Hibridinis „Outlander PHEV“ taps pirmuoju masinės gamybos automobiliu, kurio projektavimo stadijoje numatyta galimybė montuoti ir vidaus degimo, ir elektros variklį.

Kaip teigia koncernas, „Outlander PHEV“ yra elektromobilis, sukurtas remiantis intensyviais „Mitsubishi“ atliekamais tyrimais ir turimomis technologijomis. Sistemoje integruotas nedidelio darbo tūrio benzininis variklis yra pagalbinis, naudojamas tik esant poreikiui.

„Outlander PHEV“ taip pat taps pirmuoju elektromobiliu, nuolat varomu visais keturiais ratais. Priekinę ir galinę ašis varo atskiri elektros motorai, o benzininis variklis suka priekinę ašį bei elektros generatorių.

Tokios konfigūracijos galios jėgainė visureigio vairuotojui leis važiuot trimis skirtingais režimais: „Pure“ (abi ašis varo du elektros motorai); „Series“ (abi ašis varo du elektros motorai, papildo elektros generatorius); „Parallel“ (vidaus degimo variklis, palaikomas elektros variklių, varančių abi ašis).

Gamintojai informuoja, kad „Outlander PHEV“ vieną kartą papildžius degalais bus galima įveikti ilgesnį nei 800 km atstumą, o anglies dvideginio tarša 100 kilometrų kelio neviršys 50 g/km.

„Outlander PHEV“ Europos rinkoje debiutuos 2013 m.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)