Analitikai: „Honda“ Europoje turi rimtų problemų

 (29)
Jeigu atidžiau pažvelgtume į paskutinių 15 metų „Honda“ pasaulinių pardavimų statistiką, pastebėtume akivaizdų progresą. 1999 metais bendrovė pagamino tik 2,25 mln. automobilių, o 2008 metais vien pardavimai siekė 3,9 mln. vienetų (o juk tuo metu pasaulyje siautė finansų krizė), skelbia leidinys „Autocar“.
"Honda Jazz"
© Gamintojo nuotr.

2009 metais bendrovės pardavimai smuko vienu milijonu, tačiau 2010 metais situacija pagerėjo – buvo parduota 3,59 mln. naujų automobilių.

Kaip ir kiti automobilių gamintojai iš Japonijos, „Honda“ skaudžiai nukentėjo nuo žemės drebėjimo šalies rytuose ir po jo sekusio cunamio, tad 2011 metais pardavimai sumenko iki 2,89 mln. vienetų.

2012 metai „Honda“ buvo tikrai pergalingi. Visame pasaulyje automobilių gamintojas iš Japonijos pardavė 4,08 mln. naujų mašinų – augimas siekė 1,1 mln. vienetų. 2015 metais parduoda 4,5 mln. automobilių, o bendras 2014-2015 metų pelnas neatskaičius mokesčių siekė 5,69 mlrd. Eur.

Nepaisant džiuginančių rezultatų, „Honda“ turi sunkumų Europos rinkoje. Anglijos Svindono mieste esanti gamykla 2008 metais galėjo per metus pagaminti 230 tūkst. automobilių. 2009 metais šis skaičius sumažėjo iki 75 tūkst. 583 – dvi gamybos linijas teko uždaryti.

Po Japoniją sudrebinusio žemės drebėjimo 2011 metais bendrovės gamykloms ėmė stigti detalių, tačiau Svindonas pademonstravo šiek tiek geresnį rezultatą – pagamino 97 tūkst. automobilių.

2015 metais Svindone pagaminta vos 120 tūkst. mašinų. Be to, Europoje „Honda“ iš viso pardavė vos 132 tūkst. automobilių – rinkos dalis tesudarė 1 proc.

„Honda“ atstovai įsitikinę, kad Jungtinėje Karalystėje progresas įmanomas, tačiau pripažįsta, kad tokios rinkos kaip Vokietija ir Prancūzija ir toliau visomis išgalėmis „Honda“ kerams priešinasi.

Vis dėlto, atsižvelgiant į faktą, kad pelno rodikliai Europoje visiems automobilių gamintojams pernelyg vilčių neteikia, galbūt „Honda“ ir neturi dėl ko labai nerimauti.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„CityBee“ plečia paslaugų spektrą (3)

Automobilių ir dviračių dalinimosi paslaugas teikianti „CityBee“ plečia paslaugų spektrą: nuo šiol klientams papildomai bus teikiamos ir ilgesnės automobilių nuomos paslaugos. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, automobilį ilgesniam laikotarpiui bus galima išsinuomoti naudojantis programėle be papildomo užstato ar kelionės į specialius nuomos punktus.

Automobilių pardavėjų skaičiai nedžiugina: Lietuva – vis dar trečia nuo galo ES atskleidė, kas parduoda daugiausiai (34)

Naujų lengvųjų automobilių pardavimai Lietuvoje išlaiko stabilų augimą, rašoma pranešime žiniasklaidai. 2016 m. Lietuvoje parduota 23 tūkst. 113 naujų M1 ir N1 kategorijos automobilių, arba beveik penktadaliu (18,9 proc.) daugiau negu 2015 m., skelbia Lietuvos autoverslininkų asociacija (LAA).

2016-ųjų TOP-10 anapus Atlanto – tendencija aiški (40)

Nors naujais rekordais ar drastiškais pokyčiais ir nekvepia, 2016 metais automobilių pardavimai Jungtinėse Valstijose gamintojus kaip reikiant džiugino pardavėjus. Pigūs degalai, paprasta finansavimo sistema ir elementarus vartotojų noras pirkti padėjo automobilių gamintojams į kelius išsiųsti milijonus naujutėlaičių transporto priemonių, skelbia autoblog.com.

Buvęs „Volkswagen“ vadovas tvirtina „nežinojęs“ apie klastojimus

Buvęs „Volkswagen“ (VW) vykdomasis direktorius Martinas Winterkornas pareiškė nežinojęs apie manipuliacijas išmetamųjų teršalų rezultatais, kol skandalas neiškilo į viešumą, informuoja BBC.

Vidutinis Lietuvos automobilių parko amžius nesikeičia (13)

Konferencijoje, skirtoje 2016 metų automobilių rinkos apžvalgai bei prognozėms, pranešimą skaitęs Valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis pastebėjo, kad nors pagal registracijos prašymų duomenis kelerius metus iš eilės konstatuojamas vietinei rinkai reikšmingas, nes nuoseklus, augimas, vis dėlto viso transporto priemonių, turinčių leidimą dalyvauti viešajame eisme, parko amžius išlieka beveik nepakitęs. M1 klasės transporto priemonių vidutinis amžius siekia penkiolika metų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai