau 2020 metais pristatys elektrinį miesto visureigį (4)

„ Volkswagen Group “ jau kurį laiką deda didžiules pastangas, norėdama nuo greičiau rinkai...

Top naujienos

Sąmokslo teorijų karalienė: kas slypi už kalbų apie slapta pasaulį valdančius žmones (129)

Mito apie iliuminatus atsiradimo istorija atskleidžia, kaip šiandien gimsta melagingos žinios, o...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (132)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (135)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Batelių paieška pajūryje: ar įmanoma rasti nebrangių ir įspūdingų batų? (9)

Kad Palangoje galima atrasti stilingų apdarų, DELFI Stilius jau įsitikino. Todėl šį kartą...

Pasipiktinę graikai įtaria NBA atstovus konspiracija

Medicininiai tyrimai tolimoje Kinijoje, nekonkreti diagnozė, bendravimas per socialinius tinklus....

Pirštelius apsilaižysite: traški vištiena amerikietiškai (1)

Šios traškios vištienos nėra net ko lyginti su greito maisto užkandinių patiekalu – skonis...

Sugriuvus automobilių stovėjimo aikštelei, mašinos pakibo ore (4)

Nottinghamo centre, įgriuvus daugiaaukštei automobilių aikštelei, dalis joje stovėjusių mašinų...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis (33)

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...

Priežastys, kodėl apsilankius tualete vargina nemalonūs pojūčiai (28)

Deginimo pojūtis šlapinimosi metu yra vienas nemaloniausių dalykų. Štai kodėl svetainė...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (233)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...