Tokį lietuvių požiūrį į automobilių prekių ženklus atskleidė reklamos agentūros „DDB Brand Capital“ tyrimas.

Apklausos metu nustatyta, kad labiausiai lietuviai myli „Audi” markę (22 proc.), antroje vietoje – „Volkswagen“ (18 proc.). Po vokiečių rikiuojasi Japonijos automobilių gamintoja „Toyota” (15 proc.). Už trejetuko ribų liko „BMW” (14 proc.), ketvirtoje apklausos vietoje atsidūrė „Mercedes-Benz” (12 proc.), penktoje – „Volvo” (10 proc.).

Tyrimą užsakiusios reklamos agentūros „DDB Vilnius“ atstovai pastebi, kad vertinant bendrai per metus prekių ženklų mylimumas tarp lietuvių vidutiniškai smuko 1,2 proc.

Mylimiausi automobilių prekės ženklai Mylinčiųjų proc.
„Audi" 22
„Volkswagen" 18
„Toyota" 15
BMW 14
„Mercedes-Benz" 12
„Volvo" 10

„DDB Brand Capiltal“ tyrimo metu internetu buvo apklausta daugiau nei 1000 respondentų nuo 15 iki 74 m.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (238)