Analitikai: „Honda“ Europoje turi rimtų problemų

 (29)
Jeigu atidžiau pažvelgtume į paskutinių 15 metų „Honda“ pasaulinių pardavimų statistiką, pastebėtume akivaizdų progresą. 1999 metais bendrovė pagamino tik 2,25 mln. automobilių, o 2008 metais vien pardavimai siekė 3,9 mln. vienetų (o juk tuo metu pasaulyje siautė finansų krizė), skelbia leidinys „Autocar“.
"Honda Jazz"
"Honda Jazz"
© Gamintojo nuotr.

2009 metais bendrovės pardavimai smuko vienu milijonu, tačiau 2010 metais situacija pagerėjo – buvo parduota 3,59 mln. naujų automobilių.

Kaip ir kiti automobilių gamintojai iš Japonijos, „Honda“ skaudžiai nukentėjo nuo žemės drebėjimo šalies rytuose ir po jo sekusio cunamio, tad 2011 metais pardavimai sumenko iki 2,89 mln. vienetų.

2012 metai „Honda“ buvo tikrai pergalingi. Visame pasaulyje automobilių gamintojas iš Japonijos pardavė 4,08 mln. naujų mašinų – augimas siekė 1,1 mln. vienetų. 2015 metais parduoda 4,5 mln. automobilių, o bendras 2014-2015 metų pelnas neatskaičius mokesčių siekė 5,69 mlrd. Eur.

Nepaisant džiuginančių rezultatų, „Honda“ turi sunkumų Europos rinkoje. Anglijos Svindono mieste esanti gamykla 2008 metais galėjo per metus pagaminti 230 tūkst. automobilių. 2009 metais šis skaičius sumažėjo iki 75 tūkst. 583 – dvi gamybos linijas teko uždaryti.

Po Japoniją sudrebinusio žemės drebėjimo 2011 metais bendrovės gamykloms ėmė stigti detalių, tačiau Svindonas pademonstravo šiek tiek geresnį rezultatą – pagamino 97 tūkst. automobilių.

2015 metais Svindone pagaminta vos 120 tūkst. mašinų. Be to, Europoje „Honda“ iš viso pardavė vos 132 tūkst. automobilių – rinkos dalis tesudarė 1 proc.

„Honda“ atstovai įsitikinę, kad Jungtinėje Karalystėje progresas įmanomas, tačiau pripažįsta, kad tokios rinkos kaip Vokietija ir Prancūzija ir toliau visomis išgalėmis „Honda“ kerams priešinasi.

Vis dėlto, atsižvelgiant į faktą, kad pelno rodikliai Europoje visiems automobilių gamintojams pernelyg vilčių neteikia, galbūt „Honda“ ir neturi dėl ko labai nerimauti.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Autonaujienos

„Ferrari“ išleido ypatingą keturvietį automobilį (9)

Kompanija „Ferrari“ pristatė naują superautomobilio „GTC4 Lusso“ modifikaciją, kurios pavadinime atsirado raidelė „T“. „FF“ modelį pakeitęs neferariškas savo netradicine šiam italų gamintojui išvaizda hečbekas tapo pirmuoju šios markės keturviečiu automobiliu su turbininiu varikliu.

Išplatinta pirmoji galingojo „Hyundai RN30“ nuotrauka (3)

„Hyundai Motor“ išplatino pirmąją naujausio galingojo „N“ koncepcinio modelį „RN30“ nuotrauką, kuris 2016 m. rugsėjo 29 d. Paryžiaus automobilių parodoje švęs pasaulinę premjerą. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, automobilių sporto įkvėptas lenktyninis koncepcinis modelis sukurtas taip, kad trasoje visiems leistų pajusti azartą ir suteiktų malonumą.

„Ford Fiesta“ mini 40 metų jubiliejų (3)

Nuo to momento, kuomet 1976-aisiais nuo konvejerio nuriedėjo pirmoji „Fiesta“, šio modelio automobiliai rado pastogę daugiau nei 17 milijonų namų ūkių visame pasaulyje. Kompaktiška, saugi ir ekonomiška „Fiesta“ žaibiškai išpopuliarėjo atsigaunančios ekonomikos sąlygomis po 1970-ųjų metų pasaulinės naftos krizės, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Dyzeliniams automobiliams dar kartą skelbiama mirtis (324)

Dar kone prieš dešimtmetį, kai ėmė plisti elektromobilių idėja, vidaus degimo technologijų priešai pradėjo trimituoti apie artėjančią tokių variklių mirtį. Nuo to laiko tvirtinimai, esą ateityje neliks benzinu ir dyzeliniu kuru „mintančio“ transporto, pasigirsta su stebinančiu reguliarumu.

Pristatytas įkraunamas „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ (3)

„Porsche“ pristatė ketvirtą modelį naujos kartos prabangių sedanų „Panamera“ serijoje – įkraunamą hibridą „Panamera 4 E-Hybrid“. Artėjančioje Paryžiaus automobilių parodoje debiutuosiantis sedanas išsiskiria nauja hibridinės transmisijos technologija, kuri iki šiol buvo naudota superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“.
Facebook draugai