Internete buvo paviešintos „negimusio“ „Saab 900“ iliustracijos. Šį modelį tikėjosi atgaivinti „Spyker Cars“ kompanija, 2010 m. „Saab“ įsigijusi iš „General Motors“.

Projektas kompanijos viduje turėjo kodinį pavadinimą „Project 540” ir turėjo būti įgyvendintas pagal „Saab“ sukurtą „Phoenix“ platformą. Pagal pirminį sumanymą, penkiaduris hečbekas būtų debiutavęs pernai, kartu su nauju „Saab“ kabrioletu.

Jo dizainą sukūrė amerikietis Jasonas Castriota. Paviešintos iliustracijos rodo, kad tai būtų buvęs modelis, turėjęs aiškius ryšius su klasikiniu „Saab 900“. Saabsunited.com teigimu, vienintelė priežastis, kodėl šios iliustracijos nėra itin kokybiškos – taip siekta iki galo neatskleisti visų sukurto dizaino bruožų.

Pagal „Saab” sumanymą, šis hečbekas turėjo būti varomas švedų patobulintu „Mini“ 1.6 l turbininiu benzininiu 200 AG varikliu. Dėl bendradarbiavimo variklių srityje BMW ir „Saab“ buvo susitarę dar 2010 m. rudenį. Dar viena numatyta versija buvo hibridas.

„Saab“ kūrė „Phoenix“ platformą taip, kad ši būtų lengvai modifikuojam įvairiems šios markės modeliams. Ją planuota pritaikyti naujos kartos 9-3 modeliui, taip pat 9-5 modeliui bei 5,2 m ilgio sedanui, kuris buvo numatytas Azijos rinkoms.

„Saab“ bankrutavo 2010 m. gruodį. Kompaniją norėjo atgaivinti Kinijos bendrovės „Youngman“ ir „Pang Da“, tačiau Švedijos automobilių gamintoją pasmerkė buvę šeimininkai „General Motors“, nepalaiminę šio sandorio, esą tokiu būdu amerikiečių technologijas būtų perėmę kinai.

Šiuo metu „Saab“ markė yra „National Electric Vehicles Sweden” rankose. Planuojama, kad į automobilių rinką „Saab“ vardas sugrįš 2014-aisiais, kai pasirodys pirmasis šios markės elektromobilis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (57)