Klasikinių automobilių lobyne buvo tokie egzemplioriai kaip „Ferrari“, kuriuo važinėjo aktoriai Alainas Delonas ir Jane Fonda, ir „Talbot-Lago“, buvęs ekstravagantiškojo Egipto karaliaus Farouko automobilis. Fermoje taip pat „miegojo“ tokių legendinių markių kaip „Bugatti“, „Hispano-Suiza“, „Panhard-Levassor“, „Maserati“, „Delahaye“, „Delage“ ir kitų atstovai.

59 automobiliai buvo pakrikštyti „Baillono kolekcija“. Skelbiama, kad aukcione užsiregistravo beveik 1600 dalyvių, dar apie 1000 varžėsi virtualiai. Dviejų dalių aukcionas užtruko daugiau nei 11 valandų, o organizatoriai skelbia, kad buvo pasiekta keletas pasaulio rekordų.

Ferrari 250 GT California SWB
Vakaro žvaigžde tapo 1961-ųjų „Ferrari 250 GT SWB California Spider“, kuris buvo parduotas už 16,3 mln. eurų, nors pagal pirminį vertinimą už jį buvo tikimasi gauti iki 12 mln. Tai buvo didžiausia suma, sumokėta „Artcurial“ aukcionų istorijoje.

Šis „Ferrari“ buvo vienas iš 37 pagamintų istorijoje. Jį naują įsigijo Gerardas Blainas, o paskui pardavė kitam prancūzų aktoriui A. Delonui, kuris buvo ne kartą įamžintas važinėjantis su J. Fonda.

Talbot Lago T26 Grand sport SWB
Visi „Baillono kolekcijos“ modeliai buvo parduoti, kai kurių kainos buvo 2, 4, 6 ar net 10 kartų didesnės nei išankstiniai vertinimai. Pavyzdžiui, buvo prognozuojama, kad už gerokai aprūdijusį 1949-ųjų „Talbot Lago T26 Grand Sport SWB“ galima tikėtis 400-600 tūkst. eurų, tačiau neįvardijamas kolekcionierius iš Europos už šį prancūzų gamybos sportinį automobilį nepagailėjo 1,7 mln. eurų. Iš viso buvo pagaminti tik keturi tokie automobiliai. Skaičiuojama, kad restauruoti šį modelį prireiks dar apie 900 tūkst. eurų.

Už 1956-ųjų „Maserati A6G 2000 Gran Sport Berlinetta“, kurio kėbulą sukūrė dizaineris Frua, sumokėta 2 mln. eurų. Iš viso buvo pagaminti tik trys tokie modeliai ir nė vienas iš jų nesulaukė tokio pasisekimo.

Rezultatai pranoko lūkesčius

Visi modeliai surinkti per šeštąjį-aštuntąjį praėjusio amžiaus dešimtmečius, juos kolekcionavo verslininkas Rogeris Baillonas, svajojęs juos restauruoti ir atidaryti muziejų. Tačiau sustojus verslui gražios užmačios žlugo, todėl R. Baillonui teko parduoti apie pusšimtį automobilių.

Nuo tada jo kolekcija dūlėjo apleista ūkiniuose pastatuose. R. Baillonas mirė prieš dešimtmetį, o jo sūnus Jacques, kuris paveldėjo kolekciją, šį pasaulį paliko užpernai. R. Baillono vaikaičiai neturėjo supratimo, koks lobis stovi fermoje, todėl pakvietė specialistus iš aukciono namų „Artcurial Motorcars“ įvertinti kolekciją. Prieš aukcioną buvo kalbama, kad išsipildžius pačiam optimistiškiausiam scenarijui, už automobilius bus galima gauti 20 mln. eurų, tačiau rezultatas gerokai pranoko lūkesčius.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujausių modelių pristatymų ir žinių iš autosporto trasų iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)