Analitikai: „Honda“ Europoje turi rimtų problemų

 (29)
Jeigu atidžiau pažvelgtume į paskutinių 15 metų „Honda“ pasaulinių pardavimų statistiką, pastebėtume akivaizdų progresą. 1999 metais bendrovė pagamino tik 2,25 mln. automobilių, o 2008 metais vien pardavimai siekė 3,9 mln. vienetų (o juk tuo metu pasaulyje siautė finansų krizė), skelbia leidinys „Autocar“.
"Honda Jazz"
"Honda Jazz"
© Gamintojo nuotr.

2009 metais bendrovės pardavimai smuko vienu milijonu, tačiau 2010 metais situacija pagerėjo – buvo parduota 3,59 mln. naujų automobilių.

Kaip ir kiti automobilių gamintojai iš Japonijos, „Honda“ skaudžiai nukentėjo nuo žemės drebėjimo šalies rytuose ir po jo sekusio cunamio, tad 2011 metais pardavimai sumenko iki 2,89 mln. vienetų.

2012 metai „Honda“ buvo tikrai pergalingi. Visame pasaulyje automobilių gamintojas iš Japonijos pardavė 4,08 mln. naujų mašinų – augimas siekė 1,1 mln. vienetų. 2015 metais parduoda 4,5 mln. automobilių, o bendras 2014-2015 metų pelnas neatskaičius mokesčių siekė 5,69 mlrd. Eur.

Nepaisant džiuginančių rezultatų, „Honda“ turi sunkumų Europos rinkoje. Anglijos Svindono mieste esanti gamykla 2008 metais galėjo per metus pagaminti 230 tūkst. automobilių. 2009 metais šis skaičius sumažėjo iki 75 tūkst. 583 – dvi gamybos linijas teko uždaryti.

Po Japoniją sudrebinusio žemės drebėjimo 2011 metais bendrovės gamykloms ėmė stigti detalių, tačiau Svindonas pademonstravo šiek tiek geresnį rezultatą – pagamino 97 tūkst. automobilių.

2015 metais Svindone pagaminta vos 120 tūkst. mašinų. Be to, Europoje „Honda“ iš viso pardavė vos 132 tūkst. automobilių – rinkos dalis tesudarė 1 proc.

„Honda“ atstovai įsitikinę, kad Jungtinėje Karalystėje progresas įmanomas, tačiau pripažįsta, kad tokios rinkos kaip Vokietija ir Prancūzija ir toliau visomis išgalėmis „Honda“ kerams priešinasi.

Vis dėlto, atsižvelgiant į faktą, kad pelno rodikliai Europoje visiems automobilių gamintojams pernelyg vilčių neteikia, galbūt „Honda“ ir neturi dėl ko labai nerimauti.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Autonaujienos

„Tesla“ vadovas prognozuoja elektromobilių bumą Honkonge

Efektyvi viešojo transporto sistema, didelis gyventojų tankumas ir vietos trūkumas – vargu, ar šie veiksniai skatina Honkongo gyventojus įsigyti privačius automobilius. O aukšti transporto priemonės registravimo mokesčiai verčia išvis atsisakyti šios idėjos. Tačiau mokesčių lengvatos elektromobilių savininkams per pastaruosius dvejus metus paskatino šių priemonių skaičiaus augimą Honkonge.

Į Lietuvą užsuko „Range Rover“ kabrioletas (2)

„Inchcape Motors“ Vilniaus salone vos kelioms dienoms, gegužės 27-30 d., apsilankys britiškoji „Keturių metų laikų“ versija – pirmasis „premium“ klasės SUV kabrioletas „Range Rover Evoque Convertible“. Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, nepaisant stereotipo, kad kabrioletai yra labiau įvaizdžio nei praktinio naudojimo automobiliai, „Evoque Convertible“ gali pasigirti kur kas platesniu sąrašu savybių nei įprasta „bestogių“ pasaulyje.

Naujasis „Volkswagen Tiguan“ nusileido iš padangės (13)

Ketvirtadienio vakarą iš padangės į sostinės Katedros aikštę buvo nuleistas čia keletą dienų 25 metrų aukštyje prakabojęs naujasis „Volkswagen Tiguan“. Tokiu būdu gamintojų atstovai Baltijos šalyse (analogiškas renginys vyko Rygoje ir Taline) pristatė naujos kartos miesto visureigį.

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investicijos atskleidė naujausią tendenciją

„Volkswagen“ ir „Toyota“ investuoja į pavežėjimo paslaugų įmones. Tai naujausia automobilių gamintojų tendencija potencialias konkurentes paversti savo partnerėmis, klientėmis ir vertingų duomenų šaltiniais, skelbia „Autonews“.

Amerikiečių sportinis svajonių trejetas nustebino saugumo testuose (1)

„Insurance Institute for Highway Safety“ (IIHS), viena iš dviejų svarbiausių saugumo bandymų organizacijų Jungtinėse Valstijose, patikrino šioje šalyje populiariausias galingų sportinių automobilių klasės mašinas.
Facebook draugai