Tokį lietuvių požiūrį į automobilių prekių ženklus atskleidė reklamos agentūros „DDB Brand Capital“ tyrimas.
Apklausos metu nustatyta, kad labiausiai lietuviai myli „Audi” markę (22 proc.), antroje vietoje – „Volkswagen“ (18 proc.). Po vokiečių rikiuojasi Japonijos automobilių gamintoja „Toyota” (15 proc.). Už trejetuko ribų liko „BMW” (14 proc.), ketvirtoje apklausos vietoje atsidūrė „Mercedes-Benz” (12 proc.), penktoje – „Volvo” (10 proc.).
Tyrimą užsakiusios reklamos agentūros „DDB Vilnius“ atstovai pastebi, kad vertinant bendrai per metus prekių ženklų mylimumas tarp lietuvių vidutiniškai smuko 1,2 proc.
Mylimiausi automobilių prekės ženklai | Mylinčiųjų proc. |
„Audi" | 22 |
„Volkswagen" | 18 |
„Toyota" | 15 |
BMW | 14 |
„Mercedes-Benz" | 12 |
„Volvo" | 10 |
„DDB Brand Capiltal“ tyrimo metu internetu buvo apklausta daugiau nei 1000 respondentų nuo 15 iki 74 m.