Kompanijos „Apple“ vyriausiasis viceprezidentas Jeffas Williamsas vienoje konferencijoje įliejo alyvos į ugnį, automobilį pavadindamas „geriausiu, tobuliausiu mobiliu įrenginiu“.

Iš šios frazės, deja, neįmanoma tiksliai pasakyti, ar „Apple“ domisi automobiliais, ar tiesiog siekia patobulinti juose naudojamas informacines – pramogines sistemas, kurios diegiamos kitų gamintojų transporto priemonėse.

J. Williamso teigimu, kompanija „Apple“ domisi įvairiais rinkos segmentais, ir lemiamą sprendimą čia turi ne galimybė išpešti maksimalią naudą, o „Apple“ įsitikinimas, jog vartotojams bus pasiūlyta kažkas ypatingo.

Žinoma, toks kompanijos elgesys yra ne tik siekis rūpintis vartotoju, bet ir ketinimas apsisaugoti nuo konkurentų, kurie perspektyviame rinkos segmente turėtų atsidurti besivejančių vaidmenyje.